alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Köpt den nya stora navin från 01-04ans modell
    Kommer väll se ut typ såhär när den sitter i

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Vet inte vart du fick dom siffrorna ifrån

Medellön Medianlön Medelålder Erfarenhet
    20.979 kr 20.100 kr 28,1 år 7,4 år

http://www.lonestatistik.se/loner.as...mekaniker-1252

När jag gick fordon och vi åkte runt bland företag för o titta så det högsta som någon sa om lön var 22-23 tusen som mekaniker med några år efarenhet.

Direkt efter studenten runt 18-19 tusen
    om du kollar på sthlm är det 22 på den där sidan, mammas chef känner mekaniker och dom har sagt 20-30 vilket inte är omöjligt

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Väldigt kul när du förut pratade om att du skulle ha en skyline/supra som förstabil, och var helt säker på din sak. Inte lätt att få de att gå runt varje månad, anta att bilen rasar, nått går sönder osv. Mycket pengar, och att du tror att du kommer ha en superlön redan när du går ut som mekaniker är ju rätt lustigt också imo. Citera INTE detta utan skriv PM om de är nått.
    skiter i vafan du säger citerar vad jag vill ska du veta! jag har inte sagt att jag kommer tjäna 25 när jag går ut?

du verkar inte kunna läsa palmer "kanske inte direkt när jag går ut" kan du se det nu?

och sen nu säger du att skulle inte du ha en skyline som första bil kanske jag ska men kanske vill köpa en bil och mecka innan det behöver inte betyda att jag ens har kvar den och använder den när jag har körkort? kommer inte köpa en annan bil för jag vill ha en sportbil och tänker spara till det och kommer inte stå på mig så tro vad fan du vill men det är möjligt!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Skulle behöva bärande balk på vänster sida

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    om du kollar på sthlm är det 22 på den där sidan, mammas chef känner mekaniker och dom har sagt 20-30 vilket inte är omöjligt

skiter i vafan du säger citerar vad jag vill ska du veta! jag har inte sagt att jag kommer tjäna 25 när jag går ut?

du verkar inte kunna läsa palmer "kanske inte direkt när jag går ut" kan du se det nu?

och sen nu säger du att skulle inte du ha en skyline som första bil kanske jag ska men kanske vill köpa en bil och mecka innan det behöver inte betyda att jag ens har kvar den och använder den när jag har körkort? kommer inte köpa en annan bil för jag vill ha en sportbil och tänker spara till det och kommer inte stå på mig så tro vad fan du vill men det är möjligt!
    Om du köper en annan bil innan du ev köper en skyline/supra så blir inte skylinen/supran din förstabil
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    lugnt är inte så känslig:p

på tal om superbilar som ferraris osv, ingen som behöver 740 delar?
    Du har ingen 16/ turbo från en 850 R tillsalu eller någon styling till 900-serien?
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    bara o komma o hämta i skåne:p
    Om du köper en annan bil innan du ev köper en skyline/supra så blir inte skylinen/supran din förstabil

Du har ingen 16/ turbo från en 850 R tillsalu eller någon styling till 900-serien?
    jo men inte till salu:p
    höj ladd på din innan du börjar klabba me turbo
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    bara o komma o hämta i skåne:p
    jo men inte till salu:p
    höj ladd på din innan du börjar klabba me turbo
    Okej, tänkte köpa en annan Wastegate ifrån Bsr eller ska man köra med T-kors å slangar
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej, tänkte köpa en annan Wastegate ifrån Bsr eller ska man köra med T-kors å slangar
    Du hade ju redan beställt WG?

Haha vevhusventen tryckte upp lite olja och sprutade på grenröret så det började brinna innan på 740in Men nu går den bra iaf Måste bara fixa ny bränsle pump tror jag, den verka cpa lite...

jo första riktiga bilen

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Du hade ju redan beställt WG?

Haha vevhusventen tryckte upp lite olja och sprutade på grenröret så det började brinna innan på 740in Men nu går den bra iaf Måste bara fixa ny bränsle pump tror jag, den verka cpa lite...
    Har beställt/köpt chippade boxar och en laddtrycksstyrare(kanske den du syftar på?)

Har beställt/köpt chippade boxar och en laddtrycksstyrare(kanske den du syftar på?)
    Nej, tänkte på detta men va ju fel ändå...
    Jo tänkte köpa en annan wastegate ifrån Bsr

Köp en beg WG från en FTT ist, lär ju inte kosta mer än nån 20a.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Nej, tänkte på detta men va ju fel ändå...

Köp en beg WG från en FTT ist, lär ju inte kosta mer än nån 20a.
    Formulerade mig riktigt dåligt Ska hålla utkik efter en sån

eller t kors och slangar? ska du skenladda eller?
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    eller t kors och slangar? ska du skenladda eller?
    Den som lever får se!

Måste fixa nya gasdämpare (eller vad de nu kallas) till bakluckan, får den i huvudet

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Den som lever får se!

Måste fixa nya gasdämpare (eller vad de nu kallas) till bakluckan, får den i huvudet
    Ska du köpa riktiga ? Annars har biltema för typ 200 spänn eller nått

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    ..Som fungerar riktigt bra!

Haft mina i många år.

Har en 855a på G, de som behöver göras är att lägga på kamremmen sen ska den gå, lite skönhetsfel, men får den gratis så..
    aha jag har inte testat dom men funkar dom bra så äre ju skit bra . Aha nice ge inte upp 245an bara !

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Nej då, ska försöka snacka med en annan som jag kunde få en 245 turbo av gratis med.

Men man kan ju tyvärr inte ha hur många bilar som helst på gården!
    Hehe nej . Jag kan köpa turbon ur 245 om de blir då Fast den ska väl du antagligen ha

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Typ det som är problemet med den, skuren motor.
    Aha xD Bara soper av motorn eller kan turbon ha klarat sig ? Vet inte riktigt om turbon går om motorn skär därför jag frågar (a)

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    När du fyller 18 kommer du nog förstå att skyline/ supra inte kommer bli din första bil. Tro mig
    men kommer inte köpa den för än jag jobbat såklart vi har andra bilar jag kan använda under tiden saab 9-5, saab 900, jeep och en ford mk1

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Nehe. Meen när du tar ditt körkort fattar du att det är inte kul att glida runt i päronens bilar. Man vill ha en egen man kan svina i/ pilla med. Då tar man nästan vad som, men ska du vänta i 2 år tills du köper din egna bil är det ju ditt val
    fixa mk1:an med låsas pappa så blir det nog bara jag som använder den

jag kör det på min:p 1.5 bar
    haha lagom
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar