-
2011-07-05, 21:26 #1Medlem
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- dsea
- Inlägg
- 156
Vad ska jag göra på draceN
Hej tjooo
Har köpt mig en Rieju drac -02 och har börjar renovera lite utanpå
Kommer få mitt moppe kort runt den 20 augusti hoppas jag så jag har tid
Men jag har en dålig "fantasi" vet inte vad jag ska göra på den
Får ej trimma just nu
Kanske vart lite rörigt är ej bra på detta, men kom med idéer
-
2011-07-05, 21:55 #2Medlem
- Reg.datum
- Apr 2011
- Ort
- Jönköping
- Inlägg
- 184
släng upp en bild så är det enklare att se vad som behöver göras
-
2011-07-05, 21:59 #3Medlem
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- dsea
- Inlägg
- 156
-
2011-07-05, 22:02 #4Medlem
- Reg.datum
- Apr 2011
- Ort
- Jönköping
- Inlägg
- 184
lacka ram, sving, motor & kåpor kan ju va en början. Klä om sadeln? Ser ut som du har ktm stänka redan
-
2011-07-05, 22:06 #5Medlem
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- dsea
- Inlägg
- 156
-
2011-07-05, 22:07 #6Medlem
- Reg.datum
- Apr 2011
- Ort
- Jönköping
- Inlägg
- 184
-
2011-07-06, 00:04 #7Medlem
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- dsea
- Inlägg
- 156
-
2011-07-10, 01:15 #8
hehe aa orginal e ganska svåra att stegra me
köp mini blinkers, nytt baklyse, bort me bögan (om det är eu) lacka som de andra sagt och kapa bakkåperna, fatbar
kanske höja den lite bak... lacka lite detaljer typ bämpare topplock vattenpumpskåpa, polera kick broms växel pet

-
2011-07-28, 15:18 #9
Ny framstänka, ny frontkåpa, lacka sving, lacka kåpor, kapa bak kåpan, nytt sadel överdrag. Borde bli lite snyggare
-
2011-08-11, 18:20 #10
-
2011-08-11, 19:22 #11
biltema fatbar, lacka kåporna, KAPA DOM INTE, finns inte många okapade bakkåpor till drac kvar, så låt den va. fetare däck, så kommer den se söt ut
jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.
Svara med citat


