Sidan 82 av 160 Första ... 3272808182838492132 ... Sista
    är kär i mig själv, godnatt söner pce out

Lagt ut korten nu... Förklara precis för tjejen jag älskar hur jag känner för henne. Vet bara inte hur det kommer sluta? Har aldrig visat det för henne, utan bara umgåtts som vänner. Men nu kanske det är försent, för hon kanske redan är på gång med en annan kille. Känns som det är vinna eller försvinna för med del nu alltså! Fyfan vad jobbigt det är...
    "Inställningen är halva grejen"

Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Lagt ut korten nu... Förklara precis för tjejen jag älskar hur jag känner för henne. Vet bara inte hur det kommer sluta? Har aldrig visat det för henne, utan bara umgåtts som vänner. Men nu kanske det är försent, för hon kanske redan är på gång med en annan kille. Känns som det är vinna eller försvinna för med del nu alltså! Fyfan vad jobbigt det är...
    Fattar hur du känner alltså! Låg själv i samma sits för ett tag sen, dock väntade jag för länge med att berätta hur jag kände... Som tur var så ledde det bara till att jag tillslut fick se hur bruden egentligen var; Ingen jag skulle vilja vara med!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fattar hur du känner alltså! Låg själv i samma sits för ett tag sen, dock väntade jag för länge med att berätta hur jag kände... Som tur var så ledde det bara till att jag tillslut fick se hur bruden egentligen var; Ingen jag skulle vilja vara med!
    Mår skit just nu. Helt jävla totalt nerbruten. Tror det är försent. Kommer ångra att jag aldrig gjort något åt det för resten av mitt liv.
    Kommer aldrig nog nöja mig med att bara ha henne som vän. Så bättre att jag släpper allt rörande henne, kontakt, allt. Känns bäst så.

Men var bra för dig att du insåg det tillslut. Tror dock inte att jag kommer känna likadant.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Mår skit just nu. Helt jävla totalt nerbruten. Tror det är försent. Kommer ångra att jag aldrig gjort något åt det för resten av mitt liv.
    Kommer aldrig nog nöja mig med att bara ha henne som vän. Så bättre att jag släpper allt rörande henne, kontakt, allt. Känns bäst så.

Men var bra för dig att du insåg det tillslut. Tror dock inte att jag kommer känna likadant.
    Redigt tråkigt mannen..
    Får hoppas på att hon har känt samma för dig under en tid men inte vågat säga någonting..

Kom hem igår från Capri och vad skall man säga? hade nog hellre varit hemma med kompisar eller stuckit dit med kompisar för jävlar sicken surkärring de var på henne denna vecka vi bara tjaffsa så dom sista 2 dagarna sket jag i henne och umgicks med andra som var där ! Hon råkade på fredagen förra veckan 2 p-piller och de innehåller hormoner och tar man en "överdos" blir man lätt sur bla bla..

Aja vi tar nya tag Rhodos om 2 månader

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Kom hem igår från Capri och vad skall man säga? hade nog hellre varit hemma med kompisar eller stuckit dit med kompisar för jävlar sicken surkärring de var på henne denna vecka vi bara tjaffsa så dom sista 2 dagarna sket jag i henne och umgicks med andra som var där ! Hon råkade på fredagen förra veckan 2 p-piller och de innehåller hormoner och tar man en "överdos" blir man lätt sur bla bla..

Aja vi tar nya tag Rhodos om 2 månader
    Känner massa polare nu som dragit iväg på resor med sina brudar. Och ingen av dom har slutat bra. Börjar bli orolig för min Los Angeles resa senare iår med Ellen

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Börjar bli orolig för min Los Angeles resa senare iår med Ellen
    Kommer säkert gå bra! Du och Ellen verkar passa riktigt bra ihop

tApAtAlKd~

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Kommer säkert gå bra! Du och Ellen verkar passa riktigt bra ihop

tApAtAlKd~
    Jo Norge resan gick ju bra för vårat förhållande. Tack!

Fan du...att du hade såna djupa känslor för 'na förstod jag inte. Vad sa hon när du förklarade hur du kände för henne då?

Hoppas att allt löser sig för dig hur det än går!
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Redigt tråkigt mannen..
    Får hoppas på att hon har känt samma för dig under en tid men inte vågat säga någonting..
    Ja, får väl hoppas på det. Ej fått ett riktigt svar än känns det som.

Fan du...att du hade såna djupa känslor för 'na förstod jag inte. Vad sa hon när du förklarade hur du kände för henne då?

Hoppas att allt löser sig för dig hur det än går!
    Aldrig gillar någon så mycket som henne, på det sättet.
    Hon var helt mållös, förstod inte varför jag inte sagt något tidigare... Hon sa att hon och den "nya" killen gillar varandra, så vet inte vad som händer härnäst. Snackar lite med henne nu, så får se hur det blir. Känns rätt okej just nu iallafall, bättre än innan. Nådde fan botten då, kan bara bli bättre nu...

