Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Här regna det hela tiden!
    Du kan få detta vädret istället
    Haha vet^^
    Skulle faktiskt vela det, regn och åska =

Aa klockan är över 06.00 Don't care

Min moped har gått 120 mil nu, och minst 100 av dom har jag skjutsat någon.
    Tycker att mina vänner kan köpa egna mopeder
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Följer Norge-tragedin genom att zappa mellan CNN, NRK och TV2 Norge och samtidigt vara uppdaterad via Twitter och läsa Flashbacktråden. Vilken otrolig tragedi...

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Min moped har gått 120 mil nu, och minst 100 av dom har jag skjutsat någon.
    Tycker att mina vänner kan köpa egna mopeder
    Sjukt irriterande när folk ska ha skjuts hela tiden, därför har man plockat av skjutspinnarna

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Följer Norge-tragedin genom att zappa mellan CNN, NRK och TV2 Norge och samtidigt vara uppdaterad via Twitter och läsa Flashbacktråden. Vilken otrolig tragedi...
    Vad har hänt i norge?

Citat Ursprungligen postat av david Visa inlägg
    Vad har hänt i norge?
    1 eller 2 fetingbomber har smällt i centrala oslo, fönster >300 m bort blåstes ur. som lök på laxen har typ 30 ungar på ett läger blivit skjutna till döds.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    1 eller 2 fetingbomber har smällt i centrala oslo, fönster >300 m bort blåstes ur. som lök på laxen har typ 30 ungar på ett läger blivit skjutna till döds.
    Man kan ju undra vad de idioterna som gör detta har i skallen..

fyfan, och norge av alla länder

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ska troligtvis varit en person som har närvarat vid båda attentaten.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ska troligtvis varit en person som har närvarat vid båda attentaten.
    Det pratas ju om att det är en person som gjort båda attentaten på egen hand.

Nu har även en bil på Utöya hittats och där i fanns en bomb. Han ville alltså spränga hela ön också.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det pratas ju om att det är en person som gjort båda attentaten på egen hand.

Nu har även en bil på Utöya hittats och där i fanns en bomb. Han ville alltså spränga hela ön också.
    Om han nu var ensam gärningsman dvs. Tror själv att de måste ha varit iaf nån mer vid första attentatet.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Om han nu var ensam gärningsman dvs. Tror själv att de måste ha varit iaf nån mer vid första attentatet.
    har också svårt att tänka mig att en ensam person skulle klara av att planera och utföra båda attentaten

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    har också svårt att tänka mig att en ensam person skulle klara av att planera och utföra båda attentaten
    Tror också det, i så fall är det ingen "vanlig galning". Kanske är en person som vill ta ut sin ilska mot politiker? Går ihop med att han anföll socialdemokratiska ungdomar? Bara en teori men ändå.

MattiasGs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Satt o jobbade i Oslo när detta inträffade. Jobbet ligger ungefär 1 mil ifrån platsen där det small. Och det hördes kan jag lova! Ska ner till stan och försöka knäppa ett par bilder, kan lägga upp dom här ifall någon är intresserad av att se.
    Som jag har fattat det som har hänt nu är att det är en bomb som har smält. Först var det prat om en bilbomb men sen har det börjat pratas om att den smällde inne på regeringen eftersom det brinner på 3 eller 4 våningen.
    Sen var det ju en man som hade klätt ut sig till polis och åkte till en ö utanför Oslo som det var ett ungdomsläger och började skjuta. Även på ön har det hittats bomber som någon tidigare skrev.

Om du ser nåt så kan du la skriva här hur stort område som är förstört, kollar man på bilderna från aftonblader ser det ju ut som en hel gata e nerbombad

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av MattiasG Visa inlägg
    Satt o jobbade i Oslo när detta inträffade. Jobbet ligger ungefär 1 mil ifrån platsen där det small. Och det hördes kan jag lova! Ska ner till stan och försöka knäppa ett par bilder, kan lägga upp dom här ifall någon är intresserad av att se.
    Som jag har fattat det som har hänt nu är att det är en bomb som har smält. Först var det prat om en bilbomb men sen har det börjat pratas om att den smällde inne på regeringen eftersom det brinner på 3 eller 4 våningen.
    Sen var det ju en man som hade klätt ut sig till polis och åkte till en ö utanför Oslo som det var ett ungdomsläger och började skjuta. Även på ön har det hittats bomber som någon tidigare skrev.
    Lägg upp bilderna, skicka till aftonbladet om du vill få cash för dem!

Många spekulationer och rykten, ska bli intressant hur polisen löser det här?

