Sidan 44 av 56 Första ... 34424344454654 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Samsung Galaxy S2 är just nu världens bästa mobil enligt M3 och fick 10/10 och det är den första mobilen i M3 historia som fått det

LG 3D går på 5200kr hos The Phone House
    LG Optimus 3D

Artiklar:
    M3 om LG Optimus 3D
    M3 om Samsung Galaxy S2
    Hos Siba gick Samsung Galaxy S2 för samma pris, alltså 5200kr. Blir nog till att tjata på mamma och pappa då.
    Även om LGn har 3D så väljer jag hellre S2an då den för tillfället ligger i samma prisklass, men också är världens bästa mobil och för att den hade mer megapixlar på kameran.

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Hos Siba gick Samsung Galaxy S2 för samma pris, alltså 5200kr. Blir nog till att tjata på mamma och pappa då.
    Även om LGn har 3D så väljer jag hellre S2an då den för tillfället ligger i samma prisklass, men också är världens bästa mobil och för att den hade mer megapixlar på kameran.
    LG 3D http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=833459 4 979:-
    Galaxy S II http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=838917 4 738:-

HTC Sensation eller Samsung Galaxy S2? Imo är Sense bättre än TouchWiz men batteritiden på Sensation verkar vara riktigt dålig, S2:an blir tydligen väldigt varm, kan inte bestämma mig :/ Och räcker det med 3 GB surf?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    HTC Sensation eller Samsung Galaxy S2? Imo är Sense bättre än TouchWiz men batteritiden på Sensation verkar vara riktigt dålig, S2:an blir tydligen väldigt varm, kan inte bestämma mig :/ Och räcker det med 3 GB surf?
    Beror på vad du vill ha. SGS2 är fortfarande världens snabbaste mobil (!) HTC;en är lite slöare och dom båda har lite olika skärmar. Men det är en smaksak, HTC;en har mer naturliga färger medans Samsungen har såna färger som är skönare att se på.
    Det är upp till dig om du måste ha de snabbaste eller om du vill ha det snygga Sense. 3gb räcker gott och väl!

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Beror på vad du vill ha. SGS2 är fortfarande världens snabbaste mobil (!) HTC;en är lite slöare och dom båda har lite olika skärmar. Men det är en smaksak, HTC;en har mer naturliga färger medans Samsungen har såna färger som är skönare att se på.
    Det är upp till dig om du måste ha de snabbaste eller om du vill ha det snygga Sense. 3gb räcker gott och väl!
    Okej, jag kanske ska leta på nån affär som har båda mobilerna på och jämföra dom innan jag köper l

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Okej, jag kanske ska leta på nån affär som har båda mobilerna på och jämföra dom innan jag köper l
    MediaMarkt, behöver inte säga mer Annars så är de bara till att kolla denna filmen:

”Apples era har varit och passerat. Dom har slut på ”magi” och det vet dom. Snart kommer iPhone användare att bli färre och färre, precis som med MAC användare. Dom enda personerna som man ser använda iPhone i dagsläget är äldre damer och några ungar.” – E.dout

-Amen! säger jag^^

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    ”Apples era har varit och passerat. Dom har slut på ”magi” och det vet dom. Snart kommer iPhone användare att bli färre och färre, precis som med MAC användare. Dom enda personerna som man ser använda iPhone i dagsläget är äldre damer och några ungar.” – E.dout

-Amen! säger jag^^
    Fast du är väl medveten om att det där bara är ett påhitt?
    iPhone är smartare ur flera avseenden, varför ska ni fanboys hålla på och skräpa ner det konkurrerande varumärket, det är som att ni tjafsar om våra två svenska bilmärken vi har här i Sverige.

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Fast du är väl medveten om att det där bara är ett påhitt?
    iPhone är smartare ur flera avseenden, varför ska ni fanboys hålla på och skräpa ner det konkurrerande varumärket, det är som att ni tjafsar om våra två svenska bilmärken vi har här i Sverige.
    Det jag länkade är en kommentar från en artikel som det står att apple stämmer htc.

Gissar på att Apple känner sig hotad av android, och därav stämmer alla mojliga märken, och.nu..htc.
    Jag ser inte vad som är påhitt. Och vem är fanboy btw??

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Det jag länkade är en kommentar från en artikel som det står att apple stämmer htc.

Gissar på att Apple känner sig hotad av android, och därav stämmer alla mojliga märken, och.nu..htc.
    Haha du är fanboy! Vem annars? Jag tror faktiskt att dom stämmer pga det du sa
    Aja Android

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Haha du är fanboy! Vem annars? Jag tror faktiskt att dom stämmer pga det du sa
    Aja Android
    Men jag har ju ingenting emot iPhone ... Företaget apple däremot..

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

-Amen! säger jag^^
    Detta stämmer ju inte alls. iPhone används just nu flitigt i alla åldrar. Mac användarna blir bara fler och fler.

http://macdailynews.com/2011/05/11/a...tform-the-mac/

En av många sidor jag hittade när jag googlade apple mac grow.

