Sidan 53 av 56 Första ... 3435152535455 ... Sista

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Har du testat att synka mobilen i datorn igen?
    Tänkte höra det imorgon, men fick ordning på det nu. Uppdaterade bara de appar som det fanns uppdateringar av så funkade alla normalt igen ? nått lustigt var det ju, men nu funkar den iaf som den ska igen
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Synka den med iTunes för säkerhets skull
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Blir en iPhone 4s imorgon. Någon som vet om man kan ha ett vanligt iPhone 4-skal till den? Med tanke på att ljudknappen är flyttad en bit.
    Nepp, isåfall ska det vara ett skal från den senare versionen av iPhone 4 (Verizon)
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Blir en iPhone 4s imorgon. Någon som vet om man kan ha ett vanligt iPhone 4-skal till den? Med tanke på att ljudknappen är flyttad en bit.
    Ja iPhone 4 skal passar iPhone 4s. Kompisen var iallafall inne på Apples ÅF och köpte ett skal. Passade både hans 4s och kompisens vanliga 4 ? vet dock inte om detta skiljer från skal till skal, detta skal var ett hårt och inte mjukt

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av tS0 Visa inlägg
    Ja iPhone 4 skal passar iPhone 4s. Kompisen var iallafall inne på Apples ÅF och köpte ett skal. Passade både hans 4s och kompisens vanliga 4 ? vet dock inte om detta skiljer från skal till skal, detta skal var ett hårt och inte mjukt
    Som du säger så skiljer det från skal till skal.

Ska höra med dem imorgon, detta är skillnaden.
    Namn:  iphone-4s-compare-5.jpg
Visningar: 339
Storlek:  30,4 KB
    Gör det, de skal som är perfekt utskurna för 4:an kommer inte passa 4s. Finns dock skal som inte är så perfekt utskurna

Ska höra med dem imorgon, detta är skillnaden.
    Namn:  iphone-4s-compare-5.jpg
Visningar: 339
Storlek:  30,4 KB
    ´

kan säga att den övre är 4s

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Den vita iPhonen är tjockare än den svarta, är så på i4 med.

Batteritiden på 4s är rätt okej! Sjuk skillnad mot min gamla 3g.
    På bilden så har jag 5% kvar, har använt många program samtidigt osv.

Det är faktiskt ungefär samma som min 3GS. Bättre än jag trodde det skulle vara på den.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Jag kan ju knappt använda min i en timma utan att batteriet är slut. Det känns iaf så, batteriet håller inte för nåt längre. iPhone 3Gs.

Någon som vet vad det kan kosta att laga en ipod nano (6:e generationen) som har sprucken skärm?

Stor skillnad från 3g iaf. Vet inte om den är helt korrekt, känns om jag använt den mycket mer, till Siri, spelat, surfat osv. Ska tydligen kunna bli något bättre vid nästa uppdatering vad jag har hört.
    Jaokej. Ja, de hade ju ett problem med en av platstjänsterna som låg och uppdaterade var trettionde sekund eller så, vilket verkligen suger batteri... Det är ju dock ganska lätt att stänga av.
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag kan ju knappt använda min i en timma utan att batteriet är slut. Det känns iaf så, batteriet håller inte för nåt längre. iPhone 3Gs.
    Det låter bara ganska sjukt, haha. Min brukar i regel hålla i minst 4h aktivt användande, beroende på om jag har 3G och Wi-Fi igång osv..
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    jag antar att den inte har varit så hela tiden? batterier åldras precis som allt annat, så att det blir dåligt efter ett tag är varken konstigt eller märkesberoende. min ipod touch höll också bara i ett par timmar om man använde skärmen, då var den ca 2 år gammal om jag inte räknar fel.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jag antar att den inte har varit så hela tiden? batterier åldras precis som allt annat, så att det blir dåligt efter ett tag är varken konstigt eller märkesberoende. min ipod touch höll också bara i ett par timmar om man använde skärmen, då var den ca 2 år gammal om jag inte räknar fel.
    Nejdå, det har försämrats successivt. Har ju haft den i två år vid jul.

Reg.datum
    Nov 2010
    iPhone 4S 16GB beställd, kommer förhoppningsvis imorn eller på måndag

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Tips på några schyssta apps? Vad för typ av app spelar ingen roll.
    Dropbox, Nusic, TuneIn, Photosynth, SecureSafe, Hippo Lite, TV.nu

hej problem med iphonen, när jag uppgraderade till ios5 så försvann allt. Jag säkerhetskopierade innan uppgradering, men det ligger tydligen inget på den kopieringen. Kan man hämta från en tidigare säkerhetskopiering?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Nu finns iOS 5.0.1 ute! Ska enligt apple ha fixat:
    -Buggar som påverker batteritiden
    -Lägger till Multitasking-gester för den första iPad-modellen
    -Löser problemet med dokumentmolnet

Jailbreak or GTFO

andiih för vems pengar? Du kan ju börja med att skicka tillbaks mina pengar eller skicka det jag betalt för innan du skryter om att du köper diverse dyra saker. mygelpojken nummer ett.

Citat Ursprungligen postat av rieju14 Visa inlägg
    hej problem med iphonen, när jag uppgraderade till ios5 så försvann allt. Jag säkerhetskopierade innan uppgradering, men det ligger tydligen inget på den kopieringen. Kan man hämta från en tidigare säkerhetskopiering?
    Hej! Precis samma sak har hänt mig. Kontakterna kan man ju lätt fixa igen, men alla jävla bilderna är borta. Jag är helt förtvivlad. Kan man inte återskapa från en tidigare punkt än den senaste?
    Moppemorfar

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in