MattiasGs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Om du ser nåt så kan du la skriva här hur stort område som är förstört, kollar man på bilderna från aftonblader ser det ju ut som en hel gata e nerbombad
    Vet var det är, känner till Oslo hyfsat eftersom min farsa bor här så och jag har även bott här så jag vet ju somsagt vart det är och det är ett stort område, var i en kamera butik igår som ligger där.

Lägg upp bilderna, skicka till aftonbladet om du vill få cash för dem!

Många spekulationer och rykten, ska bli intressant hur polisen löser det här?
    Får se om tidningarna är intresserade, dom har ju redan fått en hel del bilder.
    Ville ner till stan förut men kändes för osäkert. Men de ska bli intressant som du skrev och se hur polisen aggerar.

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Ungefär som:

Amen shit, LÄGG NER..

båda två, du gillar saab han volvo
    Sen att nämna så är det ju lite skillnad på en bil som skär, och ett litet fel på vaddetnuhetersomredanärfixat.
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-07-23 klockan 00:08.

verkar bli fint väder imorrn eftermiddag/kväll. tur det eftersom man ska grilla då

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Vet var det är, känner till Oslo hyfsat eftersom min farsa bor här så och jag har även bott här så jag vet ju somsagt vart det är och det är ett stort område, var i en kamera butik igår som ligger där.

Får se om tidningarna är intresserade, dom har ju redan fått en hel del bilder.
    Ville ner till stan förut men kändes för osäkert. Men de ska bli intressant som du skrev och se hur polisen aggerar.
    Är nog bäst det så du inte råkar ut för en bomb som inte utlöst eller dyl. Hoppas de löser det, hörde på tv4 först att de var en islamisk grupp som tog på sig attentatet men nu verkar det som om det är en norrman?

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ska kanske få ett Malossi variatorkit av en släkting
    kanske ska vara i Dagens Win, men jag är för lat för att klicka mig dit..

MattiasGs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Är nog bäst det så du inte råkar ut för en bomb som inte utlöst eller dyl. Hoppas de löser det, hörde på tv4 först att de var en islamisk grupp som tog på sig attentatet men nu verkar det som om det är en norrman?
    Enligt norska kanalerna så sa de att det är två stycken olika terrorgrupper som tagit på sig allt. Medans han som sköt på ön är "norsk medborgare" och enligt rykten var han blond.
    Men norsk medborgare innebär ju inte att han är från Norge. Han kan ju komma från nått annat land men vara skriven i norge. Men inte för att låta rasistisk nu på något sätt så skulle jag ärligt talat bli förvånad om den var en norrman.
    Var förövrigt ute och övningskörde när larmet kom om att den där mannen sköt mot ungdomarna på ön. 5 minuter senare blev jag omörd av 14 ambulanser med blåljus. :o

ööööjh, någon i stockholm som har crossmoppe som vill byta :/? kan vara typ original eller trimmad m t.ex 80cc.. vill bara ha växlat helst en 30moppe fast eu går också bra, ca 98+

----> http://www.blocket.se/vi/34884000.htm
    har video på skrollisen också, lite gjort på den efter annonsen

edit
    avgasröret på bilden är på, fast har du något intressant så kan jag säkert fixa fram ett Yasuni c16 rör som är helt nytt, det är använt 1 ända gång och köptes ärligt av min polare som körde BB77 förlängd hyper på frihamnen marathon(han köpte de till sin pendlarmoppe fast använde det bara till några starter och nån ynka mil)
    Senast redigerat av Gbgräddglass den 2011-07-23 klockan 00:23.

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Ska kanske få ett Malossi variatorkit av en släkting
    kanske ska vara i Dagens Win, men jag är för lat för att klicka mig dit..
    I Nattråden diskuterar vi bara Porr!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Enligt norska kanalerna så sa de att det är två stycken olika terrorgrupper som tagit på sig allt. Medans han som sköt på ön är "norsk medborgare" och enligt rykten var han blond.
    Men norsk medborgare innebär ju inte att han är från Norge. Han kan ju komma från nått annat land men vara skriven i norge. Men inte för att låta rasistisk nu på något sätt så skulle jag ärligt talat bli förvånad om den var en norrman.
    Var förövrigt ute och övningskörde när larmet kom om att den där mannen sköt mot ungdomarna på ön. 5 minuter senare blev jag omörd av 14 ambulanser med blåljus. :o
    Jo det är sant. Tänkte just på vilken förödelse det misslyckade attentatet i stockholm hade kunnat få när jag såg på nyheterna. Säger som Carl Bildt sa idag är vi alla norrmän!

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    I Nattråden diskuterar vi bara bögorr!
    Då vill inte jag va med

Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Då vill inte jag va med
    +1hluibhyiugng

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    I Nattråden diskuterar vi bara Porr!
    Neeeeej

Är tydligen en Norsk 32 åring som ligger bakom allt kaos i Norge wtf?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in