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Tycker likadant, iPhone är en väldigt bra och snygg och framförallt smart telefon. Men Apple som företag... kan aldrig samarbeta med någon annan och ska komma på massa idiotiska skit program som krävs för att ens kunna använda t.ex en iPhone..
    Ja precis! Apple hade varit ett superföretag om dom någon gång kunde tänka sig att sammarbeta med till exempel Google som äger android.

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fatta vilka grejer som hade kunnat skapas då
    aa^^

Du gissar mycket du. Tror det finns bra anledningar till deras stämningar, och dom anledningarna når nog inte ut till användarna.

Men jag har ju ingenting emot iPhone ... Företaget apple däremot..
    Vad är det för fel på Apple, bara för att dom inte vill sammarbeta med världens största företag så är dom nollor eller vad försöker du säga?
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Detta stämmer ju inte alls. iPhone används just nu flitigt i alla åldrar. Mac användarna blir bara fler och fler.

http://macdailynews.com/2011/05/11/a...tform-the-mac/

En av många sidor jag hittade när jag googlade apple mac grow.
    Där hade vi det, fattar inte hur man kan resonera som M.Larsson gör, allt fler använder iPhone..vart hämtade du dina siffror, nere på lokala macken eller?

Jag gillar att Apple tar avstånd från gigantföretaget Google, orka vara så förbannat mainstream. Om dom vill utveckla en telefon utan googles hjälp så skulle jag inte klaga.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Sogat, så du tycker alltså inte att iphone är mainstream?

Du gissar mycket du. Tror det finns bra anledningar till deras stämningar, och dom anledningarna når nog inte ut till användarna.

Vad är det för fel på Apple, bara för att dom inte vill sammarbeta med världens största företag så är dom nollor eller vad försöker du säga?

Där hade vi det, fattar inte hur man kan resonera som M.Larsson gör, allt fler använder iPhone..vart hämtade du dina siffror, nere på lokala macken eller?

Jag gillar att Apple tar avstånd från gigantföretaget Google, orka vara så förbannat mainstream. Om dom vill utveckla en telefon utan googles hjälp så skulle jag inte klaga.
    Du ägen en iPhone(?) och klagar på att android är mainstream? Något stämmer inte...

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Sogat, så du tycker alltså inte att iphone är mainstream?
    Vart skrev jag det, citera mig gärna.
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Du ägen en iPhone(?) och klagar på att android är mainstream? Något stämmer inte...
    Jag äger en Android, är det olagligt att prata gott om konkurrenter eller?

Klart man gissar om man inte är helt säker? Vad gör du när du inte vet kan man ju undra..? Och du försöker låta som om du vet >precis< allt.
    Finns det kanske, men i mestadels av apple's alla skit stämningar så finns det inga bra. Du vet, det var ju dom som återuppfann mobilen eller vad dom nu påstår och uppfann allt och nu stämmer alla. samsung, nokia, htc etc (lol).

Njae, det var bara en av kommentarerna från, bland annat iPhone ägare som blivit less på apple just på grund av apple's alla stämmningar.
    Jag säger vad jag tycker, lev med det.

sen, försöker du ställa och styra angående vad jag tycker om Apple? Du tycker si, jag tycker så.

Skiter i att det är dubbelpost, orkar inte redigera.

Här tog jag citatet från: http://itpiraten.se/2011/07/11/apple...r-patentbrott/
    Ni kan läsa andras citat till det hela lite längre ner.

Jag var till MediaMarkt och tittade lite idag så det blir o beställa en SGS2 idag Jag kollade också på LG:s 3D mobil, man får huvudvärk av skiten och måste hålla den helt rakt annars blir det suddigt, så att vänta på HTC EVO 3D är ganska onödigt då dom ska vad jag har lyckats läsa mig till använda samma teknik.

Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag var till MediaMarkt och tittade lite idag så det blir o beställa en SGS2 idag
    Gör det!! Haft min i några dagar nu och den fortsätter överraska varje dag! Du blir inte besviken
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Gör det!! Haft min i några dagar nu och den fortsätter överraska varje dag! Du blir inte besviken
    Jag tror min Samsung Galaxy Spica i5700 börjar bli lite old school nu

Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jag tror min Samsung Galaxy Spica i5700 börjar bli lite old school nu
    Bara lite

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Bara lite
    Förresten någon som vet vad felet är om telefonen bara laddar när man ansluter den via usb till datorn? :s

Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Förresten någon som vet vad felet är om telefonen bara laddar när man ansluter den via usb till datorn? :s

Har du provat starta om den? eller datorn?

Blev så för mig en gång, har för mig jag startade om mobilen

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Har du provat starta om den? eller datorn?

Blev så för mig en gång, har för mig jag startade om mobilen
    Har startat om dator och telefon till och med återställt telefonen 2gånger..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in