Sidan 75 av 153 Första ... 2565737475767785125 ... Sista
    Tyckte inte de var något att hänga i granen, tyvärr.
    F.d summertime

Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Bifogad fil 3922
    Nya skor till avslutningen nästa vecka. Tycks?

Verkar som att den nya bifogningsfunktionen drar ner på kvaliteten en hel del...
    Jag tycker iaf att de var fina

Förslag på klädval inför avslutningen , skulle haft kostym men går inte på med gipsad arm -
    Senast redigerat av Hoffen den 2011-06-12 klockan 17:25.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Förslag på klädval inför avslutningen , skulle haft kostym men går inte på med gipsad arm -
    Kortärmad skjorta med nån slips och kanske väst, om det nu passar till kortärmad skjorta, det vet jag inte.
    Även några fina byxor till det som jag inte vet
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Kortärmad skjorta med nån slips och kanske väst, om det nu passar till kortärmad skjorta, det vet jag inte.
    Även några fina byxor till det som jag inte vet
    Är det bara jag som finner kortärmad skjorta vädligt fult? Tycker nästan att det skriker p12..

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Är det bara jag som finner kortärmad skjorta vädligt fult? Tycker nästan att det skriker p12..
    nej, det är ungefär som att att ha converse-skor till kostym. man KAN ha det men det är redigt fult. skaffa en långärmad och kavla upp om man inte kan med långa ärmar, det ser åtminstone snyggt ut.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nej, det är ungefär som att att ha converse-skor till kostym. man KAN ha det men det är redigt fult. skaffa en långärmad och kavla upp om man inte kan med långa ärmar, det ser åtminstone snyggt ut.
    +1

jo jag gillar verkligen inte kortärmad skjorta, får se om jag hittar någon långärmad som ärmen går genom -

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Köpte ny skjorta idag på MQ.

Namn:  bgtfred.jpg
Visningar: 555
Storlek:  134,6 KB

köpte en liknande på carlings i fredags till det facila priset av 299 kr (nedsatt 200). grymt skön, är fett nöjd

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Någon som vet någon bra klädaffär i USA? Ska åka kust till kust så besöker Washington, New York, los angeles och en massa fler ställen, ge gärna förslag på butiker på andra ställen med så ser jag om vi ska dit också.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    köpte en liknande på carlings i fredags till det facila priset av 299 kr (nedsatt 200). grymt skön, är fett nöjd
    Köpte denna för 249, det var 50% på den. Även jag är riktigt nöjd.

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Nej du är inte ensam
    Haha tur då!

Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    Någon som vet någon bra klädaffär i USA? Ska åka kust till kust så besöker Washington, New York, los angeles och en massa fler ställen, ge gärna förslag på butiker på andra ställen med så ser jag om vi ska dit också.
    En tur till Woodbury Outlet kan varmt rekommenderas!
    F.d summertime

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Beställade nyss hem ett natoband till min klocka, längtar!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Tycker det ser så tråkigt ut med folk som har Jeans och Någon kavaj med en tshirt under på skolavslutningen.
    Var tvungen att uttrycka min ilska efter att ha sett fullt med folk som har dåligt passande kavajer med t.ex någon fox t-shirt under -facepalm-
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Tycker det ser så tråkigt ut med folk som har Jeans och Någon kavaj med en tshirt under på skolavslutningen.
    Var tvungen att uttrycka min ilska efter att ha sett fullt med folk som har dåligt passande kavajer med t.ex någon fox t-shirt under -facepalm-
    Personligen tycker jag kavaj och jeans kan funka, men verkligen inte med t-shirt under. SKa de va så ska det vara skjorta under!

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Tja! Syrran tar studenten på torsdag, vad kan man ha på sig som "åskådare" eller vad man ska kalla det. Tänkte först kostym, men det kanske är lite väl mycket när jag själv bara kommer och grattar henne osv.? På fredag slutar jag ettan och ska då ha en skjorta tillsammans med jeans, så vill inte använda samma skjorta två dagar i rad. Har bara två skjortor här hemma, resten är hos mamma. Den andra är bara vit, så rätt tråkig kanske.

Vad brukar folk ha på sig under uppvaktning av studenter?

På min brors student hade jag en ljusblå oxford-skjorta från Ralph Lauren, ett par uppkavlade chinos-shorts, seglarskor från Gant samt en marinblå kavaj. Lagom uppklätt och somrigt!
    F.d summertime

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Någon som har tips på skjorta och slips till vanlig svart kavaj?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Ljusblå skjorta, med gul slips och näsduk.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

J-Crew om du mot förmodan missat det. Imo den bästa affären jag någonsin besökt what so ever!

Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Vit skjorta, ingen slips. Måste du ha slips, kör något rött eftersom det imo passar minst dåligt.
    MRX_Racing @ mnf

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    En tur till Woodbury Outlet kan varmt rekommenderas!
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    J-Crew om du mot förmodan missat det. Imo den bästa affären jag någonsin besökt what so ever!
    tack för tipsen ska kolla upp dessa

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    sugen på en burberry trenchcoat! vad tror ni man kan tjäna på att köpa en i usa?

sugen på en burberry trenchcoat! vad tror ni man kan tjäna på att köpa en i usa?
    Tjäna tror jag inte att du kan, men däremot spara en del, vet däremot inte hur mycket!

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Moeller Visa inlägg
    Tjäna tror jag inte att du kan, men däremot spara en del, vet däremot inte hur mycket!
    Men förlåt då. Menade självklart spara. Kan någon som vet på ett ungefär svara istället?

Men förlåt då. Menade självklart spara. Kan någon som vet på ett ungefär svara istället?

Tvivlar på att du kommer att spara några stora pengar dock. Säkert lite grann men i och med att det är brittiskt och inte amerikanskt är nog skillnaden inte enorm mot var priset i Sverige är. Det är framförallt amerikanska märken som är så satans billiga där.
    F.d summertime

Tvivlar på att du kommer att spara några stora pengar dock. Säkert lite grann men i och med att det är brittiskt och inte amerikanskt är nog skillnaden inte enorm mot var priset i Sverige är. Det är framförallt amerikanska märken som är så satans billiga där.
    Sant! Däremot är det ingen dum idé att köpa en där ändå eftersom utbudet många gånger är på en nivå man annars bara kan drömma om. Skatten ligger ju bara på knappa 10%, så du har kanske 15%+ lite på billiga dollarn att spara på att köpa den på andra sidan i bästa fall.
    MRX_Racing @ mnf

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Sant! Däremot är det ingen dum idé att köpa en där ändå eftersom utbudet många gånger är på en nivå man annars bara kan drömma om. Skatten ligger ju bara på knappa 10%, så du har kanske 15%+ lite på billiga dollarn att spara på att köpa den på andra sidan i bästa fall.
    tack för svaren angående utbudet så är det ju fruktansvärt dåligt på ställen jag besökt i sverige så den biten ser jag fram emot. Är det några specifika märken ni tror man kan spara på att köpa där(kläder och skor)? Har inte så bra koll på vart de olika märkena kommer ifrån.

edit: Till quuz eller någon annan skofascist. Har inga riktigt bra skokrämer etc att putsa mina bruna skor med. Har du några förlslag på vad jag kan köpa och var? I skövde eller på nätet?
    Senast redigerat av frasse21 den 2011-06-24 klockan 11:30.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in