Ämne: Dagens Fail!

okej nu blev allt lite mer pinsamt, grannen lite längre bort på gatan ringde farsan och sa att dom hade hittat två påsar med tomburkar och spritflaskor. Tydligen har nån från festen i lördags dumpat allt i deras soptunna och nu fick jag lov att gå dit och be om ursäkt och hämta påsarna, fyfan va pinsamt och päronen blev inte så glada heller...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    okej nu blev allt lite mer pinsamt, grannen lite längre bort på gatan ringde farsan och sa att dom hade hittat två påsar med tomburkar och spritflaskor. Tydligen har nån från festen i lördags dumpat allt i deras soptunna och nu fick jag lov att gå dit och be om ursäkt och hämta påsarna, fyfan va pinsamt och päronen blev inte så glada heller...
    Hahaha fyfan vad fail, vad tänkte ni när ni la det i grannens soptunna? Ni lär ju dumpa det i skogen istället.

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Hahaha fyfan vad fail, vad tänkte ni när ni la det i grannens soptunna? Ni lär ju dumpa det i skogen istället.
    inte jag som gjorde som sagt ja fan då, får man ta skit för det där också haha

Reg.datum
    Sep 2010
    Men när började du då?

Fick sluta en halvtimme tidigare, så jag är hemma nu ändå..
    08.30. är dock i skolan från 7.55 då vi får frukost
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    inte jag som gjorde som sagt ja fan då, får man ta skit för det där också haha
    Jaha, fan vad korkat utav dom då.

Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    08.30. är dock i skolan från 7.55 då vi får frukost
    Fyfan, då gick du lite längre än mig då. Riktigt surt att sluta så sent på fredagar..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    jag slutar 10 i 4 ...

1,5 timme fysik som sista lektion<3

EDIT: krafter i lutande plan, fml. jag orkar inte! glad att jag inte har fysik b än...fuck elitskola, har hunnit längre än vi gjorde på min förra skola på en termin i fysik A-kursen. och det på 1,5 månad...
    Klaga fan inte , jag börjar 8 och slutar 5 varje dag , 2st 4 timmars lektioner med en timmes lunch i mitten ..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Var ute och körde i skogen med en polare med mopparna idag.. Ligger i 50-60 på en liten jävla stig, full med blöta löv och blöt jord, får värsta ställen i svängarna sen kom en sväng jag inte han se.. kommer in i den i fullfart, tvärnitar och moppen snurrar runt typ 180grader och åker i backen..
    Eftersom det bara var löv och jord tänkte jag att inget hände... styret blev skit snett och höger kylarvinge repig (dock bara på dekalen så får väl dra bort dom)...
    dekalerna är ganska billiga tror jag och så har du ju en anledning att skaffa fatbar

Ska nog dra bort dom, tror det kan bli ganska snyggt med att bara dra bort dom på kylarvingarna (inga andra), sen har jag ett kromat styre ligger (liiiiiiite böjt det med) ska nog köra med det tills vintern sen blire fatbar Lite synd att det hände nu då en skit snygg slider är lite intresserad av att byta
    kolla om han är intresserad då och om det blir affär så är det ju bara att fixa grejerna snabbt

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Finns inte ett skit att göra...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Får vänta tills nästa helg med att få godis till bilen

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Får vänta tills nästa helg med att få godis till bilen
    Vad kan det tänkas vara för godis då?
    Btw, släng upp bilder på Triumphen

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Vad kan det tänkas vara för godis då?
    Btw, släng upp bilder på Triumphen
    De får ni se då

Dom kommer så snart flickvänen slutar bitcha över att jag sitter vid datan så mycket, suttit typ en halvtimme idag Aja, bilderna kommer nog imorgon

Att det ska vara så jävla svårt att fixa krök i de lite finare delarna av stockholm, finns fan inga alkisar och fråga om dem kan köpa ut lite finare grejer. Bara massa jävla barnfamiljeroch överklass stekare med x5, snart flyttar jag till piteå och köper en stuga på fjället och super skallen av mig på hembrännt!
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Reg.datum
    Sep 2010
    Jaha, fan vad korkat utav dom då.

Fyfan, då gick du lite längre än mig då. Riktigt surt att sluta så sent på fredagar..
    mjo.. går så alla dagar, förutom måndagar (08.30-19.45) och onsdagar (08.30 - 20.00)

menmen, klagar väl inte så mkt, bhar ju valt det sj så

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Klaga fan inte , jag börjar 8 och slutar 5 varje dag , 2st 4 timmars lektioner med en timmes lunch i mitten ..
    härligt! men då har du väl en hel del praktiskt? jag har bara teoretiskt..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    De får ni se då

Dom kommer så snart flickvänen slutar bitcha över att jag sitter vid datan så mycket, suttit typ en halvtimme idag Aja, bilderna kommer nog imorgon

Svara på sms

OnT: Helt cp i huvudet atm, tappat känseln i fingertopparna o tårna och vettefan varför..
    FD rkan

Äsch någon har väl nån store bror eller något som kan fixa ?
    Ne tyvärr,så jäkla trött på smuggelvodka som smakar klorin
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Svara på sms

OnT: Helt cp i huvudet atm, tappat känseln i fingertopparna o tårna och vettefan varför..
    Röker du på din jävel?

Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Svara på sms

smoke weed huh
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Engelska läraren satte frånvaro på mig. jag var så jävla närvarande som jag kunde vara Inte nog med att han är sämst han ser dåligt också!
    skulle haft a-traktor istället!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Släng för fan inte det i skogen. Det är så jävla onödigt att skräpa ner i naturen.

Dagens verkliga fail, kollade just på en helt random stunt video, så har en viss person komenterat "can i use some seconds of your video.... ?" blir fan lite irriterad att den inte kan fixa eget material..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Dagens verkliga fail, kollade just på en helt random stunt video, så har en viss person komenterat "can i use some seconds of your video.... ?" blir fan lite irriterad att den inte kan fixa eget material..
    Vi vet nog alla vem det är, men det ska inte nämnas något mer så jag är tyst!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Nu förstår jag vad ni menar Rifat verkar helt hjärndöd..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Nu förstår jag vad ni menar Rifat verkar helt hjärndöd..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Namn:  33a2d6f05b4f1b5283de800e8b4faa49.jpg
Visningar: 591
Storlek:  20,8 KB

Ont: Vädret idag är ju klart dagens fail..svinkallt
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in