Sidan 67 av 434 Första ... 1757656667686977117167 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej. Tycker att det är dags för oss svenskar att sätta ner foten snart, muslimerna har inte bidragit med ett skit till sverige eller norge. Tur att man får rösta i nästa val iaf.

SD 2014!
    Kan hålla med dig till en viss punkt, SD har ingen bra politik i övrigt, men när ingen annan vågar ta tag i invandringsfrågan och de andra partierna väljer att försöka dra en slöja över detta? Så blir det tyvärr SD 2014 här med.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Måste renovera "sachs" motorn
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Kan hålla med dig till en viss punkt, SD har ingen bra politik i övrigt, men när ingen annan vågar ta tag i invandringsfrågan och de andra partierna väljer att försöka dra en slöja över detta? Så blir det tyvärr SD 2014 här med.
    Skulle inte kunna säga det bättre själv!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej. Tycker att det är dags för oss svenskar att sätta ner foten snart, muslimerna har inte bidragit med ett skit till sverige eller norge. Tur att man får rösta i nästa val iaf.

SD 2014!
    SD hade mest röster i skolvalet här och de flesta som röstade då får rösta i nästa val Dock så var kanske inte alla särskilt seriösa.

Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    Måste renovera "sachs" motorn
    Ras? Släng den i skogsbrynet
    Most stickpeople are black

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    SD hade mest röster i skolvalet här och de flesta som röstade då får rösta i nästa val Dock så var kanske inte alla särskilt seriösa.
    Alla kanske inte är seriösa då åldern hos de som röstar är under 18 år, men många där ibland jag är missnöjda med det idioter som sitter i regering och riksdagen. Tycker att man kan lägga pengarna på något annat än att hjälpa invandrare och "flyktingar".
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Precis likadant på vår skola fast hälften på skolan är invandrare, dock dom som är invandrare röstar faktiskt på SD! För att de vill själva att de inte ska komma in fler. De tycker de blir för mycket och då får dom de sämre...

Citat Ursprungligen postat av Bertus Visa inlägg
    Precis likadant på vår skola fast hälften på skolan är invandrare, dock dom som är invandrare röstar faktiskt på SD! För att de vill själva att de inte ska komma in fler. De tycker de blir för mycket och då får dom de sämre...
    Så var det en invandrare som resonerade i min klass, han sa att det inte ska komma fler för dom bara bråkar och då skyller man på alla invandare. Jag förstår inte hur man kan rösta på soc eller vänsterpartiet som vill ha in fler invandrare, kolla bara hur det ser ut i rosengård.

Så var det en invandrare som resonerade i min klass, han sa att det inte ska komma fler för dom bara bråkar och då skyller man på alla invandare. Jag förstår inte hur man kan rösta på soc eller vänsterpartiet som vill ha in fler invandrare, kolla bara hur det ser ut i rosengård.
    eller moderaterna, eller valfritt traditionellt parti. alla vill öka massinvandringen, utom sd och om man vill vara lite radikal kan man rösta på svenskarnas parti, fast de kommer aldrig in i riksdagen så i dagsläget är en röst på sd mer värd.
    vad är det för fel på sd:s politik i övrigt? de vill ge exempelvis mer pengar till sjukvård och äldrevård och införa mer kristna och svenska värderingar i skolan. det tycker iaf jag är bra.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    får damp på det här. Vilket jävla land är det vi lever i? vi tar in mer och mer och snart har vi inge sverige kvar. t.ex på en del ställen i sverige är det "rasistiskt" att sjunga sveriges nationalsång, vad är detta? kostar massa pengar och de enda dom bidrar med är bråk och stölder. fan vad lack jag blir
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    får damp på det här. Vilket jävla land är det vi lever i? vi tar in mer och mer och snart har vi inge sverige kvar. t.ex på en del ställen i sverige är det "rasistiskt" att sjunga sveriges nationalsång, vad är detta? kostar massa pengar och de enda dom bidrar med är bråk och stölder. fan vad lack jag blir
    om alla röstade på svenskarnas parti hade vi inte haft en enda svarting här i sverige, bråkig eller ej. säger bara det...

Det finns bra och dåliga invandrare man ska inte dra alla över en kant, Det gjorde jag också förr. I företaget/företagen jag jobbar är det mycket invandrare från Ungern som jobbar dom är riktigt duktiga och sköter sig precis som jag tycker man ska göra när man kommer till ett annat land trevliga är dom också.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Det finns bra och dåliga invandrare man ska inte dra alla över en kant, Det gjorde jag också när jag var förr. I företaget/företagen jag jobbar är det mycket invandrare från Ungern som jobbar dom är riktigt duktiga och sköter sig precis som jag tycker man ska göra när man kommer till ett annat land trevliga är dom också.
    Syftar på muslimer. Känner flera Ungrare som jag har jobbat med, men även de är skeptiska mot muslimer.

Politiker är fan som en hummer, dyra i drift och helt onödiga.

