Visa resultat för omröstning: ska vi ha en samlad sporttråd eller var sport för sig?

Antal röster
40. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Var sport för sig

21 52,50%
  • nej samla skiten, jag orkar inte sportfånar.

19 47,50%
Sidan 4 av 12 Första ... 23456 ... Sista
    Secken match ! Blåvitt hade den stort sätt hela tiden men släppte något läge här och där fr HBK men dom valde att utnyttja 1 av dom bara men tappert försök iallfall ! Några fler behöver skärpa sig meer än HBK och de är era Poliser, sicka surpellar ! Nu skall jag åka hem..

Nu är det dags att skaffa sig en ny målvakt detta går inte längre.(blåvtt)

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Hahaha. Stor humor.

vilka fotbollsskor tycker ni att är bäst , bästa bekvämligheten ? tänke köpa 1par nike mercurial vapor superfly fg -584 men vill höra lite förslag

VILLEs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av bumbi Visa inlägg
    vilka fotbollsskor tycker ni att är bäst , bästa bekvämligheten ? tänke köpa 1par nike mercurial vapor superfly fg -584 men vill höra lite förslag
    helt underbara skor de, har själv två par! perfekta, väger inte ett dugg att ha på foten och sitter som en smäck
    GIANELLI 2T TILL DERBI SÄLJES.......

Citat Ursprungligen postat av VILLE Visa inlägg
    helt underbara skor de, har själv två par! perfekta, väger inte ett dugg att ha på foten och sitter som en smäck
    ha du provat nile mercurial vapor 6 eller 7?hitta sådana för 1600

VILLEs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    ha du provat nile mercurial vapor 6 eller 7?hitta sådana för 1600
    jag har de senaste, de svarta och gula som c.r spelar med nu, och de lila med grön/gult supersko är de verkligen!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Någon som såg HIF-TFF? Rätt kul match.

Citat Ursprungligen postat av VILLE Visa inlägg
    jag har de senaste, de svarta och gula som c.r spelar med nu, och de lila med grön/gult supersko är de verkligen!
    råkar du veta nån billig sida ,har förut bestält från england

VILLEs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    råkar du veta nån billig sida ,har förut bestält från england
    jag har kört från prosoccerdirect.com elr något sånt heter den pålitlig sida

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Nu har fotbollen börjat igen (för oss som spelar dvs). Är lite nyfiken på om det är fler än jag som lirar boll här? Berätta gärna vilken klubb ni spelar i osv

Spelar själv högerback/mittback i Juniorlaget i en div 2 klubb som heter Lindome GIF. Ska satsa riktigt mycket på fotbollen nu(har haft problem å kombinera jobb och fotboll), så jag inom några/något år kan börja träna med klubbens herrlag(hade inte varit helt fel och spela i div 2 ).

När det gäller favoritlag i Allsvenskan så är det Blåvitt som gäller , även om de är riktigt dåliga i år. I Superettan är det Växjöklubben Öster som gäller (främst för att farsan tidigare varit aktiv där). Och i Div 1 Så är det Varbergs BOIS FC som lär gå upp till superettan nästa år. I Englan har Arsenal alltid varit mitt favorit lag I Italien är det Milan som ligger närmast hjärtat medans jag inte har något direkt favoritlag i La Liga.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Fan vad gött, någon som såg hur HIF vann igår?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag vet att jag dubbelpostar men jag måste bumpa upp..

Såg någon matchen mellan Syrianska-HIF idag? Måste säga att det var lite konstigt mellan 82-88:e minuten där.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag vet att jag dubbelpostar men jag måste bumpa upp..

Såg någon matchen mellan Syrianska-HIF idag? Måste säga att det var lite konstigt mellan 82-88:e minuten där.
    De va som aftonbladet sa KAOS
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    De va som aftonbladet sa KAOS
    Kolla lite på:
    http://www.fotbollskanalen.se/video?...treeId=3060502

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Sjukt

Vilken sjuhelvetes jävla stämning. AIK-klacken skapar en kuliss utöver det vanliga i svensk fotboll.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Gais-HIF och MFF-AIK på söndag. Blir att sitta från 14:00 till 18:30 och bara glo! Fint skare va.

Men än har dom en bit kvar till japanerna:

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Men än har dom en bit kvar till japanerna:

så här ska matcher se ut! http://www.youtube.com/watch?v=IU0Q3..._order&list=UL Crvena Zvezda

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Röda stjärnans supportrar är ju helt flippade.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Röda stjärnans supportrar är ju helt flippade.
    sant

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    så här ska matcher se ut! http://www.youtube.com/watch?v=IU0Q3..._order&list=UL Crvena Zvezda
    Fint i början. Men varför i helvete ska dom kasta in skiten på planen? Det förstör ju verkligen bara när dom håller på så. För det första ser antagligen inte personerna bakom (om det finns några) någonting för all röken. För det andra så om de kastar in på planen för matchen antagligen avbrytas tillfälligt då man inte kan se så mycket.

Fint i början. Men varför i helvete ska dom kasta in skiten på planen? Det förstör ju verkligen bara när dom håller på så. För det första ser antagligen inte personerna bakom (om det finns några) någonting för all röken. För det andra så om de kastar in på planen för matchen antagligen avbrytas tillfälligt då man inte kan se så mycket.
    tråkigt att dom kastar in och de är så varje match dom spelar och de blir inte inga stora nyheter och skit i serbien som här i sverige

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    tråkigt att dom kastar in och de är så varje match dom spelar och de blir inte inga stora nyheter och skit i serbien som här i sverige
    Så du skulle vilja ha förseningar, dålig sikt på matcherna och sånt skit här i sverige också? Med tanke på att det antingen är tillåtet eller inte är tillåtet med bengaliska eldar o.s.v. så anser jag faktiskt att SvFF nästan gör rätt som förbjuder. Ser fint ut men i längden är det inte så bra ändå.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Så du skulle vilja ha förseningar, dålig sikt på matcherna och sånt skit här i sverige också? Med tanke på att det antingen är tillåtet eller inte är tillåtet med bengaliska eldar o.s.v. så anser jag faktiskt att SvFF nästan gör rätt som förbjuder. Ser fint ut men i längden är det inte så bra ändå.
    Precis hade personerna som tänder dessa bengaler skött det på ett bra sätt och inte hade kastat in bengalerna på planen så hade nog SvFF tänkt annorluda.

Precis hade personerna som tänder dessa bengaler skött det på ett bra sätt och inte hade kastat in bengalerna på planen så hade nog SvFF tänkt annorluda.
    tyvär så gör dom ju de :/

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    tyvär så gör dom ju de :/
    Tyvärr gör dom ju det så jag förstår fullständigt hur SvFF tänker. Jag tar avstånd från allt som har med "fotbollshulliganer" att göra förutom att heja på sitt lag utan att förstöra för andra.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hade pyro varit lagiligt i ordnade former hade man sluppit all skit med okunnigt folk som inte vet hur man hanterar sånt, just sayin'..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in