moppe Vem köpte jag stage6 R cylle av?

Tjena

Köpte en stage6 R cylle av någon, förmodligen här på forumet. Kan varit på blocket kommer inte ihåg.. I vilket fall snackade vi via mail att han skulle skicka den osv. Tog ett tag men till slut skickade han cyllen, och jag skulle lägga in pengar på kontot några dar efter. Han la upp sina kontouppgifter mm.
    Nu är det så att min hotmail har blivit låst och inte kmr in på den längre. Kmr inte ihåg vem snubben var men förmodar att de är nån av er på MNF. Haralltså inga uppgifter kvar, och kan ej lägga in pengar.

Så vem köpte jag cyllen AV??

mvh

Reg.datum
    May 2010
    Har du ingen alternativ mail på ditt konto ? Isåfall kan du göra så hotmail skickar en kod i det mailet som du skriver in på hotmail i en ruta så får du välja nytt lösen och låsa upp kontot.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Har du ingen alternativ mail på ditt konto ? Isåfall kan du göra så hotmail skickar en kod i det mailet som du skriver in på hotmail i en ruta så får du välja nytt lösen och låsa upp kontot.
    Nej det går ju inte.. fick nåt virus som skickade massa spammail och då låstes hotmailen. Sectret Question räcker inte ens, måste fylla i massa vad jag skrev i dom senaste mailen och vilka lösenord jag använt genom tiden, vem fan kommer ihog allt sånt :S

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av FYL Visa inlägg
    Nej det går ju inte.. fick nåt virus som skickade massa spammail och då låstes hotmailen. Sectret Question räcker inte ens, måste fylla i massa vad jag skrev i dom senaste mailen och vilka lösenord jag använt genom tiden, vem fan kommer ihog allt sånt :S
    Jag har också ett gammalt låst konto som ja kunde låsa upp genom att gå in i "fråga efter nytt lösenord" eller vad det heter , sen kunde man trycka "Jag har glömt min hemliga fråga" och då kom det upp en ruta och en text "Vi har nu skickat en aktiveringskod till din alternativa hotmailadress" och man fick gå in i den och ta koden o skriva in i rutan.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Okej men de måste vart förut för de står även där i infon att dom har stärk säkerheten ordentligt!
    Så de är ju inte riktigt så simpelt nu Kan posta en PSc

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av FYL Visa inlägg
    Tjena

Köpte en stage6 R cylle av någon, förmodligen här på forumet. Kan varit på blocket kommer inte ihåg.. I vilket fall snackade vi via mail att han skulle skicka den osv. Tog ett tag men till slut skickade han cyllen, och jag skulle lägga in pengar på kontot några dar efter. Han la upp sina kontouppgifter mm.
    Nu är det så att min hotmail har blivit låst och inte kmr in på den längre. Kmr inte ihåg vem snubben var men förmodar att de är nån av er på MNF. Haralltså inga uppgifter kvar, och kan ej lägga in pengar.

Så vem köpte jag cyllen AV??

mvh
    Vet inte.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vet inte.
    Ge fan i att kommentera då.

Uploaded with ImageShack.us

Så ser de ut o de är inte ens alla frågor..

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Håll käften istället, jävla viktigpetter.

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Håll käften istället, jävla viktigpetter.
    Nej jag tänker inte hålla käften

Avsändare står ju på paketet, då är det ju bara att söka upp den personen eller så väntar du på att han kontaktar dig, finns ju inte mycket mer du kan göra.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Okej.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Om du har namnet så personen osv så kan säkert en mod hjälpa dig
    Lycka till

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in