Ämne: Dagens Fail!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg

Maten idag, eftersom våran verkstad är typ 3 mil från skolan så käkar vi på en grundskola, där maten är av misserabel standard... idag var det under alla jävla standarder som finns, helt sjuk äckligt..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Blev förskyld idag och i helgen är det world cup
    I´m not a complete idiot some parts are missing

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Maten idag, eftersom våran verkstad är typ 3 mil från skolan så käkar vi på en grundskola, där maten är av misserabel standard... idag var det under alla jävla standarder som finns, helt sjuk äckligt..
    Så är maten i våren skola varje dag, förutom när det serveras pannkaka..

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Så är maten i våren skola varje dag, förutom när det serveras pannkaka..
    När vi har teoriveckor o är på vanliga skolan är maten skit bra... tur att bk finns!

Edit: Skulle dra ut o stunta lite på skoj, vinglar till åt vänster, måste kasta mig över åt höger för att inte köra i diket sen tar jag emot med foten, nu är den stukad...
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

var fan har ni verkstad?

Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    var fan har ni verkstad?
    Verkstan ligger i Laxå.

Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Verkstan ligger i Laxå.
    varför är den inte i hallsberg?

för den är i laxå, men dom ska bygga nya lokaler som vi har till nästa år.

för den är i laxå, men dom ska bygga nya lokaler som vi har till nästa år.
    okej, men hur ofta har ni lektion där? måste ju va skitdrygt å sitta o åka till laxå.

För att det inte finns plats i Hallsberg för utbildningen ännu. Programmet kräver en stor lokal, programmet skall flytta till Hallsberg nästa år. Hur det blir med lokaler vet jag inte. Vissa säger att vi ska få fordons lokaler, eller att dem ska bygga nya lokaler och riva dom fordon har just nu. Men då får ju inte dem plats? Hmm ingen aning om hur dom löser det jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag tycker Laxå är en helt okej stad.

Plus att jag har närmare dit än vad jag har till Hallsberg. Men i och med flytten kan lite nya maskiner och styrsystem komma att dyka upp så det är ju ett plus alla fall. Sen att man kan gå in i verkstan och arbeta vid exempelvis en håltimme även om man har en period då man läser teori verkar ju jätte bra!

Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    För att det inte finns plats i Hallsberg för utbildningen ännu. Programmet kräver en stor lokal, programmet skall flytta till Hallsberg nästa år. Hur det blir med lokaler vet jag inte. Vissa säger att vi ska få fordons lokaler, eller att dem ska bygga nya lokaler och riva dom fordon har just nu. Men då får ju inte dem plats? Hmm ingen aning om hur dom löser det jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag tycker Laxå är en helt okej stad.

Plus att jag har närmare dit än vad jag har till Hallsberg. Men i och med flytten kan lite nya maskiner och styrsystem komma att dyka upp så det är ju ett plus alla fall. Sen att man kan gå in i verkstan och arbeta vid exempelvis en håltimme även om man har en period då man läser teori verkar ju jätte bra!
    Dom ska bygga nya lokaler mot transten, så fordon får ha kvar sina Med glasvägg mot transten!

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Klämde mig mellan bakaxeln och bärarmen aja jag är glad iaf

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    FUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

Satt med skithög volym på headsetet, hoppa till som FAN.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

öppnar ny flik och undrar vad fan det är som börjar låta xD
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    FUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

Satt med skithög volym på headsetet, hoppa till som FAN.
    Hahaha ! Var exakt det jag hoppades på att nån skulle göra!
    Förlåt <3

Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    öppnar ny flik och undrar vad fan det är som börjar låta xD
    Haha gjorde samma sak, så blev inte så rädd

Hahaha ! Var exakt det jag hoppades på att nån skulle göra!
    Förlåt <3

Haha gjorde samma sak, så blev inte så rädd
    fattar de...
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

HAHA påminner om när en gjorde samma sak på flashback, tråden kom upp på heta ämnen och en snubbe blev skitförbannad för han hade kastat sin nya macbook pro i sänggaveln så skärmen sprack för han blev så rädd hahaha

NEEEEJ hade högsta ljud med bas på så lillasyster som sover i andra sidan av huset vakna! Morsan fick daaamp !!!!!!!!!!!!!

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    fattar de...
    Förlåt <3
    HAHA påminner om när en gjorde samma sak på flashback, tråden kom upp på heta ämnen och en snubbe blev skitförbannad för han hade kastat sin nya macbook pro i sänggaveln så skärmen sprack för han blev så rädd hahaha
    Hahahahaha fan va grymt!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    NEEEEJ hade högsta ljud med bas på så lillasyster som sover i andra sidan av huset vakna! Morsan fick daaamp !!!!!!!!!!!!!
    Hahaha ägd!

Haha, jag hade gjort typ samma grej om jag hade min laptop Tur att den tål rätt mkt stryk!
    Självgod?

Läskiigt

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Tur att man ALDRIG har på volymen längre när man öppnar länkar på mnf.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Ingen mer som har kollat?
    Vill höra REAKTIONER!

Och du tror på att han gjorde det oxå?
    Most stickpeople are black

och du tror på att jag tror på att du tror på att jag tror på att du tror på att jag tror på det?
    Japp
    Most stickpeople are black

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    och du tror på att jag tror på att du tror på att jag tror på att du tror på att jag tror på det?
    haha mindfucking
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in