Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Syftar du på mig din idiot? Du har ingen aning om hur jag skötte skolan, fick bra betyg. Men jag var inte där punkt och prickar, går man på gymnasiet är det jäävligt slappt!

För det är första skoldagen, vad missar man? Klart man tar körkortet före, går före jobbet med. Om man inte slickar tungan brun för lärarna. Som sagt, gymnasiet är soft som fan, ingen håller koll på en. Man kan skobba sjuukt mycket om man nu känner för det och även får bra betyg.
    jag syftar inte på dig , jag känner inte dig ens , det enda jag vet om dig är att du heter gustav och skejtar , jag svarade på filips inlägg.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Reg.datum
    May 2010
    Varför är man en white trash om man struntar i skolan och pluggar körkort då? haha seriöst..
    Kan du inte läsa eller ? Jag tycker att det är riktigt WT och man röker , skippar skolan och super varje helg.

Jag har inte ens sagt nåt om körkortet
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Kan du inte läsa eller ? Jag tycker att det är riktigt WT och man röker , skippar skolan och super varje helg.

Varför är man WT om man super mkt?

Ont: Börjar bli SJUKT trött på att bara sitta hemma nu. Var ute 3 dagar förra veckan och nu har jag suttit inne sen i söndags, FML.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Tyckte mobilen dragit lite extra batteri senaste tiden, har haft "stoppur" igång i inte mindre än....

28683,18 sekunder
    Vilket är typ 7.9-8timmar

Reg.datum
    Mar 2011
    Rkan tycker att jag stalkar honom för att jag visste att sebbe köpte hans roxx för 3,5.Då är det väll han som stalkar mig och söker upp mig på Facebook
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    tar du verkligen skolan så seriöst? haha
    Du är ju lika cool som alltid!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

WT om man skiter fullständigt i skolan, resten håller jag inte med om

Sorry dubbelpost, blev nåt fel med mnf
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Jajaja lyssna nu på Rexxy:

Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Släpp den diskussionen om WT.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Win/fail, basen från min sub gör att högtalarna höjer sig av sig själv.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Svullna halsmandlar och svag i hela kroppen, halsfluss? FML.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Svullna halsmandlar och svag i hela kroppen, halsfluss? FML.
    Krya då

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Krya då
    Tack.

Reg.datum
    May 2010
    Kille mailade på ciaoen och frågade om jag kunde göra den original och jag sa att jag behåller trimmet isåfall med tanke på att nästan allt i motorn är utbytt och det är flera timmars arbete , men han vill ha trimmet på sidan av och tror att jag tänker göra det gratis

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Kille mailade på ciaoen och frågade om jag kunde göra den original och jag sa att jag behåller trimmet isåfall med tanke på att nästan allt i motorn är utbytt och det är flera timmars arbete , men han vill ha trimmet på sidan av och tror att jag tänker göra det gratis
    Men förlåt att jag trodde derå!

Folk som säger att deras moppar är "unika" när dom har nudelbar med lite grönt neon under moppen

Skulle göra pasta... slutade med att det låg en vätska över hela spisen, läskigt likt sperma

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    J'ävla skit! Snutar står utanför min garage port och ska snart upp till mitt andra garage för är mecka där! Och garage porten är ända vägen ut + att moppen inte har ett tändingslås, kåpor är borta
    Det är inte olagligt att ha en trimmad moppe

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    J'ävla skit! Snutar står utanför min garage port och ska snart upp till mitt andra garage för är mecka där! Och garage porten är ända vägen ut + att moppen inte har ett tändingslås, kåpor är borta
    Varför står dom där då ?
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Men, har inga papper just nu, dom är hos min farsa, tänk om dom stoppar mig och frågar massa skit om moppen?
    Dom kan inte göra ett skit så länge du bara går med den Tror inte dom bryr sig heller
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Blandar fläderblomssaft, ställer in i frysen för att jag vill att den ska bli lite kall.
    Nu är den STENHÅRD
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Men, har inga papper just nu, dom är hos min farsa, tänk om dom stoppar mig och frågar massa skit om moppen?
    Varför skulle dom bry sig? Om du inte har stulit moppen, och om den inte matchar någon moppe som är på efterlysning har du inget att oroa dig för.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Säker?
    Går det inte att vänta till bängen dragit då?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in