Sidan 39 av 82 Första ... 29373839404149 ... Sista

Reg.datum
    May 2010
    Jag kan ta mig fan inte sluta titta på denna

Ont: Över 5000 inlägg

3. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Haha, ären så bra?
    Ja, tydligen

5. Reg.datum
    May 2010
    Lite kul är den..
    Jaaa.
    Vad tror du om en bmw 330i?
    Sedan turbokonvertera när man är sugen på de
    Borde bli lite roligare att köra än en s60 t5

7. Reg.datum
    May 2010
    Var det inte dom blocken som var lite klena?
    Säkert kul ändå.
    Det vet ja inte!
    Men försäkring är säkert dyrare än en s60 t5

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Jaaa.
    Vad tror du om en bmw 330i?
    Sedan turbokonvertera när man är sugen på de
    Borde bli lite roligare att köra än en s60 t5
    bmwn är ju given enbart för att alternativet hade varit en volvo. vem fan vill ha en volvo...

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    bmwn är ju given enbart för att alternativet hade varit en volvo. vem fan vill ha en volvo...
    Hahahaha

Ganska många

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ganska många
    Ao, fast inte Pontus!

Ao, fast inte Pontus!
    Precis^^

Skulle inte tacka nej till volvos nya T6 modeller

Reg.datum
    Mar 2011
    Jag kan ta mig fan inte sluta titta på denna

Ont: Över 5000 inlägg
    visste du att cyklisten är med i en halebop reklam ?
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    visste du att cyklisten är med i en halebop reklam ?
    Naj

Precis^^

Skulle inte tacka nej till volvos nya T6 modeller

jag känner iaf inte för att köpa en bil vars säkerhetssystem inte fungerar när de behövs... men det är ju bara jag det

jag känner iaf inte för att köpa en bil vars säkerhetssystem inte fungerar när de behövs... men det är ju bara jag det
    sluta dra upp saker som är gamla, det där fixade dom nästan direkt efter att det där hände.

Synd (för dig) att det där redan är fixat & (jag citerar) "I efterhand har vi också fått uppgifter om att provbilen varnade för systemfel och hade den inte "körts" av en docka skulle föraren förstås bromsat manuellt. Krockkuddarna utlöste inte, men det berodde på att de av säkerhetsskäl alltid är urkopplade - utom när de ska användas i testet."

18. Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    sluta dra upp saker som är gamla, det där fixade dom nästan direkt efter att det där hände.

Synd (för dig) att det där redan är fixat & (jag citerar) "I efterhand har vi också fått uppgifter om att provbilen varnade för systemfel och hade den inte "körts" av en docka skulle föraren förstås bromsat manuellt. Krockkuddarna utlöste inte, men det berodde på att de av säkerhetsskäl alltid är urkopplade - utom när de ska användas i testet."

ja, synd för mig att volvo inte struntade i att fixa sitt skitsystem... väldigt synd varför körde man ens provbilen om den varnade för systemfel? hade det inte varit en idé att kolla det innan man kör? ytterliggare ett skäl att inte köpa en volvo...

ja, synd för mig att volvo inte struntade i att fixa sitt skitsystem... väldigt synd varför körde man ens provbilen om den varnade för systemfel? hade det inte varit en idé att kolla det innan man kör? ytterliggare ett skäl att inte köpa en volvo...
    Synd för dig att dom har fixat det* Nu kan du ju inte gnälla om det.
    PFT, kallar du det skäl att inte köpa en? Patetiskt xD. Sen är det inte säkert att man ser att den varnar för det I BILEN, men det gör den säkert fast nu var det ju en docka som "körde".

Om dom gjorde tester vet jag inte. Bryr mig inte, vet du varför? För det hela är fixat nu och ingen bryr sig om en "volvo hater" som du Du kör runt i "surbaru" och jag gillar och kommer köra volvo punkt

21. Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Synd för dig att dom har fixat det* Nu kan du ju inte gnälla om det.
    PFT, kallar du det skäl att inte köpa en? Patetiskt xD. Sen är det inte säkert att man ser att den varnar för det I BILEN, men det gör den säkert fast nu var det ju en docka som "körde".

Om dom gjorde tester vet jag inte. Bryr mig inte, vet du varför? För det hela är fixat nu och ingen bryr sig om en "volvo hater" som du Du kör runt i "surbaru" och jag gillar och kommer köra volvo punkt
    varför är det synd för mig? det är ju ganska obvious att de har fixat det, de skulle väl inte med flit släppa en bil som har icke-fungerande säkerhetssystem? jag hoppas inte det iaf
    och om det nu inte syntes att det var trasigt är det ju extra kasst, hur ska man då som konsument veta om ens bil kommer att bromsa åt en eller inte? inte någon "feature" jag skulle vilja ha iaf. hur kan du inte bry dig om de gör tester eller inte? skiter du i om din bil funkar eller inte?

Reg.datum
    May 2010
    Var ute och rastade moppen lite. Sedan skulle jag tanka. När jag gått in och betalt kommer en kvinna om jag kan hålla en 8 månaders bulldog. Sa självklart ja! Söt var hunden Sedan när hon kommer ut får jag en 200g marabou chokladkaka

varför är det synd för mig? det är ju ganska obvious att de har fixat det, de skulle väl inte med flit släppa en bil som har icke-fungerande säkerhetssystem? jag hoppas inte det iaf
    och om det nu inte syntes att det var trasigt är det ju extra kasst, hur ska man då som konsument veta om ens bil kommer att bromsa åt en eller inte? inte någon "feature" jag skulle vilja ha iaf. hur kan du inte bry dig om de gör tester eller inte? skiter du i om din bil funkar eller inte?

Ja men nu är det ju fixat, du vill i princip, iaf på sättet du sa det.. altså inte rädda liv? För det är ju det systemet är till för.

Jag bryr mig inte angående just >det där testet< Klart jag bryr mig om det annars

du vill i princip, iaf på sättet du sa det.. altså inte rädda liv? För det är ju det systemet är till för.
    det är rädda liv jag vill, det jag inte vill är att man inte ska kunna se om systemet är trasigt. det är ju inte så lyckat om man väntar på att bilen ska bromsa men så gör det inte det, och det tack vare att det inte syns inifrån bilen att systemet är trasigt. du kanske tycker det är smart men det tycker inte jag.

det är rädda liv jag vill, det jag inte vill är att man inte ska kunna se om systemet är trasigt. det är ju inte så lyckat om man väntar på att bilen ska bromsa men så gör det inte det, och det tack vare att det inte syns inifrån bilen att systemet är trasigt. du kanske tycker det är smart men det tycker inte jag.

Finns GARANTERAT varning för om det >inte< skulle funka. annars skulle det ju vara helt åt helvete..

Finns GARANTERAT varning för om det >inte< skulle funka. annars skulle det ju vara helt åt helvete..
    ja men då så, varför märkte/kollade man inte att det inte funkade innan man skickade iväg testbilen då? inte direkt något som inger förtroende hos mig om man säger...

ja men då så, varför märkte/kollade man inte att det inte funkade innan man skickade iväg testbilen då? inte direkt något som inger förtroende hos mig om man säger...

kan finnas många anledningar, Slarv är min gissning. Men det gör ju inte volvo till en dålig bil. Kan ju även ha provat att det funkade (Dagar, veckor) innan testet, och att felet uppstått när dom skulle prova. aja nu är jag less på skriva och måste göra annat, har suttit vid datan hela dagen.

Usch, en kille ska komma och hämta mopeden om drygt 20 minuter. Som jag kommer att sakna den Mopedtiden är därefter helt slut förövrigt
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Vad ska man göra idag, då?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in