Det finns bra och dåliga invandrare man ska inte dra alla över en kant, Det gjorde jag också när jag var förr. I företaget/företagen jag jobbar är det mycket invandrare från Ungern som jobbar dom är riktigt duktiga och sköter sig precis som jag tycker man ska göra när man kommer till ett annat land trevliga är dom också.
    men dom är inte svenska och bör därför inte uppehålla sig i sverige.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Det finns bra och dåliga invandrare man ska inte dra alla över en kant, Det gjorde jag också när jag var förr. I företaget/företagen jag jobbar är det mycket invandrare från Ungern som jobbar dom är riktigt duktiga och sköter sig precis som jag tycket man ska göra när man kommer till ett annat land.
    precis! nu fick jag till att låta väldigt rasistisk. visst det finns mycket utlänningar som kommer hit och arbetar och gör rätt för sig. men alla som sitter där hemma och väntar på att våra skattepengar trillar in hos dom då?
    tycker det är helt fel att en del bara kommer hit och glider på räkmackor utan att förtjäna det, utan att behöva jobba för något. Jag drar inte alla över en kant! men jag tycker det är fel att sverige inte får vara sverige, bara för att vi ska "hjälpa" dom andra länderna. imo
    edit: och det som jobbar, visst fan får dom stanna, för svenskar kan ju inte baga pizza
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Hörde att en man hade skjutit ungdomar på ett sommar-läger i Norge som hämnd för dådet. 5st ska vara döda och många fler skadade.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Hörde att en man hade skjutit ungdomar på ett sommar-läger i Norge som hämnd för dådet. 5st ska vara döda och många fler skadade.
    Vilket dåd?

Vilket dåd?
    Bomber har smällt i Oslo

Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Bomber har smällt i Oslo
    Det var väl bara en, och det har tydligen smällt en till i stortingsta.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    men dom är inte svenska och bör därför inte uppehålla sig i sverige.
    Varför inte? Dem jag nyss pratade om är kompetenta arbetare som jobbar bra dessutom till en lägre lön, men högre än dom har i Ungern. Det är svårt inom denna Industri att hitta bra arbetare då Svenska ungdomar söker andra gymnasieutbildningar. Så någon Svensk medborgares jobb tar dom heller inte. Så nämn en vettig anledning till varför dom inte bör "uppehålla" sig här i Sverige?

precis! nu fick jag till att låta väldigt rasistisk. visst det finns mycket utlänningar som kommer hit och arbetar och gör rätt för sig. men alla som sitter där hemma och väntar på att våra skattepengar trillar in hos dom då?
    tycker det är helt fel att en del bara kommer hit och glider på räkmackor utan att förtjäna det, utan att behöva jobba för något. Jag drar inte alla över en kant! men jag tycker det är fel att sverige inte får vara sverige, bara för att vi ska "hjälpa" dom andra länderna. imo
    edit: och det som jobbar, visst fan får dom stanna, för svenskar kan ju inte baga pizza
    Sant.

Det var väl bara en, och det har tydligen smällt en till i stortingsta.
    Saker tyder på att det är mer än en bomb

Varför inte? Dem jag nyss pratade om är kompetenta arbetare som jobbar bra dessutom till en lägre lön, men högre än dom har i Ungern. Det är svårt inom denna Industri att hitta bra arbetare då Svenska ungdomar söker andra gymnasieutbildningar. Så någon Svensk medborgares jobb tar dom heller inte. Så nämn en vettig anledning till varför dom inte bör "uppehålla" sig här i Sverige?
    de är inte etniska svenskar och förorenar därför den svenska genpoolen. om vi ska bevara vår vita ras kan vi inte ha en massa rasfrämlingar här i landet, det kommer i förlängningen leda till att alla är ljusbruna, svarthåriga och lätt efterblivna. det har alltså inte bara om jobb och pengar att göra.

eller okej, jag ändrar mig lite, ungrare är ju trots allt vita, de kan få vara här. turkar, negrer, araber osv däremot, bör vi inte ha några alls i sverige.

Reg.datum
    May 2011
    eller okej, jag ändrar mig lite, ungrare är ju trots allt vita, de kan få vara här. turkar, negrer, araber osv däremot, bör vi inte ha några alls i sverige.

Men shit så som du snackar känns det som att alla svenskar gifter sig med utlänningar. Det är bara 10% utlänningar i Sverige och alla utlänningar har väl inte en svensk man/fru? Tror du verkligen att genpoolen kommer försvinna? Omöjligt.

Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Men shit så som du snackar känns det som att alla svenskar gifter sig med utlänningar. Det är bara 10% utlänningar i Sverige och alla utlänningar har väl inte en svensk man/fru? Tror du verkligen att genpoolen kommer försvinna? Omöjligt.
    ja, i förlängningen, dessutom tar vi in 100 000 invandrare per år, om det fortsätter kommer det med andra ord vara 2 milj invandrare om 10 år, 3 milj om 30 år osv. invandrare tenderar också att skaffa bra mycket fler barn än svenskar, de förökar sig i mycket högre takt. etiopiens befolkning har fördubblats de senaste 30 åren...

Reg.datum
    May 2011
    ja, i förlängningen, dessutom tar vi in 100 000 invandrare per år, om det fortsätter kommer det med andra ord vara 2 milj invandrare om 10 år, 3 milj om 30 år osv. invandrare tenderar också att skaffa bra mycket fler barn än svenskar, de förökar sig i mycket högre takt. etiopiens befolkning har fördubblats de senaste 30 åren...

Det e bra att föröka sig

Det e bra att föröka sig
    ja, men ni får gärna hålla er i era länder om ni ska hålla på med det.

Reg.datum
    May 2011
    ja, men ni får gärna hålla er i era länder om ni ska hålla på med det.

Gillar inte du att föröka dig?

har inte planer på att föröka mig de närmsta 8-10 åren eller så men har inget emot att göra det senare. och jag tänker föröka mig med en vit kvinna, annat är rasförräderi och helt otänkbart.

Det gör väl iprincip alla men nån måtta får det vara.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in