Sidan 47 av 56 Första ... 374546474849 ... Sista

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ruben Visa inlägg
    Mysigt!

En måhända dum fråga, men finns spotify till iPad? Sökte lite på deras hemsida, men där står de bara iPhone och iPod Touch.
    http://itunes.apple.com/se/app/spotify/id324684580?mt=8 Ja
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Fin bild, Hast!

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Införskaffade mig en iPad wifi 64gb igår, fan riktigt rolig liten leksak. Första som gjordes var givetvis att jailbreaka den
    Någon som har tips på skojjiga saker man kan göra? Börjar få lite brist på saker att göra nu..
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Införskaffade mig en iPad wifi 64gb igår, fan riktigt rolig liten leksak. Första som gjordes var givetvis att jailbreaka den
    Någon som har tips på skojjiga saker man kan göra? Börjar få lite brist på saker att göra nu..
    http://www.youtube.com/watch?v=_n3VT...feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=BfvEG...el_video_title

Hade det här på min iphone innan, var rätt fränt
    Ride on!

Någon här som har en 3GS?
    Och vad betalar ni i månaden?

Vet att den är gammal men får ett rätt bra erbjudande tror jag?

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Någon här som har en 3GS?
    Och vad betalar ni i månaden?

Vet att den är gammal men får ett rätt bra erbjudande tror jag?
    Jag har! Jag betalar dock inget varje månad för själva mobilen då jag köpte den kontant. Har för mig att jag fick den för lite över 4 000kr i början på december förra året.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jag har! Jag betalar dock inget varje månad för själva mobilen då jag köpte den kontant. Har för mig att jag fick den för lite över 4 000kr i början på december förra året.
    Nöjd med den något du saknar med den?
    Är den för stor i fickan?

149 kr/månad i 24 månader. Då får jag mobil fri surf 1000 fria och sms och 1000 minuter att ringa för.

Nöjd med den något du saknar med den?
    Är den för stor i fickan?

149 kr/månad i 24 månader. Då får jag mobil fri surf 1000 fria och sms och 1000 minuter att ringa för.
    Det enda jag saknat på den hittills är internetdelningen via bluetooth, men det kan man ju verkligen klara sig utan. Det där med storleken är ju helt och hållet en vanesak, innan den hade jag en SE K610i som var nästan hälften så stor och det tog kanske 2 veckor att vänja sig vid iPhonen.

149kr/månad är ju ganska bra. Jag betalar 150kr/månad för obegränsad surf, 3000 gratis mess och typ 19 öre/min. Så har jag ju inköpspriset för mobilen också. Jag skulle nog ta erbjudandet om jag var du, även om 3GS'en faktiskt börjar bli lite gammal.
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Det enda jag saknat på den hittills är internetdelningen via bluetooth, men det kan man ju verkligen klara sig utan. Det där med storleken är ju helt och hållet en vanesak, innan den hade jag en SE K610i som var nästan hälften så stor och det tog kanske 2 veckor att vänja sig vid iPhonen.

149kr/månad är ju ganska bra. Jag betalar 150kr/månad för obegränsad surf, 3000 gratis mess och typ 19 öre/min. Så har jag ju inköpspriset för mobilen också. Jag skulle nog ta erbjudandet om jag var du, även om 3GS'en faktiskt börjar bli lite gammal.
    Tror jag fan slår till på det.
    Men vet du om man kan dela wifi?

Fler som har åsikter om 3an får gärna dela med sig.

Tror jag fan slår till på det.
    Men vet du om man kan dela wifi?

Fler som har åsikter om 3an får gärna dela med sig.
    Inte helt säker på om man kan eller inte kan göra det, har aldrig haft något behov av det. Tycker absolut du ska slå till! Ta 4'an t.ex. De få grejer som är bättre på den än 3GS'n är enligt mig inte värda de extra tusenlapparna.
    Självgod?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jag tycker inte du ska köpa 3:an. För snart lär 4an uppgraderas, i samband med iOS5 antagligen. Och då kommer 3an försvinna och 4an blir billigare. Inget fel på 3GS men 4an är bättre, på allt, så enkelt är det bara

