hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Träffade en sjukt söt tjej igår, satt och snackade hela kvällen
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Världen stannar ju inte upp bara för det är söndag
    Nej men PRAKTIK på en söndag verkar helt sjukt, det har jag aldrig hört talas om.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Vart ihop sen sommarlovet. Hon skall få ett fint armband snart

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Vart ihop sen sommarlovet. Hon skall få ett fint armband snart

Grattis till dig!

Själv har jag varit med min nuvarande flickvän i snart 2 månader "officiellt". Dock har vi haft det på gång i några månader, faktiskt mer än vad jag vill erkänna. Vi har inte bråkat en ändå gång och allt känns helt perfekt, är verkligen lycklig just nu. Dock måste jag erkänna att jag kan sakna mitt ex i vissa lägen, känns på något sätt konstigt att inte ha henne i mitt liv.

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Nej men PRAKTIK på en söndag verkar helt sjukt, det har jag aldrig hört talas om.
    Brukar få jobba hela helger på våran praktik ibland, inte så ovanligt beroende på yrke på praktiken

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    De beror ju även på vilket yrke de är.. Jag fick praktisera Helger,nätter,sena kvällar,utomlands allt har med va man praktiserar med sedan är ju de tillför att få se hur man kan jobba också för att hitta sitt sätt..

Ont.

Asså jag har alltid problem att köpa presenter till min flickvän, Va fan kan man ge henne i Julklapp? hon har redan köpt sin till mig men jag vet inte.. max 2500 mer orkar jag inte lägga

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Det var planerat att flickvännen skulle komma och sova här eller *host* "sova" *host* imorrn, men nu talade hon om att hennes jävla farsa inte låter henne sova hos folk på vardagar.. Men JAG är väl inte FOLK? Jag är den söta, rara pojkvännen som hon alltid får vara hos, right?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Det var planerat att flickvännen skulle komma och sova här eller *host* "sova" *host* imorrn, men nu talade hon om att hennes jävla farsa inte låter henne sova hos folk på vardagar.. Men JAG är väl inte FOLK? Jag är den söta, rara pojkvännen som hon alltid får vara hos, right?
    nej, du är den fula lilla pedofilen som ingen vill vistas hos
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Om du inte insett det är nästan alla pappor så? I alla fall när det gäller sina "små" flickor.

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Om du inte insett det är nästan alla pappor så? I alla fall när det gäller sina "små" flickor.
    inte med min förr förra tjej, han fråga om vi knulla mycke och skit, frågade om vi skulle skaffa barn och grejer
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    nej, du är den fula lilla pedofilen som ingen vill vistas hos
    Tihihih

Jo iofs, men hon har sovit här förut? Också mitt i veckan?

Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    inte med min förr förra tjej, han fråga om vi knulla mycke och skit, frågade om vi skulle skaffa barn och grejer
    Haha, det lät ju nice, om han ändå vore sån! Inte för att jag känner hennes kära far, har hälsat på honom en gång men whatever..

Ställer åter denna fråga..

Asså jag har alltid problem att köpa presenter till min flickvän, Va fan kan man ge henne i Julklapp? hon har redan köpt sin till mig men jag vet inte.. max 2500 mer orkar jag inte lägga.

Tihihih

Jo iofs, men hon har sovit här förut? Också mitt i veckan?

Haha, det lät ju nice, om han ändå vore sån! Inte för att jag känner hennes kära far, har hälsat på honom en gång men whatever..
    Bygg upp en bättre relation med hennes far. Inte så konstigt om du endast hälsat på honom en gång och sedan blir sne för att han inte låter sin dotter sova över hos dig på vardagar.

Ursäktar om jag skriver dålig svenska, är trött.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg

Asså jag har alltid problem att köpa presenter till min flickvän, Va fan kan man ge henne i Julklapp? hon har redan köpt sin till mig men jag vet inte.. max 2500 mer orkar jag inte lägga.
    Jag vet inte alls vad hon är för tjej, hur länge ni varit tillsammans eller vad du ev. gett henne innan. Lite mer info så kan jag (och andra som inte kommer ihåg allas flickvänner) säkert hjälpa till.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Jag kommer nog köpa en Fiddy eller en ritplatta till datan. Till födelsedagen fick hon en longboard, ge henne sin drömpresent eller överraska henne redigt rejält!
    Som ja gör med USA resan nu på fredag

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag kommer nog köpa en Fiddy eller en ritplatta till datan. Till födelsedagen fick hon en longboard, ge henne sin drömpresent eller överraska henne redigt rejält!
    Har du betalat en USA resa åt din flickvän?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Har du betalat en USA resa åt din flickvän?
    Yes

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Yes
    Det var då en redig man du är Hast!

