Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Du! Har du kört fluff på vassle förut? Hur mycket mjölk hade du i isåfall?
    Antar att du syftar på vassleprotein? Nej, har faktiskt ej kört med det, endast provat ett par gånger. Körde rekommenderat då, men kommer tyvärr ej ihåg mängden.
    Kanske kan ha varit en skopa och sen 5-6DL vatten eller mjölk? Minns tyvärr inte riktigt.
    "Inställningen är halva grejen"

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Det han sa stämde ju dock? Även om det är dumt att sätta ett RDI på kcal så finns det ett och det ligger på 2000 kcal.
    Ja, men det där med RDI är ju åt helvete. Blir bara arg när jag läser att "Du har nu ätit 22% av ditt dagliga intag", i helvete heller. Tycker det borde tas bort fortare än kvickt. Sen med "normal vikt vuxen", så en person som ligger på 2m normalvikt och en som ligger på 1,75m normalvikt har samma energibehov?

Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Antar att du syftar på vassleprotein? Nej, har faktiskt ej kört med det, endast provat ett par gånger. Körde rekommenderat då, men kommer tyvärr ej ihåg mängden.
    Kanske kan ha varit en skopa och sen 5-6DL vatten eller mjölk? Minns tyvärr inte riktigt.
    Jag menar fluff och inte vanliga shakes. Kolla på kolo vad det är, ganska skönt att unna sig efter träning istället för en shake. (I princip samma sak i fastare form.) http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=153619

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ja, men det där med RDI är ju åt helvete. Blir bara arg när jag läser att "Du har nu ätit 22% av ditt dagliga intag", i helvete heller. Tycker det borde tas bort fortare än kvickt. Sen med "normal vikt vuxen", så en person som ligger på 2m normalvikt och en som ligger på 1,75m normalvikt har samma energibehov?
    Tycker också att det är dumt som fan då det är en massa faktorer som spelar roll, med 2000kcal lär dom inte ha räknat med någon form av aktivitetsfaktor heller. Antar att det utgår från både normalvikt och normallängd.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Citat Ursprungligen postat av Svaniis;260867Jag menar fluff och inte vanliga shakes. Kolla på kolo vad det är, ganska skönt att unna sig efter träning istället för en shake. (I princip samma sak i fastare form.) [url
    http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=153619[/url]
    Jaha okej! Never heard of tror jag. Vore kul att testa, tack för tipset gubben! hihi

Reg.datum
    Mar 2006
    Nu ska jag ta och sova, får se vad man ska trycka i sig för gott när man vaknar imorgon. Hörs.

Nu ska jag ta och sova, får se vad man ska trycka i sig för gott när man vaknar imorgon. Hörs.
    godnatt Svaniis
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Alltid är det nån som känner igen sig
    Most stickpeople are black

NJUUUUUUUT GUBBAR!

nananannanna, me plus you, one time... nannanananannna... your world, is my world. nananan... you gonna be my one love, my one heart, my one in life for sure... let me tell you one time... nanaannnnananaaa

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    NJUUUUUUUT GUBBAR!

nananannanna, me plus you, one time... nannanananannna... your world, is my world. nananan... you gonna be my one love, my one heart, my one in life for sure... let me tell you one time... nanaannnnananaaa
    haters gonna hate
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    haters gonna hate
    Hater should hate, what else?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Hater should hate, what else?
    that's damn right
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Most stickpeople are black

Vad är det med negrar, vattenmelon och KFC?
    Btw. Kommentera mitt neos projekt pojkar

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Sitter och smuttar på en Captain & Cola samt veckans prilla i käften, en vardag klockan halv 4. Livet är smått underligt ibland, men är det sista sommarlovet så är det!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Godnatt!

tack för ikväll Edde
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Izza1996 Visa inlägg
    Snackar du om? läste det på back sidan av Macdonald's hamburgar paketet
    Back sidan? Hahahahaaha.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Reg.datum
    Mar 2011
    b1 kommer ut ur kurvan, han och hans codriver b2 ligger strax över 100. Tveksamt om dom kommer klara det! Dom gör det och dom går i mål! B1 och b2 vinner årets Grand prix!!
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

en ***** stod och väntade på bussen och blev plötsligt akut skitnödig, så han satte sig på huk och gjorde vad som krävs.
    när bussen kom frågade han vad det kostar att åka med, busschauffören svarar:

- 20 kr för dig och 10 kr för grabben!

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    en ***** stod och väntade på bussen och blev plötsligt akut skitnödig, så han satte sig på huk och gjorde vad som krävs.när bussen kom frågade han vad det kostar att åka med, busschauffören svarar:

- 20 kr för dig och 10 kr för grabben!
    vad får man om man flår en *****? Jo, en dykardräkt och 70kg hundmat

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Tips på någon bakelse man kan dra ihop imån? Får gärna inkludera choklad och behöver verkligen inte vara kalori/fett-snål!
    kladdkaka Eller sockerkaka med kakao i
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Var ute och körde lite med Will3 här på forumet idag.
    Funderar att göra en tatuering på han, "FUCKO" - i pannan...
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Var ute och körde lite med Will3 här på forumet idag.
    Funderar att göra en tatuering på han, "FUCKO" - i pannan...
    Du måste erkänna att det ibland är lite roligt att köra runt som ett fucko ibland

Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Du måste erkänna att det ibland är lite roligt att köra runt som ett fucko ibland
    Faktiskt så gör jag inte det, kör rätt lungt just nu (kör "självklart" fortare än 45) men är rätt rädd både om kortet och mopeden just nu...
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Faktiskt så gör jag inte det, kör rätt lungt just nu (kör "självklart" fortare än 45) men är rätt rädd både om kortet och mopeden just nu...
    Äh lite måste man tänja på gränserna!

Reg.datum
    Mar 2006
    Landat på nästan 2000Kcal idag.

Var i ett stenbrott och bada idag så gick bussen om typ 5 minuter så vi sprang som ett par fjong tro fan vi missar bussen med typ 5 sekunder... nåväll jag kom på att vi liftar eftersom det var långt kvar till nästa buss efter 5 minuter stannar en ung tjej jag frågar var hon ska och hon ska till lund (storstad typ) så vi åker med jäkligt trevlig vid 22års åldern

Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Var i ett stenbrott och bada idag så gick bussen om typ 5 minuter så vi sprang som ett par fjong tro fan vi missar bussen med typ 5 sekunder... nåväll jag kom på att vi liftar eftersom det var långt kvar till nästa buss efter 5 minuter stannar en ung tjej jag frågar var hon ska och hon ska till lund (storstad typ) så vi åker med jäkligt trevlig vid 22års åldern
    NAW DENNIS! kan det vara jag tro?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in