Sidan 40 av 82 Första ... 30383940414250 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hur mycket fick du då?

Själv fick jag precis bud på 1500 på Riejun.
    9000 :-

Skickade då med både 2 hjälmar, lås och lådor med reservdelar. Kanske var för lite begärt, men jag är nöjd med det. Fick den såld på mindre än 24 timmar i alla fall!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Usch, en kille ska komma och hämta mopeden om drygt 20 minuter. Som jag kommer att sakna den Mopedtiden är därefter helt slut förövrigt
    Fast den du kommer sakna mest är nog aerox va?
    Fan va snabbt du hittade köpare till den!
    Vad för bil blir de nu då?

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Fast den du kommer sakna mest är nog aerox va?
    Fan va snabbt du hittade köpare till den!
    Vad för bil blir de nu då?
    Jo, Aeroxen var en klass för sig

Jag la ut annonsen 20.00 och han mejlade 01.10. Dagen efter hade vi bestämt att han skulle komma på måndag, och idag hämtade dom den

Vet faktiskt inte

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jo, Aeroxen var en klass för sig

Jag la ut annonsen 20.00 och han mejlade 01.10. Dagen efter hade vi bestämt att han skulle komma på måndag, och idag hämtade dom den

Vet faktiskt inte
    Haha.
    Lite synd att du slutar.
    Men du får hänga kvar här

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Haha.
    Lite synd att du slutar.
    Men du får hänga kvar här
    I will!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Någon som kan svara på hur många burkar färg man behöver för att lackera ett par fälgar (scooter 12").
    Hur många primer,färg och klarlack (dom behöver inte vara som någon jävla spegel).
    Ett burk primer,2 burk färg som högst och en burk klarlack!
    Jag lackerade alla min RRX kåpor på så många burka. Och fälgar är inte alls lika mycket att lackera

Snart ut och åka lite båt med polare.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ska ev. lackera vita och har svarta nu så det kan ju gå åt lite färg. Men hur är det med slipning då det inte är plast?
    Våtslip papper är väl inget ovanlig för de är plast

Blir så jävla sur, vilka idioter det finns i det här samhället.

Min fiddy blev stulen för ca. 2 månader sen, fick sedan tillbaka den från polisen (såg ut som skit när jag fick tillbaka den).
    Vet vem en av killarna är (vet inte om de var flera stycken) - en jävla tratt som inte kom in på något gymnasium, knarkar och stjäl allt han ser.
    Han har gjort inbrott både hos mig och flera "bekanta", nu har han och någon annan kille tydligen varit ute igen - och kör omkring med den stulna crossen samt mopeden - mitt på stan som några jävla fuckon.

Förövrigt så när han hade min åkte han runt med den (utan hjälm såklart), förbi en poliskontroll och pekade finger, snurrade runt så i säkert 30 minuter.

Bjuder på en massa stavfel / språkfel / svenskafel, särskrivningar samt svordomar.
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg

Bjuder på en massa svenska fel
    inte turkiska fel då?

Reg.datum
    Nov 2010
    Fyfan
    https://www.flashback.org/t1606261

N
    åt stolpskott som skriver i en annan tråd att det ska ske ett attentat till.

Edit: Här är den "andra" tråden. https://www.flashback.org/t1606053 kolla hur gammal denne man är, samt kolla åldern på Anders Breivik.

vill tipsa om http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13359177.ab
    Där står det även hur polisen ska agera...
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    vill tipsa om http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13359177.ab
    Där står det även hur polisen ska agera...
    Han får skylla sig själv, och hon kan ju inte säga att det var polisens fel att han körde ihjäl sig. Men om man slänger av sig hjälmen så ska dom alltså inte följa efter?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Han får skylla sig själv, och hon kan ju inte säga att det var polisens fel att han körde ihjäl sig. Men om man slänger av sig hjälmen så ska dom alltså inte följa efter?
    Läs hela artikeln som fleo länkade... dom var på väg till en träff vid skogskyrkogården , jag tvivlar på att dom hade vänt och kört i 250km/h om polisen inte var efter dom...
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

18. Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Ang det där med snubben o bruden som krocka så tycker jag att det var hans egna fel. Och det _INTE_ polisens fel att hennes kille dog. Om man åker i 250km/h så ska man fan inte skylla det på någon annan om man krockade.

Hoppas bruden lär sig av detta och inte åker från polisen i framtiden Andra kan även se på detta och tänka innan de gasar på oavsett om det är bilen eller mc'n/moppe.
    Saken är den att man inte får veta exakt hur polisen agerade. De ska ju inte agera på ett sätt som blir en fara för de personer som är inblandade i jakten. Ifall polisen nu agerade felaktigt skulle man kunna skylla hans död på dem, även om jag inte tycker det är rätt att köra i en hastighet över 200km/h på en allmän väg.

20. Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Sant - Han kan ha blivit stressad och inte tänkt klart. Men polisen har sagt att de backade undan och hållit hkp på hög höjd. Dock så fanns det vittnen som säger att polisen kom till olyckan med saftblandarna på ca 30 sek efter de kört in i bommen. Så de kan ha agerat fel, men vafan. Ingen ide o leka Ghostrider. De kunde lika gärna stannat så fort de fick polisen efter sig -så kunde han åka dit för (grov?) olovlig körning.
    Sure, man kan såklart inte skylla hans död helt på polisen, han kunde ju ha stannat. Sen kan man ju anta att vittnena inte ljuger när de sa att polisen var på olycksplatsen en väldigt kort tid efter olyckan, vilket också är lite fundersamt då de sa att de hade backat undan.

En annan sak som är lite underlig är ju att helikoptern inte lyckades filma jakten, då börjar man ju faktiskt undra om polisen faktiskt vill undanhålla något.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Sant - Han kan ha blivit stressad och inte tänkt klart. Men polisen har sagt att de backade undan och hållit hkp på hög höjd. Dock så fanns det vittnen som säger att polisen kom till olyckan med saftblandarna på ca 30 sek efter de kört in i bommen. Så de kan ha agerat fel, men vafan. Ingen ide o leka Ghostrider. De kunde lika gärna stannat så fort de fick polisen efter sig -så kunde han åka dit för (grov?) olovlig körning.
    Jag tror inte riktigt att man hinner tänka i såna situationer.. det var självklart fel av honom att inte ha kort och att köra så fort. Men det var också fel av polisen att hetsa honom så, när det börjar gå så fort så kanske man borde inse att man ska ge upp. Gör man inte det så lär det ju mest troligt sluta som det nu gjorde. Fel av båda två, men jag tycker ändå att det mer var polisens fel som hetsade så jävligt med helikoptrar och hela kadavret.

Sen tror jag faktiskt mer på vittnen som säger att de såg polisbilar med blåljus på direkt efter kraschen än på poliserna som påstod att de slutade jakten långt innan. Skitsnack, varför skulle han fortsatt i 200km/h om han inte hade polisen efter sig?

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag tror inte riktigt att man hinner tänka i såna situationer.. det var självklart fel av honom att inte ha kort och att köra så fort. Men det var också fel av polisen att hetsa honom så, när det börjar gå så fort så kanske man borde inse att man ska ge upp. Gör man inte det så lär det ju mest troligt sluta som det nu gjorde. Fel av båda två, men jag tycker ändå att det mer var polisens fel som hetsade så jävligt med helikoptrar och hela kadavret.

Sen tror jag faktiskt mer på vittnen som säger att de såg polisbilar med blåljus på direkt efter kraschen än på poliserna som påstod att de slutade jakten långt innan. Skitsnack, varför skulle han fortsatt i 200km/h om han inte hade polisen efter sig?
    Håller med!

Skaffade Avast! idag. Men vad fan vilken jobbig funktion "omdöme" är. Hur f*n tar jag bort det?

Det gick tydligen att ta bort i Firefox tillägg.
    Senast redigerat av chr1lle den 2011-07-23 klockan 21:11.

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Skaffade Avast! idag. Men vad fan vilken jobbig funktion "omdöme" är. Hur f*n tar jag bort det?

Det gick tydligen att ta bort i Firefox tillägg.
    Annars högerklickar du bara på den ikonen och väljer inaktivera

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Synd att slynan som satt därbak inte också strök med. Hade fan gjort världen en tjänst. Nej tacka vet jag naturligt urval.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Synd att slynan som satt därbak inte också strök med. Hade fan gjort världen en tjänst. Nej tacka vet jag naturligt urval.
    Really? Fan va folk leker kalla och coola på internet. Tror inte att du hade tyckt att det var lika kul om det var någon anhörig till dig som hade dött. "Synd att inte slynan som satt därbak inte också strök med", vafan är det för jävla snack? Killen som dog är min kompis halvbror och tjejen som överlevde gick i min gamla skola. Tänk efter lite innan du vräker ur dig massa dumheter.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Really? Fan va folk leker kalla och coola på internet. Tror inte att du hade tyckt att det var lika kul om det var någon anhörig till dig som hade dött. "Synd att inte slynan som satt därbak inte också strök med", vafan är det för jävla snack? Killen som dog är min kompis halvbror och tjejen som överlevde gick i min gamla skola. Tänk efter lite innan du vräker ur dig massa dumheter.
    Skillnaden mellan din och min bekantskapskrets är att min består inte av white trash, slynor och annat löst folk. Men vill du leva som en ignorant jävel, så visst.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Skillnaden mellan din och min bekantskapskrets är att min består inte av white trash, slynor och annat löst folk. Men vill du leva som en ignorant jävel, så visst.
    Ignorant jävel? fattar inte hur du kan önska någon du inte känners död. Du verkar ju helt efterbliven.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Ignorant jävel? fattar inte hur du kan önska någon du inte känners död. Du verkar ju helt efterbliven.
    Om man skyller på polisen efter att sin WT-pojkvän hade kört ihjäl sig i 250 knyck i en polisjakt och dessutom utan körkort så är man inte värd ett liv på jorden.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in