Sidan 15 av 36 Första ... 5131415161725 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Många som klagar på wildfire. Ingen vidare telefon tyvärr.
    Har haft en, helt värdelös. :/

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Har haft en, helt värdelös. :/

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
    hahaha

Reg.datum
    May 2010
    Samsung I9000 Galaxy S, HTC incredible S , LG P990 Optimus 2x eller Htc desire S ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Samsung I9000 Galaxy S, HTC incredible S , LG P990 Optimus 2x eller Htc desire S ?
    Galaxy S! Har själv en och den är riktigt bra

tApAtAlKd~

Reg.datum
    May 2010
    Fick en samsung nexus S av farsan på onoffs 30% rea idag Fanns en mobil kvar
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Fick en samsung nexus S av farsan på onoffs 30% rea idag Fanns en mobil kvar
    Ush och fy! Finns ju Lg optimus för det

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Ush och fy! :D Finns ju Lg optimus för det :wub:
    Tänker inte tacka nej till en nexus gratis när jag kan välja mellan att få den eller inget.

Bra mycket hellre den här mobilen än LG:n som laggar när man skriver SMS och dör 1 gång varannan timme och inte har internet längre för det har sagt upp sig = /

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Tänker inte tacka nej till en nexus gratis när jag kan välja mellan att få den eller inget.

Bra mycket hellre den här mobilen än LG:n som laggar när man skriver SMS och dör 1 gång varannan timme och inte har internet längre för det har sagt upp sig = /
    Den har ju fått bättre betyg än din iaf Dessutom är det dualcore osv

Och varför kunde du inte välja något annat?

Om jag skulle få välja, så skulle jag nog välja Nexusen. Känns som ett bättre val.

Ren Google mobil näst intill.

Reg.datum
    May 2010
    Den har ju fått bättre betyg än din iaf Dessutom är det dualcore osv

Och varför kunde du inte välja något annat?
    Först åkte vi till bromma blocks (onoff) och där var alla utom w595 slut och då åkte vi hem och farsan slumrade till och jag gick in på onoffs hemsida och kollade lager på samsung android mobilerna , lg p990 2x (?) och lite htc mobiler och den här var den enda som fanns i västerort (vällingby) så vi åkte dit och köpte den och 3 mobiler till resten av familjen efter att jag hade tjatat i 20 minuter ... Hade ingen lust att åka till veddesta då precis , jag är glad för vad jag fick.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Om jag skulle få välja, så skulle jag nog välja Nexusen. Känns som ett bättre val.

Ren Google mobil näst intill.
    Mjo men den känns sjukt plastig, men lg:n däremot känns sjukt bra typ som en htc och du vet ju hur dom känns

Mjo men den känns sjukt plastig, men lg:n däremot känns sjukt bra typ som en htc och du vet ju hur dom känns

Det kan jag hålla med om. Har inte provat Nexusen, Lg'n har jag provat i någon minut och den kändes snarlikt HTC. Men antar att det är som du säger.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Köpte nyss en HTC incredeble s

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Galaxy S! Har själv en och den är riktigt bra

tApAtAlKd~
    http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=795644,609185

Optimus 2X är ju betydligt kraftfullare, dubbelkärnig osv...
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=795644,609185

Optimus 2X är ju betydligt kraftfullare, dubbelkärnig osv...
    Tvärslö lur, aldrig vart med om något sämre..

Blev hårt knäckt av en htc incredeble S

Tvärslö lur, aldrig vart med om något sämre..

Blev hårt knäckt av en htc incredeble S
    iphone rip-off som fan också
    funkar den bra?

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    funderar på en ny mobil. det står imellan HTC incredible s och HTC sensation. vilken är "bäst"? vilken har sina nack/fördelar? tipsa gärna på liknade mobiler i samma prisklass

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Danne__ Visa inlägg
    funderar på en ny mobil. det står imellan HTC incredible s och HTC sensation. vilken är "bäst"? vilken har sina nack/fördelar? tipsa gärna på liknade mobiler i samma prisklass
    Sensation är bättre

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    iphone rip-off som fan också
    funkar den bra?
    Sjukt nöjd hittils Inget lagg eller liknande Sjukt glad att jag inte valde Lg:n

Dock bara användt den i 3 timmars tid än så länge
    Citat Ursprungligen postat av Danne__ Visa inlägg

Prisfråga Incredeble S kostar cirka 3600 medans sensation kostar 5000

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Sensation är bättre
    okaj

Prisfråga Incredeble S kostar cirka 3600 medans sensation kostar 5000
    hahah runt 4-5 tusen

Fick min Sensation idag, riktigt nöjd! dock har inte abbonemanget "startat" än

Har haft min i 1 månad nu och älskar den

Sensation är bättre på alla sätt, har en själv den är absolut en av dom bästa mobilerna som finns idag och har inget negativt att säga om den
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Sensation är bättre på alla sätt, har en själv den är absolut en av dom bästa mobilerna som finns idag och har inget negativt att säga om den
    okej blir nog en sån

Har haft min i 1 månad nu och älskar den
    ¨

bäst på alla sätt och vis förutom att batteritiden är usel
    en fråga också: lyckades på nått vis synka alla jävla facebook-kontakter till telefonboken, hur fan får jag bort dom?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    ¨

bäst på alla sätt och vis förutom att batteritiden är usel
    en fråga också: lyckades på nått vis synka alla jävla facebook-kontakter till telefonboken, hur fan får jag bort dom?
    Inställningar> sync någonting. Ta bort sync.

Någon mer än jag som tycker facebook chatten är helt värdelös? Man kan varken kopiera eller trycka på länkar
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Du accepterar ju om du vill synka dom Jag tyckte det var skit nice, då fick man mail och facebook och nummer och allt samlat på samma ställe + en bild när dom ringer Och jag tycker inte batteri tiden är dålig alls, du har antagligen laddat ner appar som förhindrar mobilen från att gå in i viloläge, det gjorde jag (batteriet tog slut på 1 halv dag) tog bort alla appar som förhindrade det... nu kan jag ha 2 dagar ifall jag inte använder den jäääätte mycket
    jaha som vad för appar? har typ spotify, angry birds spelen, facebook och Advanced task killer... that's it

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Vad ni än gör köp inte LG optimus 2X, helt jävla värdelös. Har haft min i typ 2-3 månader å de är den sämsta skit jag haft. Inte ett dugg snabb, laggar fast då å då, startar om sig ett par gånger om dagen, inte äns hälften så mycke av stand by tid som de står att den ska ha och ibland fungerar bara halva skärmen osv.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    Vad ni än gör köp inte LG optimus 2X, helt jävla värdelös. Har haft min i typ 2-3 månader å de är den sämsta skit jag haft. Inte ett dugg snabb, laggar fast då å då, startar om sig ett par gånger om dagen, inte äns hälften så mycke av stand by tid som de står att den ska ha och ibland fungerar bara halva skärmen osv.
    Stog mellan den och en incredeble S, sjukt glad att jag tog S

Vad är det för fel på min sgs2? batteriet räcker i 4-5 timmar om jag använder den, på 2 timmar så sjönk batterinivån från 100 till 85%, jag tog ett par kort och spelade 15min, skärmstyrkan är på lägsta, WiFi av, mobilt nätverk av, sync är avstängt, gps och bluetooth också.
    Jag tänkte lägga in några seriesnuttar och en film men dom är i avi, vilket format ska jag göra om dom till och med vad för att få så bra kvalitet som möjligt?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in