Ämne: f1-tråden
-
2011-09-24, 22:19 #31SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-09-24, 23:45 #32
-
2011-09-25, 21:26 #33SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-10-19, 22:23 #34SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-10-19, 22:25 #35
hihi
starkt jobbat av button att vara tvåa med tanke på att han ofta hamnar i skuggan av hamilton som ju faktiskt är försteförare, han är en av mina idoler! hamilton kan förresten gå och lägga sig, bortskämd diva är vad han är
-
2011-10-19, 22:30 #36SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-10-19, 22:41 #37
jobbigt förresten att inte ha viasat motor i lägenheten
får sitta och ladda ner bbc's sändningar, som för övrigt ska tas över av sky... viaplay är sanslöst dyrt, 399 kr/mån för att se 2-3 f1-lopp nej tack...
-
2011-10-19, 22:47 #38SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-10-19, 22:50 #39
bbc har faktiskt väldigt bra coverage, mer intervjuer med förarna osv, sen har de eddie jordan, david coulthard och martin brundle som expertkommentatorer, inte fy skam.
men man saknar ju eje och janne lite, alltid en speciell känsla att titta på dem hemma hos mor och far
-
2011-10-19, 22:52 #40SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-10-19, 22:52 #41
-
2011-10-23, 23:22 #42
-
2011-10-24, 16:10 #43SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-10-24, 22:42 #44
-
2011-10-27, 23:42 #45SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-10-27, 23:45 #46
-
2011-11-04, 17:23 #47SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
Tycker alla borde gilla detta: http://www.facebook.com/pages/Marco-...68538953237138
-
2011-11-06, 10:27 #48SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-11-06, 18:50 #49SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-11-06, 18:51 #50
-
2011-11-12, 22:19 #51SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-11-17, 18:49 #52
wub
och ja, riktigt bra kval var det
såg det "live", väldigt spännande på slutet
-
2011-11-28, 22:44 #53
williams testar nästa års avgaslösning:

nästa år kommer avgasrören vara tvungna att ha en viss standardiserad vinkel, längd och position. lite segt men om det kan bidra till jämnare racing är iaf det en bra sak. sen är det ju mycket coolare med uppåt-bakåt-avgasrör än att de mynnar någonstans under bilen framför diffusern.
-
2011-11-29, 07:17 #54
Vem hejar ni på?
Har precis kommit in lite i sporten och insett att det faktiskt är riktigt roligt.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ursprungligen postat av Sogat
-
2011-11-29, 09:33 #55
"ice man" tillbaka i f1, har signat för 2 år med lotus renault
mycket intressant!
-
2011-11-29, 16:45 #56SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
Kimi tillbaka i f1 med Lotus Renault
- autosport - http://www.autosport.com/news/report.php/id/96573
- YouTube - http://m.youtube.com/#/watch?desktop...Uy9PkS5g&gl=SE
-
2011-11-29, 17:44 #57
KIMI!!!!! Nu kan man börja kolla F1 igen
Matlab e-e-e-e-e-e-e-e
-
2011-11-29, 18:06 #58SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2011-12-02, 18:45 #59SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
http://blogg.aftonbladet.se/f1bloggen Bästa intervjuerna med kimi, kolla det!
-
2011-12-04, 18:01 #60SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230

Svara med citat


Det är ett måste.. en tv utan viasat motor är ingen riktig tv!
