Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    Nov 2010
    Farsan blev påkörd i Göteborg för en timma sen.
    Han har allvarliga nackskador och huvudvärk
    Fast han hade tur som satt i bilen och inte gick.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Farsan blev påkörd i Göteborg för en timma sen.
    Han har allvarliga nackskador och huvudvärk
    Fast han hade tur som satt i bilen och inte gick.
    Jobbigt, antar att han ligger på sjukhuset?
    Åk dit isåfall
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av RaBiN^ Visa inlägg
    win att man är hemma från skolan
    men fail att man måste göra en uppgift om betong och hittar fan ingen information om skiten
    Betong är hårt
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Betong är hårt
    Och dom tunga grabbarna tuggar där
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

är fortfarande sjukt virus eller nått skit vid ögat sa läkaren det är helt rött....
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Va ute och körde i skogen med crossglas ögonen av så kör runt ett tag sen kommer det cirka 6-8 fucking jordgetingar eller fan dom heter iaf dom som bor i skogen och är mycket större än dom vanliga geting så det flyger in typ 3-4 stycken i min hälm så får panik och försöker ta av mig hjälmen och har alltå ingen kontroll över moppen så flyger rakt in i ett träd så hela fitt styret och kopplingshandtaget går av sen springer jag ifrån moppen och sen ser jag att typ 5-7stycken har bitit fast sig på mina byxor så slår av dom med handskarna och sen efter 2min så får jag jävligt ont i huvudet,armarna,benen FUCK MY LIFE!
    Varför stannade du inte först ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Va ute och körde i skogen med crossglas ögonen av så kör runt ett tag sen kommer det cirka 6-8 fucking jordgetingar eller fan dom heter iaf dom som bor i skogen och är mycket större än dom vanliga geting så det flyger in typ 3-4 stycken i min hälm så får panik och försöker ta av mig hjälmen och har alltå ingen kontroll över moppen så flyger rakt in i ett träd så hela fitt styret och kopplingshandtaget går av sen springer jag ifrån moppen och sen ser jag att typ 5-7stycken har bitit fast sig på mina byxor så slår av dom med handskarna och sen efter 2min så får jag jävligt ont i huvudet,armarna,benen FUCK MY LIFE!
    Jobbigt, Jag har blivit jagad av sånna ngra gånger uppe i skogen, dom har ett bo vid ett speciellt ställe. Har kört ifrån dom med crossen några gånger, var där uppe i förregår och hällde bensin på boet så nu jävlar

Reg.datum
    May 2011

Shiitt..... Men epic!

haha själv vågar jag fan inte gå till samma ställe som jag blev biten av hor getingarna!
    Hur bits dom?

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av soppanslut Visa inlägg
    Jobbigt, Jag har blivit jagad av sånna ngra gånger uppe i skogen, dom har ett bo vid ett speciellt ställe. Har kört ifrån dom med crossen några gånger, var där uppe i förregår och hällde bensin på boet så nu jävlar

Haha, tände du på sen?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Shiitt..... Men epic!
    På vilket sätt är det epic?

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jobbigt, antar att han ligger på sjukhuset?
    Åk dit isåfall
    Åka 30 mil för att se min pappa ligga i en säng och dessutom mår bra trots omständigheterna?
    Betalar du så, jaa varför inte.

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Åka 30 mil för att se min pappa ligga i en säng och dessutom mår bra trots omständigheterna?
    Betalar du så, jaa varför inte.

It's your father, dude.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hur bits dom?
    Getingar kan säkerligen bitas de också. Sen förstår jag inte varför du ska märka ord när alla med ett IQ över 20 förstår vad han menar.

OnT: Dagens fail är till 100 % planeringen av skolan.

