Sidan 3 av 56 Första 123451353 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    finns ju andra mobiler som är lika bra, htc's senaste t ex. köper man en iphone blir man totalt låst till apple och itunes osv vilket suger ganska hårig snopp. när jag köper en dyrare telefon blir det en android
    Fan, jag som ville kunna använda SonyEricsson Play där man kan ladda ner spel och jätteroliga animationer.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Halloj, skulle behöva tips på en bra musik mobil med bra ljud, skön media spelar osv?

Mvh Jeppe
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Någon som har en aning om var man kan införskaffa sig nödvändiga filer för att lägga in android på xperia x2?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Halloj, skulle behöva tips på en bra musik mobil med bra ljud, skön media spelar osv?

Mvh Jeppe
    Nokia 5800!

dubbla högtalare och BRA ljud, min kompis har en

Rätt billiga också

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Nokia 5800!

dubbla högtalare och BRA ljud, min kompis har en

Rätt billiga också
    ja den har riktigt grymt ljud, har en själv

Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hoho! Surfar just nu på mobilen använder oprah mini och de funkar perfekt! Bara så ni vet... Nokia n95 8gb är mobilen

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Alla som säger att "iPhone is the shit",
    visst är mobilen bra men när man kan få en mobil med dubbelt så bra prestanda och där man får välja själv hur man vill att saker och ting ska se ut för 2000kr billigare förstår jag inte hur man kan välja iPhone.
    Menmen, whatever floats your boat.

Någon som har en koll på om Www.Katshing.se kommer ta in Nexus? när? pris?

IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Citat Ursprungligen postat av Linus
    Alla som säger att "iPhone is the shit",
    visst är mobilen bra men när man kan få en mobil med dubbelt så bra prestanda och där man får välja själv hur man vill att saker och ting ska se ut för 2000kr billigare förstår jag inte hur man kan välja iPhone.
    Menmen, whatever floats your boat.
    När iPhone 3G kom ut valde jag en annan i samma prisklass men som ska vara dubbelt så bra så som du verkar mena. Den var OK tills jag fick känna på iPhone.

iPhone slår allt när det gäller mobiler! Skriver detta inlägg genom iPhone o appen tapatalk!

iPhone IS the shiet!
    Alla barn tycker om att åka polisbil... men det går över med åldern

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av IK-TÄLJE Visa inlägg
    När iPhone 3G kom ut valde jag en annan i samma prisklass men som ska vara dubbelt så bra så som du verkar mena. Den var OK tills jag fick känna på iPhone.

iPhone slår allt när det gäller mobiler! Skriver detta inlägg genom iPhone o appen tapatalk!

iPhone IS the shiet!
    Smaksak som sagt, jag hade 3Gs innan Desiren jag har nu och Desiren slår iPhonen alla dagar i veckan.

Reg.datum
    May 2010
    Iphonen inlämnades idag efter att den dog, helt förkrossad </3

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010

iPhone IS the shiet!
    Så länge man ska ha mobilen för att titta på den så kan jag förstå dig, men om man ska börja använda den så är iPhone värdelös imo!
    Don´t make excuses, make horsepower!

Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Så länge man ska ha mobilen för att titta på den så kan jag förstå dig, men om man ska börja använda den så är iPhone värdelös imo!
    Det värsta är att när det gäller 3Gn tycker jag inte att man kan kalla den så snygg heller... Visst, den är ganska stilren men nog fan finns det mobiler som är snyggare. 4an är däremot ganska snygg, men med samma gränssnitt är det inget att ha såvida man inte är gravt förståndshandikappad och inte kan använda en vanlig telefon.

Iphone - av idioter, för idioter.
    MRX_Racing @ mnf

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Det värsta är att när det gäller 3Gn tycker jag inte att man kan kalla den så snygg heller... Visst, den är ganska stilren men nog fan finns det mobiler som är snyggare. 4an är däremot ganska snygg, men med samma gränssnitt är det inget att ha såvida man inte är gravt förståndshandikappad och inte kan använda en vanlig telefon.

Iphone - av idioter, för idioter.
    Jag förstår inte riktigt ditt resonemang(stavning). Om du säger att man måste vara förståndshandikappad för att använde iPhone? Det är väll ändå inte den lättaste telefonen, då är väll ändå Sony Ericsson mycket lättare som sett exakt likadana ut i menyer etc. i dem närmsta 5 åren? Där kan va snacka lätta telefoner?

iPhone IS the shiet!
    Jaså det gör dom, senaste mobilen och att vara vänsterhänt är en riktig fail.
    Sen vad jag vet går det väl bara skicka bilder/ljud via bluetooth endast till andra iphone mobiler.

