will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    morsan kom in när ja runka, helvete va pinsamt
    Lås dörren? :*

tApAtAlKd~

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Lås dörren? :*

tApAtAlKd~
    Trodde jag var ensam hemma :S det roligaste var att jag hade en runkflarra framme som hon undra vafan det var och jag hade inget riktigt svar. Sa att det var en uppfinning och hon kollade på den, sa åt henne att draaa och hon bara kollade på mig hahah kan aldrig se henne i ögonen igen

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Trodde jag var ensam hemma :S
    Man låser ju den ändå

tApAtAlKd~

Reg.datum
    May 2010
    Trodde jag var ensam hemma :S det roligaste var att jag hade en runkflarra framme som hon undra vafan det var och jag hade inget riktigt svar. Sa att det var en uppfinning och hon kollade på den, sa åt henne att draaa och hon bara kollade på mig hahah kan aldrig se henne i ögonen igen
    Troll

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Man låser ju den ändå

tApAtAlKd~
    Brukar aldrig göra de. Shit asså, fyfan va äcklig känsla.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Troll
    Inte ett dugg. Hörde att hon kom upp men hann inte få undan allt :/

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Varför skryta om att du blev påkommen mitt i ruskandet?
    va? på vilket sätt är det här att skryta :S mår fan illa av det som precis hände

Inte ett dugg. Hörde att hon kom upp men hann inte få undan allt :/
    haha "få undan allt"... Va använder du när du runkar egentligen?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    '
    Du skriver om det på ett forum, då får du vara med på att folk kommer skriva sådant som du kanske tar illa upp av... Sen skryta fick jag en känsla när du skrev det från början på ett sätt, vette fan varför men fick känslan
    Yepp, på ett forum där jag inte känner någon irl. Skiter fullständigt i er. Det var en vidrig känsla som jag ville dela med mig av. Brukar tycka att det är kul att läsa om när folk blir påkommna, nu när det hände mig själv vet jag inte om jag vill vakna imorgon...

du får säga imorgon vid frukosten att man ska knacka först! sen vänta på svar! och att runka är helt normalt? är inte så att hon har hittat weed direkt!

och sen din (vad jag uppfattar) "uppfunna *****" eller "runkmaskin" kanske är för att du inte får några tjejer? (jag säger ju inte detta till dig utan jag menar att du ska säga detta till morsan vid frukosten). då får hon fan visa medkänsla, annars får du la höra henne göra sina saker och rusha in i rummet och bara: GOTCHA!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    haha "få undan allt"... Va använder du när du runkar egentligen?
    hahhah som jag skrev innan, hade en runkflarra framme som jag inte hann få bort, fick precis bort porren och fick på mig halva byxorna, hade röven framme. Hade handkräm framme också, antar att man kan koppla det till vissa saker, den stog framme av ren tillfällighet dock.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kommer nog vara roligt vid frukosten om ni äter frukost. Annars vid middags bordet :p
    Äter inte frukost på helger, dock kom hon upp för att prata om när hon skulle skjutsa mig till frissan. Antar att det blir ganska tyst i bilen dit. Tar nog moppen :/

hahaha där fick du
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Pinsam tystnad, hatar det. Oavsett vilken situation det är, det suger
    eller... "du, vad var det där på ditt bord igår? Vad höll du på med egentligen (vet att du runka, snygg röv föresten)"

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    du får säga imorgon vid frukosten att man ska knacka först! sen vänta på svar! och att runka är helt normalt? är inte så att hon har hittat weed direkt!

och sen din (vad jag uppfattar) "uppfunna *****" eller "runkmaskin" kanske är för att du inte får några tjejer? (jag säger ju inte detta till dig utan jag menar att du ska säga detta till morsan vid frukosten). då får hon fan visa medkänsla, annars får du la höra henne göra sina saker och rusha in i rummet och bara: GOTCHA!
    Hade flickvän till för typ en vecka sen, då jag dumpade henne. Morsan har kommit hem och knackat på dörren när vi haft sex även, dock var dörren låst då. Blev pinsamt vid matbordet iaf :/