Ja, får väl hoppas på det. Ej fått ett riktigt svar än känns det som.

Aldrig gillar någon så mycket som henne, på det sättet.
    Hon var helt mållös, förstod inte varför jag inte sagt något tidigare... Hon sa att hon och den "nya" killen gillar varandra, så vet inte vad som händer härnäst. Snackar lite med henne nu, så får se hur det blir. Känns rätt okej just nu iallafall, bättre än innan. Nådde fan botten då, kan bara bli bättre nu...
    Skönt att du inte blev helt "dissad" av henne iaf! Så länge hon inte är officiellt tillsammans med den andra snubben så är det ju inte kört för dig, right?
    Självgod?

Asså dom måste fan ha nåt fel i huvudet??
    Most stickpeople are black

Skönt att du inte blev helt "dissad" av henne iaf! Så länge hon inte är officiellt tillsammans med den andra snubben så är det ju inte kört för dig, right?
    Känns mycket bättre nu faktiskt! Får se vad som händer... Nej precis, tänker lite i samma banor! haha

Känns mycket bättre nu faktiskt! Får se vad som händer... Nej precis, tänker lite i samma banor! haha
    Tur att det blev bättre ändå! Hoppas allt går som det ska duu!
    Självgod?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    skönt att höra att jag inte är den enda som har problem..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    +1...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    Rätt skönt att kunna tänka så ibland, faktiskt.

För även om du mår sämst, verkligen helt kasst. Aldrig mått sämre. Så finns det alltid någon, någon här i världen som har det värre. Så om han nu kan resa sig, varför skulle inte du då kunna det?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    +1...
    hehe, skönt att kunna tänka så, som andersson sa
    Rätt skönt att kunna tänka så ibland, faktiskt.

För även om du mår sämst, verkligen helt kasst. Aldrig mått sämre. Så finns det alltid någon, någon här i världen som har det värre. Så om han nu kan resa sig, varför skulle inte du då kunna det?
    kloka ord, min vän!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Varför är det alltid så att när man väl har det, då är det skit samma. Men när personen hittar någon annan, då jävlar blir det intressant?..

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Varför är det alltid så att när man väl har det, då är det skit samma. Men när personen hittar någon annan, då jävlar blir det intressant?..
    Tror det är för man tar det förstnämnda för givet så fort man fått det nästan. Är nästan så med allt. Faktiskt.
    Människan är nyfiken på det ökända, ett bra exempel är ju Adam & äpplet... Vill ha det man inte kan få? Jag vet inte, tippar på något liknande iallafall.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Tror det är för man tar det förstnämnda för givet så fort man fått det nästan. Är nästan så med allt. Faktiskt.
    Människan är nyfiken på det ökända, ett bra exempel är ju Adam & äpplet... Vill ha det man inte kan få? Jag vet inte, tippar på något liknande iallafall.
    Jo jag förstår vad du menar, bara så jävla idiotiskt.. det var en tjej som för ca lite mindre än ett år sedan gillade mig väldigt mycket. Men hon var alldeles för blyg för att jag ens skulle orka bry mig om henne, så till slut dissade jag henne. Nu när hon är på G med någon annan kille, då jävlar känner jag att jag skulle vilja "försöka igen". Typiskt haha.

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jo jag förstår vad du menar, bara så jävla idiotiskt.. det var en tjej som för ca lite mindre än ett år sedan gillade mig väldigt mycket. Men hon var alldeles för blyg för att jag ens skulle orka bry mig om henne, så till slut dissade jag henne. Nu när hon är på G med någon annan kille, då jävlar känner jag att jag skulle vilja "försöka igen". Typiskt haha.
    Haha, ja fy fan. Lätt o va efterklok!
    Stämmer ju rätt bra in på att man inte vet vad man har förräns man förlorar det...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Haha, ja fy fan. Lätt o va efterklok!
    Stämmer ju rätt bra in på att man inte vet vad man har förräns man förlorar det...
    Haha jo..

Sjön har sinat... Kanske blir bättre mot höstterminen.
    Nu andas du manuellt!

Don't drive faster than your guardian angle can fly!

Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Sjön har sinat... Kanske blir bättre mot höstterminen.
    Dags att upptäcka de long gone skatterna på botten då kanske? hihi

Dags att upptäcka de long gone skatterna på botten då kanske? hihi
    Ähh, jag väntar till HT-11 och haffar de stora gäddorna ist!
    Nu andas du manuellt!

Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Ähh, jag väntar till HT-11 och haffar de stora gäddorna ist!
    Haha ja, okej! Let it rain then. Så sjön kan fyllas, och gäddorna frodas... tihi

Haha ja, okej! Let it rain then. Så sjön kan fyllas, och gäddorna frodas... tihi
    Jo det får nog bli så
    Nu andas du manuellt!

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Lärde flickan att köra moppe idag, hon hade världens smile när hon körde!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in