Citat Ursprungligen postat av Lange Visa inlägg
    Jaså det gör dom, senaste mobilen och att vara vänsterhänt är en riktig fail.
    Sen vad jag vet går det väl bara skicka bilder/ljud via bluetooth endast till andra iphone mobiler.
    Att folk fortfarande håller på med att skicka runt tuffa animationer och en massa annat skit? hAhaha, det trodde jag verkligen inte

ska nog vänta tills Nexus blir billigare.

EDIT; 9000'e inlägget i övrigt

Jag har fått min nya telefon
    Nu väntar jag bara på att sim-kortet ska komma så att det över huvudtaget ska gå och använda telefonen..
    En sony ericsson med bokstäver bakom.
    Det är väl klart att det heter bröd i korv, man tar ju alltid brödet först

Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Att folk fortfarande håller på med att skicka runt tuffa animationer och en massa annat skit? hAhaha, det trodde jag verkligen inte
    Du är ju helt körd i huvudet, det är bilder man har tagit med kameran och låtar... shiet välkommen till 2010... och inte 2001...

Du är ju helt körd i huvudet, det är bilder man har tagit med kameran och låtar... shiet välkommen till 2010... och inte 2001...
    +13456345673577

Offtopic så de skriker om de men lange bilden som du har som visnings bild, är den tagen i Eriksberg?
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

ojojoj! gäller att backa här!

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    BACKA RÅ!!

Bara jag som inte gillar Iphone av någon anledning?
    HAHA Att jag visste att någon skulle skriva det

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    BACKA RÅ!!

Bara jag som inte gillar Iphone av någon anledning?

BACKA RÅ?!?!???!?!?

Njae gillade dom inte från början men på senare dar så har jag nog ändrat min åsikt.

Offtopic så de skriker om de men lange bilden som du har som visnings bild, är den tagen i Eriksberg?
    Såklart, vad händeer jaó?

Såklart, vad händeer jaó?
    Dunder Njae kände igen huset ^^ nästan vid Västertorg va?

Bor du där eller? tycker jag borde sett dig då^^ Är där rätt ofta

Och för att inte vara dunder offtopic så ställer jag frågan igen

Skön musik mobil, bra ljud och skön media spelare.

Dunder Njae kände igen huset ^^ nästan vid Västertorg va?

Bor du där eller? tycker jag borde sett dig då^^ Är där rätt ofta
    Nej men har bott har bott på nästan alla gator här, har flera vänner här och var.

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag förstår inte riktigt ditt resonemang(stavning). Om du säger att man måste vara förståndshandikappad för att använde iPhone? Det är väll ändå inte den lättaste telefonen, då är väll ändå Sony Ericsson mycket lättare som sett exakt likadana ut i menyer etc. i dem närmsta 5 åren? Där kan va snacka lätta telefoner?
    Nej jag säger inte att man måste vara förståndshandikappad, men den är ju uppenbarligen gjord för att kunna användas av nyss nämnda. Gränssnittet påminner mer om en liten pekbok än en telefon, ja hela telefonen ser ju mer ut som en räkmacka med pekskärm än en telefon (syftar då på formatet). Angående SE så kan jag inte hålla med dig. Visst, kan du använda SE telefoner så är dom enkla, men vad som är relevant är ju hur lätt det är att lära sig, ge tex Hilda 80+ en iphone och en SE telefon så får vi se vilken hon först lär sig. Att menyer osv är uppbyggda logiskt osv är ju givetvis bara bra, men jag gillar inte prylar (eller folk heller för den delen) som utgår från att man är en idiot. Sen gillar jag inte att man ska låsa prylarna, att man inte ska kunna lägga in vilka program man vill osv, just känslan av att vara låst. Visst, man kan jailbreaka men det blir ju inte samma sak. Dessutom tycker inte jag att det är helt värt att köpa komponenter för dryga tusenlappen, och sen betala 6k för nån jäkla frukt, nån måtta får det vara.

Det enda riktigt positiva med Iphone är alla apparna, men det är ju inte Apples förtjänst mer än själva marknadsföringen utan alla utvecklare som gjort apparna. Hade windows mobile varit lika populärt hade det funnits motsvarande till dom.
    MRX_Racing @ mnf

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in