Hade flickvän till för typ en vecka sen, då jag dumpade henne. Morsan har kommit hem och knackat på dörren när vi haft sex även, dock var dörren låst då. Blev pinsamt vid matbordet iaf :/
    Gör som jag, skaffa en burktelefon med ena änden i köket och den andra på ditt rum. På så sätt kan dina föräldrar kommunicera med dig mitt under parningsakten. Utan att behöva stövla in på rummet som om dom tror att dom äger stället.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Gör som jag, skaffa en burktelefon med ena änden i köket och den andra på ditt rum. På så sätt kan dina föräldrar kommunicera med dig mitt under parningsakten. Utan att behöva stövla in på rummet som om dom tror att dom har något där att göra.
    Haha, dom brukar aldrig va i mitt rum så brukar inte behöva massa säkerhetsåtgärder. Idag skulle hon fråga om när jag ville bli skjutsad somsagt och förra gången undra hon varför jag inte kom när det var mat, vet inte om hon fattade vad vi gjorde då, tror dock att hon synade min "kollar på film med låst dörr" lögn

Haha, dom brukar aldrig va i mitt rum så brukar inte behöva massa säkerhetsåtgärder. Idag skulle hon fråga om när jag ville bli skjutsad somsagt och förra gången undra hon varför jag inte kom när det var mat, vet inte om hon fattade vad vi gjorde då, tror dock att hon synade min "kollar på film med låst dörr" lögn
    Okej jag antar att du inte är sugen på att köpa min snubbellina i så fall?

Poker morsan synar dig! ingen idé att bluffa var ärlig och beskriv detaljrikt vad det var du gjorde.

haha tror också hon synade det mammor vet sånt där
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    "uppfinning" haha anvancerat

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Okej jag antar att du inte är sugen på att köpa min snubbellina i så fall?

Poker morsan synar dig! ingen idé att bluffa var ärlig och beskriv detaljrikt vad det var du gjorde.
    Ska vara hemma så lite som möjligt imorgon iaf, hoppas på att det blir glömt. Det som är mest pinsamt är att jag av någon jävla anledning hade en runkflarra framme. Undrar vad hon tänker om mig nu asså! Hon sa: "berätta vad det är annars kommer jag ligga vaken hela natten och undra vad det är". Blev extra arg och sa att hon skulle försvinna vilket hon gjorde. Fan asså finns sämre människor till sånt här, känner mig riktigt patetisk!

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "uppfinning" haha anvancerat
    Hon är rätt dum trodde hon skulle nöja sig med det svaret och dra men icke sa nicke! :/

Ska vara hemma så lite som möjligt imorgon iaf, hoppas på att det blir glömt. Det som är mest pinsamt är att jag av någon jävla anledning hade en runkflarra framme. Undrar vad hon tänker om mig nu asså! Hon sa: "berätta vad det är annars kommer jag ligga vaken hela natten och undra vad det är". Blev extra arg och sa att hon skulle försvinna vilket hon gjorde. Fan asså finns sämre människor till sånt här, känner mig riktigt patetisk!
    Har själv varit nära att bli påkommen, Därför har jag uppfunnit en låda i kartong med porrtidningar gömda i dolda fack. Om någon frågar vad jag gör där inne säger jag bara att jag studerar.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Hon är rätt dum trodde hon skulle nöja sig med det svaret och dra men icke sa nicke! :/
    Okej. Hur går det med aeroxen?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Har själv varit nära att bli påkommen, Därför har jag uppfunnit en låda i kartong med porrtidningar gömda i dolda fack. Om någon frågar vad jag gör där inne säger jag bara att jag studerar.
    Hahha känns så jävla risigt

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Okej. Hur går det med aeroxen?
    Kolla tråden

Hahha känns så jävla risigt

Haha verkligen! du verkar ju vara en grabb med mycket erfarenheter? Är handkräm att rekommendera om jag ska sätta på avgasporten på min Hebo cylinder, och hur gör jag i och med att det är delad avgasport. Kanske går den att matchporta efter mina egna former och karaktärer för extra nöje?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in