Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Jo jag ÄLSKAR vtec, sen är det sport avgassystem och öppet filter på den också! men det finns en sak, han har ingen telefon denna vecka. så kan inte få tag på han förutom maila. och vill köpa den imon!
    Den lär röra på sig bra mycket bättre än golfen iallafall
    Det du ska kolla extra noga på när du kollar på den är fjädertallrikarna, de brukar rosta ganska fort på dom.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Speciellt 500E'n Men 528an varvar ju som ett as, 6500varv när jag kicka den idag (automatare)
    Okej
    Ojävlaaar! Hur fan kan den varva så mycket? :o
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Reg.datum
    Nov 2010
    Ah tack så mycket!

Men ska kanske kolla på en Golf 2a, vad ska man kolla speciellt på en sådan?
    Så lite så

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Inget av det funkar.. varit inne på 5 olika verkstäder.. alla säger "du får nog knacka fälgarna". Vill fan inte slå sönder dem.. fan mer värda än bilen
    Hör med Bmw? Om det är org låsbultar dvs
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Hade det varit org hade jag inte varit bekymrad. Men på ace, iallafall monaco är bulthålen skitsmå. Levereras med insex bultar, men förra ägaren har satt i org bultar, och dem är lika stora som bulthålen.. så det är ett helvete med andra ord
    Borra av skallen så du kan få av fälgen, ta av fälgen och borra sedan ur bulten med en stor borr (precis mindre än bulten). Använd sedan en gris***
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    va snackar du om?
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    De snackar om 945 LTT
    hahahaha så fel det kan bli !

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Hur äre igentligen ? Jag har en 740 av årsm 87 , måste man ha katt på den ? eller behöver man ingen . Hört en massa olika åsikter å skulle vilja veta hur de igentligen är . Den ska besiktas senare

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    På min bmw årsm 88 sitter det katt,men den behöver inte funka.
    Prova besikta? är ju bara skaffa en om de inte går igenom.
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Brukar det inte kunna vara så att det ska sitta en kat där, men den behöver inte fungera?
    Hade bilen katt org. skall det sitta en där. Är bilen innan 90 (?) behöver den inte fungera.

Har jag för mig, men kan ha fel.
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Citat Ursprungligen postat av tim Visa inlägg
    ska åka och kolla på en bmw 316i till veckan. Något speciellt som man ska titta på som brukar haverera på den modellen?
    Den är årsmod 95 och har gått strax över 10k mil
    bumpppppp
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Facelift på 540in Allt är original BMW prylar

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Alex: Saknas det bara resten av M-optiken då

Roxxor: Vad är de för motor?

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Alex: Saknas det bara resten av M-optiken då
    M-sport bak, M5 front och takvinge kommer sitta på snart. Bilen ska iväg på lackering den 5/9, dvs inte nu på måndag utan nästa måndag
    Sen ska ett par Eibach sänkningsfjädrar på. Ligger hemma, men har inte orkat byta
    Beställde även en ny diffuser igår. Tänkte nog ha den mattsvart, så det matchar shadowline fönsterlisterna och listerna runt bilen.

EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Hade bilen katt org. skall det sitta en där. Är bilen innan 90 (?) behöver den inte fungera.

Har jag för mig, men kan ha fel.
    89 kom de strängare avgaskraven, är bilen utrustad org med kat måste det sitta en, men är det en 88 behöver den inte fungera. en 89 måste därimot ha fungerande kat! eller bra jävla värden!
    har fått krångla mkt pga jag har haft många 89or
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    89 kom de strängare avgaskraven, är bilen utrustad org med kat måste det sitta en, men är det en 88 behöver den inte fungera. en 89 måste därimot ha fungerande kat! eller bra jävla värden!
    har fått krångla mkt pga jag har haft många 89or
    Okej satt om jag tar loss katten dunkar ur allt innehåll och sätter tillbaks den så kan inte beskitningsmännen säga nått ?

Det är en liten 1,6 köpte även bilen! riktigt fin i lacken (dock måste jag polera lite!), inredningen och motorn

Första jag gjorde va att ta bort Reflexrampen!
    Så nu ska sendan säljas eller?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Jahapp, Volvon blir klar på Torsdag och en ny kylare till min nya A6a -94 köps på Måndag förmodligen så man kommer nånstans med den också.
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Reg.datum
    Jul 2010
    Någon som vet någon runt Västra Götaland som säljer sina 18/19" Mirzam/C-type/Wintune fälgar? (Volvo)

Tacksam för svar!
    /A

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Så ja, då var kylare och lykta köpt. Slängs på imorrn!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Vad tror ni om dessa fälgar( Ace Race ) på min 945a i 18"s utförande? (de på bilden är 19") ?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in