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag tycker inte du ska köpa 3:an. För snart lär 4an uppgraderas, i samband med iOS5 antagligen. Och då kommer 3an försvinna och 4an blir billigare. Inget fel på 3GS men 4an är bättre, på allt, så enkelt är det bara
    hast, vet att du haft iphone och du kanske har en ny igen? aja, du är ju kunnig så jag frågar dig. hur jailbreakade du din iphone? skulle du kunna förklara lite snabbt och även gärna länka de filerna jag behöver för att jailbreaka samt rätt version, så skulle jag vara evigt tacksam!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Det beror ju helt på hur mycket pengar man vill lägga. Jag har själv använt en iPhone 4 flera gånger och jag tycker fan inte att det är så stor skillnad jämtemot 3GS'en. Sure, den är liiite snabbare, har lite bättre bild, bättre kamera och så men de skillnaderna är ju inte speciellt betydelsefulla, ENLIGT MIG.
    Självgod?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Har inte läst allt så vet inte helt 100 vad ni pratar om, men man kan dela internet på iPhone. Använder min iPhone som router hela tiden och flera kan ansluta sig till den

Tycker f.ö inte att du ska köpa en 3gs nu, stor skillnad mellan den och 4an imo!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig med jailbreaking?

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig med jailbreaking?
    sök på youtube "jailbreak <din apparat>", det funkade för mig och för tusentals andra personer, det borde funka för dig med om du inte är förståndshandikappad

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kompletterar Hast lite också, hehe Ska dock köpa en iMac eller en Air snart då jag haft min mbp ett tag.

Några av sakerna är dock inte mina så kanske inte räknas hehe

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    sök på youtube "jailbreak <din apparat>", det funkade för mig och för tusentals andra personer, det borde funka för dig med om du inte är förståndshandikappad
    mjo, men det här med versioner hit och dit, vet flera som lyckats faila med jailbreaking :s

hyperperra ja kan hjälpa dig beror lite på vilken version du har?

Det beror ju helt på hur mycket pengar man vill lägga. Jag har själv använt en iPhone 4 flera gånger och jag tycker fan inte att det är så stor skillnad jämtemot 3GS'en. Sure, den är liiite snabbare, har lite bättre bild, bättre kamera och så men de skillnaderna är ju inte speciellt betydelsefulla, ENLIGT MIG.
    Köper hellre en 4a enbart för skärmens skull. Man kan tycka att skärmen på 3Gs är bra, men den är skit jämfört med 4an.
    Sen är det bättre kamera och snabbheten plus en del till som jag lätt hade betalat mer för.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av bumbi Visa inlägg
    hyperperra ja kan hjälpa dig beror lite på vilken version du har?
    fyfan vad schysst, uppskattas! 4,3 på en iphone 4

menar du 4.3.3 elr ?

Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Köper hellre en 4a enbart för skärmens skull. Man kan tycka att skärmen på 3Gs är bra, men den är skit jämfört med 4an.
    Sen är det bättre kamera och snabbheten plus en del till som jag lätt hade betalat mer för.
    Jag skulle ändå säga att det är en fråga om hur mycket pengar man egentligen vill lägga på mobilen. Det går ju inte att undvika att 4'an är bättre på flera punkter, men jag tycker bara att de sakerna inte är värda de extra pengarna.
    Självgod?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    menar du 4.3.3 elr ?
    det står bara: version 4.3 (8F190) när jag går in på inställningar -> allmänt -> Om

menar du 4.3.3 elr ?
    det står bara: version 4.3 (8F190) när jag går in på inställningar -> allmänt -> Om
    http:// har du mac eller windows?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    http:// har du mac eller windows?
    windows

Vilka är de billigaste abonnemangen till iPhone 4 då?
    Ska va fri surf och sms iaf. Billigt och ringa med.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Vilka är de billigaste abonnemangen till iPhone 4 då?
    Ska va fri surf och sms iaf. Billigt och ringa med.
    Undrar samma sak. Har Telia Prata på med 1gb surf, 5000 fria sms, spotify osv går på runt 1k månaden så det kanske finns något mer prisvärt?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Köp inte 3GS. Tjugofyra månader med den telefonen skulle jag inte vilja. Speciellt inte nu när den redan är typ två år.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in