Sidan 2 av 5 Första 1234 ... Sista

Ämne: f1-tråden

  1. #31
    Vettel knyter ihop ett till vm imorgon då!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  2. #32


    jadu!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  3. #33
    1 poäng och vettel vinner vm
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  4. #34
    Världsmästare! Och Pontus är ju tillbaka
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #35
    hihi
    starkt jobbat av button att vara tvåa med tanke på att han ofta hamnar i skuggan av hamilton som ju faktiskt är försteförare, han är en av mina idoler! hamilton kan förresten gå och lägga sig, bortskämd diva är vad han är

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hihi
    starkt jobbat av button att vara tvåa med tanke på att han ofta hamnar i skuggan av hamilton som ju faktiskt är försteförare, han är en av mina idoler! hamilton kan förresten gå och lägga sig, bortskämd diva är vad han är
    hahaha! Hamilton är ett riktigt jävla klappträ! Button är skön också, han skrattar i alla lägen! Men Button håller på att erövra tronen nu faktiskt.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  7. #37
    jobbigt förresten att inte ha viasat motor i lägenheten får sitta och ladda ner bbc's sändningar, som för övrigt ska tas över av sky... viaplay är sanslöst dyrt, 399 kr/mån för att se 2-3 f1-lopp nej tack...

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jobbigt förresten att inte ha viasat motor i lägenheten får sitta och ladda ner bbc's sändningar, som för övrigt ska tas över av sky... viaplay är sanslöst dyrt, 399 kr/mån för att se 2-3 f1-lopp nej tack...
    Det är ett måste.. en tv utan viasat motor är ingen riktig tv!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Det är ett måste.. en tv utan viasat motor är ingen riktig tv!
    bbc har faktiskt väldigt bra coverage, mer intervjuer med förarna osv, sen har de eddie jordan, david coulthard och martin brundle som expertkommentatorer, inte fy skam.
    men man saknar ju eje och janne lite, alltid en speciell känsla att titta på dem hemma hos mor och far

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    bbc har faktiskt väldigt bra coverage, mer intervjuer med förarna osv, sen har de eddie jordan, david coulthard och martin brundle som expertkommentatorer, inte fy skam.
    men man saknar ju eje och janne lite, alltid en speciell känsla att titta på dem hemma hos mor och far
    Det är sant, men Jannes komentarer kan vara riktigt roliga!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  11. #41

  12. #42

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    går så inåthelvete både den o safycar:en! Maylender kör som satan framför f1 bilarna, dock ser det ut som det går 30 för f1 bilarna :p
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  14. #44
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    går så inåthelvete både den o safycar:en! Maylender kör som satan framför f1 bilarna, dock ser det ut som det går 30 för f1 bilarna :p
    haha ja, med tanke på att en f1-bil gör 0-300 ungefär lika snabbt som en svenssonvolvo gör 0-100 och klarar 2-3 ggr högre kurvhastighet kan man förstå att de får gasa på rätt ordentligt, och då åker dessutom f1orna på tomgång bakom i princip

  15. #45
    Nu kör vi! Indiens GP imorgon för första gången! Hoppas på att Det blir nåt roligt race, samt spännande!
    #Bringiton
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  16. #46
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Nu kör vi! Indiens GP imorgon för första gången! Hoppas på att Det blir nåt roligt race, samt spännande!
    #Bringiton
    ja förfan, ska bli väldigt spännande. får hoppas de är snabba med att lägga upp på piratviken

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  18. #48
    Manifestation/triboute för Marco Simoncelli, alla hojjar i depån körde ett varv runt banan i heder av Marco. Rest In Peace mate!
    Senast redigerat av ajonson den 2011-11-06 klockan 10:37.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  19. #49
    Här är manifestationen, jävligt bra gjort av alla, riktigt snygg triboute!

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  20. #50

  21. #51
    Vart ett riktigt bra kval idag riktigt spännande för en gångs skull
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  22. #52

  23. #53
    williams testar nästa års avgaslösning:



    nästa år kommer avgasrören vara tvungna att ha en viss standardiserad vinkel, längd och position. lite segt men om det kan bidra till jämnare racing är iaf det en bra sak. sen är det ju mycket coolare med uppåt-bakåt-avgasrör än att de mynnar någonstans under bilen framför diffusern.

  24. #54
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Vem hejar ni på?
    Har precis kommit in lite i sporten och insett att det faktiskt är riktigt roligt.


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  25. #55

  26. #56
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  27. #57
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    KIMI!!!!! Nu kan man börja kolla F1 igen
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  28. #58
    Tror helt ärligt att det kommer bli lite av samma flopp som det blev med schumacher, men vi får väl se
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  29. #59
    http://blogg.aftonbladet.se/f1bloggen Bästa intervjuerna med kimi, kolla det!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  30. #60


    En Review av 2011 års säsong
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in