Har köpt henne ett hjärtformat halssmycke med ett litet fint halsband till julklapp. När hon fyllde år fick hon ett par hjärtformade örhängen för ca 300kr något. Även fetaste blombuketten.. nu om 2 veckor firar vi 1år tillsammas. Då skall jag bjuda ut henne på finmiddag, bio och tända ljus hemma till lite massage. Tror de flesta gillar upplevelser framför saker O jag har fått ett halsband av henne där de står vilket datum vi blev tillsammans, en plastkopp som de står: "Världens bästa kille" på. Sen lite småsaker då och då. Sakerna behöver inte vara dyra, de är tanken som räknas

Jo juste, hon fick en anti-rynk creme av mig när hon fyllde 15 i somras också

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av jarken Visa inlägg
    Har köpt henne ett hjärtformat halssmycke med ett litet fint halsband till julklapp. När hon fyllde år fick hon ett par hjärtformade örhängen för ca 300kr något. Även fetaste blombuketten.. nu om 2 veckor firar vi 1år tillsammas. Då skall jag bjuda ut henne på finmiddag, bio och tända ljus hemma till lite massage. Tror de flesta gillar upplevelser framför saker O jag har fått ett halsband av henne där de står vilket datum vi blev tillsammans, en plastkopp som de står: "Världens bästa kille" på. Sen lite småsaker då och då. Sakerna behöver inte vara dyra, de är tanken som räknas

oj så fel man kan läsa. För mig blev det " anti runk creme"
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Två år med tjejen snart!
    Herregud vad mycket förändras på 24månader..
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hahahahahahhahhahhaahha!
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Hahahaha!

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Jääälaa snusk!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Bruden man är på G med kommer hit imorrn, ska umgås och bara mysa
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Jag vet inte alls vad hon är för tjej, hur länge ni varit tillsammans eller vad du ev. gett henne innan. Lite mer info så kan jag (och andra som inte kommer ihåg allas flickvänner) säkert hjälpa till.
    Citat Ursprungligen postat av jarken Visa inlägg

Jag har tappat kollen men de plingar till i mobilen dagen före men tror vi är på 37 månader eller något liknande, Halsband är ingen dum idé eller typ kombinera halsband och armband men jag vet inte. Får ta och kolla i butikerna !

Hon är en lugnt brud som stort sätt alltid vill ha planerat och ingen inpulsbrud och även inte så mycket för att göra aktiviteter ute (synd de då jag gillar massor)

Hast, du nämde om resa eller något. Hon fick Rhodos av mig i sin studentpresent sedan så fick hon även London i sin födelsedagspresent så väntar något år innan hon får en resa av mig igen. Tack för hjälpen Booiz

grabbar behöver er hjälp!...

jag har träffat en tjej som jag tycker om men vet inte om hon är min typ riktigt, jag vill ha en lugn och snäll tjej och denna är lite mera vild av sig...

men hennes kompis är skit snäll mot alla, rolig att prata med, söt och lugn ja ni fattar vad jag menar jag börjar tycka om hennes vän istället...
    det blir ju bara konstigt om jag säger typ; jag vet inte om du är min typ riktigt... men din bästa vän är det och jag börjar gilla henne

vafan ska jag göra
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    grabbar behöver er hjälp!...

jag har träffat en tjej som jag tycker om men vet inte om hon är min typ riktigt, jag vill ha en lugn och snäll tjej och denna är lite mera vild av sig...

men hennes kompis är skit snäll mot alla, rolig att prata med, söt och lugn ja ni fattar vad jag menar jag börjar tycka om hennes vän istället...
    det blir ju bara konstigt om jag säger typ; jag vet inte om du är min typ riktigt... men din bästa vän är det och jag börjar gilla henne

vafan ska jag göra
    Ligg med båda och se vem som är bäst..
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Ligg med båda och se vem som är bäst..
    haha

det skulle nog inte göra något bättre då min kompis är tsm med en av dom tjejerna vi umgås med och alla dom är bästa vänner allt blir så svårt när alla dom känner varandra....
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    haha

det skulle nog inte göra något bättre då min kompis är tsm med en av dom tjejerna vi umgås med och alla dom är bästa vänner allt blir så svårt när alla dom känner varandra....
    Eler så skiter du i båda och hittar en ny.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in