Jag började klockan 10:00 i morse och eftersom ingen var hemma kunde jag inte åka med mamma (tar ca en timme på morgonen p.g.a. att bussarna tajmar varandra så galet sämst) eftersom hon var iväg. Annars brukar jag få skjuts när hon ändå ska till jobbet. Så jag tar bussen 08:30 och bussen tar ca en timme så jag är framme 9:35. Sitter och väntar på att lektionen ska börja och jag upptäcker att det bara är jag och ca 5 personer från min klass där. Alla andra är iväg på friluftsdag då de går på andra linjer. Så vi gör ingenting vettigt på den lektionen men hon vägrar släppa oss tidigare så vi sitter där till 11:15. Halva lektionen sitter läraren och svär i stil med "jävla cp'n, måste de vara här utanför. Kan de inte äta i sin egen matsal" på tyska. Detta eftersom sär-klassen på en högstadieskola i närheten äter här och matsalen öppnar elva och de kommer dit ca 10:40 och särbarnen står och skriker utanför klassrummet. När vi äntligen slutar så har vi inte några lektioner förens induviduellt val klockan 14:50 så nästan alla sticker hem. Dock kan jag inte göra det eftersom jag bor så pass långt borta och inte orkar. När lektionen "äntligen" ska börja så går jag och de får polare som ska gå på våra respektive IV upp då vi har lektion i samma korridor. Där slutar min fail då jag har min lektion och går hem.

De flesta polarna har dock valt italienska steg 1 av någon dum anledning då de inte orkade med våra nya språklärare i tyska/spanska så de börjar självklart 8:30 istället. En av dessa stackars eleverna har ungefär lika långt hem som jag har och stannade därför i skolan med mig under hela håltimmen. Efter hela den långa håltimmen går de upp tillsammans med mig och precis när vi satt oss i korridoren tillsammans så kommer det ett fåtal elever som kommit tillbaka för att ha sin lektion. När alla satt sig fint i en soffa/på några stolar så kommer "Etik och livsfrågor"-läraren fram till dem (ja de har den kursen som IV) och säger:
    - Hejsan, jag är faktiskt rätt generad över detta men jag måste verkligen åka hem nu. Så jag är snäll och låter er skippa lektionen idag!
    Kan säga att reaktionen blev inte som hon väntat sig då jag antar att hon trodde att mina polare skulle bli glada. Hon nästan sprang därifrån när alla pratade (nästan skrek) i mun på varandra. Hade även tre stycken kompisar som lyckades med bedriften att få sitt språk inställt så de kom till skolan 8:30 och satt där tills 14:50 utan att ha en enda jävla lektion.

Borde inte skolan ha lite bättre kommunikation eller så. Nog för att jag ogillar långa tråkiga hålor men jag ska inte klaga jämfört med vad nästan hela min klass fick stå ut med.

Men sticker då

+1
    Haha;D

Webbe, gå och lägg dig och vakna på rätt sida.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Haha;D

Webbe, gå och lägg dig och vakna på rätt sida.
    Jag är sur p.g.a. resten av mitt inlägg. Måste ta ut det på någon!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    OFTa dU INTA FATTAR bROShAN??

Ont: Äckel väder ute!
    nEI brE

Sjukt vad dagarna går segt nu alltså.. Ändå hade man halvdag idag.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Trött hela jävla tiden, kan inte bli pigg !

jävla skitdag -_- förkyld. Första på morgonen sätter sig ett fetto som luktar rök så in i helvete brevid mig i bussen. Sticker i näsan och jag mår illa hela vägen(ca: 1 h) börjar 8:00 matte i 1h + 30min gör 3 uppgifter för att jag e så jävla slut, fattar inget. Sen engelska och får ett till berg med läxor. Sedan fysik och är allmänt seg i huvet. Sista lektionen har jag mentorstid, precis så att man missar bussen vid 14.10 och nästa går 15.45 fan va arg man är. Sen när man kommer hem ska brorsan jävlas med en också men jag orkade fan inte så slog te han.

Fan asså
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    It's your father, dude.
    Men jag vet för helvete att han mår bra nu.
    Du får gärna sätta in ~1200:- på mitt konto så kan jag åka dit och hem imorrn.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in