Sidan 11 av 13 Första ... 910111213 Sista

Ämne: LFS - Tråden

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    aha, ja turbolagg är inte att rekommendera om man inte kan styra gasen ordentligt. sugmotor är mycket enklare.
    är inte alls uppdaterad på lfs-fronten, men mecanik heter det, jag är dock tveksam om det finns till senaste versionen sen finns det något som heter rob's tweak men det är också lite föråldrat tror jag
    jo, ska fixa fram ratt och pedaler, blir nog en hel del enklare då.
    det blir ju liksom allt eller inget med dom här dumma knapparna.. var det längesen du spelade? okej, ska leta då det skulle va gött som fan med riktigt grepp!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo, ska fixa fram ratt och pedaler, blir nog en hel del enklare då.
    det blir ju liksom allt eller inget med dom här dumma knapparna.. var det längesen du spelade? okej, ska leta då det skulle va gött som fan med riktigt grepp!
    har inte spelat seriöst sen i somras då jag bodde hemma och hade ett rum på 35 kvm och plats för ratt... men som sagt, jag funderar på att skaffa ett wheelstand pro, det går att fälla ihop och tar mycket mindre plats, sen vore det rätt najs att spela lfs på 46"

vilket crack ska man ha för den senaste versionen?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    har inte spelat seriöst sen i somras då jag bodde hemma och hade ett rum på 35 kvm och plats för ratt... men som sagt, jag funderar på att skaffa ett wheelstand pro, det går att fälla ihop och tar mycket mindre plats, sen vore det rätt najs att spela lfs på 46"
    jo det skulle vara fett som fan

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    vilket crack ska man ha för den senaste versionen?
    Köp spelet istället din fattiga pundare. Online är så mycket bättre.

aha, ja turbolagg är inte att rekommendera om man inte kan styra gasen ordentligt. sugmotor är mycket enklare.
    är inte alls uppdaterad på lfs-fronten, men mecanik heter det, jag är dock tveksam om det finns till senaste versionen sen finns det något som heter rob's tweak men det är också lite föråldrat tror jag
    det var just det höga laddtrycket som gjorde att det släppte. Körde sedan på en 6-liters v8 på 900 hk och då höll det i med slicks-däcken framåt iallafall.
    Har du någon aning om vad det tweaket heter?
    http://www.lfs-tweak.com/2011/06/lfs...tweak-v14.html

Det där använder jag. Det enda tråkiga är att du bara kan kan ändra varvstoppet på demobilarna.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg

Det där använder jag. Det enda tråkiga är att du bara kan kan ändra varvstoppet på demobilarna.
    jag har det redan, men pontus snackade nånting om att det fanns ett tweak för att ändra chassi så man får grymt grepp.
    Jag har redan pro tweak och slickmod

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    jag har det redan, men pontus snackade nånting om att det fanns ett tweak för att ändra chassi så man får grymt grepp.
    Jag har redan pro tweak och slickmod
    Men skaffa ratt istället. Man kör ju inte direkt lfs för att man ska kunna ladda en bil med 800hk utan att det blir lite knas för en bil som är gjord för 150-250hk.. Då kan du spela nfs elr liknande

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Men skaffa ratt istället. Man kör ju inte direkt lfs för att man ska kunna ladda en bil med 800hk utan att det blir lite knas för en bil som är gjord för 150-250hk.. Då kan du spela nfs elr liknande
    jo men jag har ju inte obegränsat med pengar

jävla *****, jag kanske vill prova det först

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    det är det som demon är till för
    +1..

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    hittade ett par gamla inspelningar och fick för mig att göra ett kort klipp:

snyggt kört där i slutet. gött med ratt!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    tror faktiskt jag körde med mus när det där spelades in, annars borde det inte ha ryckt på det där sättet i början annars
    jaha! jag håller på och tränar för fullt nu, hoppas jag lär mig snart

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Någon som är på att köra lite online?

Lanken
    Gäst
    Jag har en Logitech dfgt ratt till salu om nån vill köpa

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Var inte så tråkigt endå att köra i klass ett på cargame.nl när man upptäckte att man kunde köra ufr fast med restrictions.

Var inte så tråkigt endå att köra i klass ett på cargame.nl när man upptäckte att man kunde köra ufr fast med restrictions.
    Cargame är sjukt kul, speciellt när det är mkt folk! Dock tycker jag personligen formelbilar är roligare. Men har blitt helkass på spelet
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Cargame är sjukt kul, speciellt när det är mkt folk! Dock tycker jag personligen formelbilar är roligare. Men har blitt helkass på spelet
    Jupp var en shysst snubbe som skicka set.

Körde med race_ och fick 3.08 men sen fick jag 3.01 med nya setet

Edit: 2.59.5 nånting nu med ett annat set

Kyoto GP Long omvänd med ufr 45%
    Senast redigerat av Edde den 2011-12-20 klockan 00:32.

Jupp var en shysst snubbe som skicka set.

Körde med race_ och fick 3.08 men sen fick jag 3.01 med nya setet

Edit: 2.59.5 nånting nu med ett annat set

Kyoto GP Long omvänd med ufr 45%
    ladda ner alla setups från teaminferno http://setupfield.teaminferno.hu/ sen rekomenderar jag också www.setupgrid.net där det finns nästan allt till alla bilar
    sen extractar du mappen du får dom i o klistrar in dessa i LFS\Data\setups så får du alla setups
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    ladda ner alla setups från teaminferno http://setupfield.teaminferno.hu/ sen rekomenderar jag också www.setupgrid.net där det finns nästan allt till alla bilar
    sen extractar du mappen du får dom i o klistrar in dessa i LFS\Data\setups så får du alla setups
    Jo jag vet om båda dem sidorna

Vafan, hittar ingen länk på piratebay till windows 7... Ser ju askul ut

kör demon då, sen kostar det 257 kr om du vill ha hela, inte direkt en förmögenhet...
    Mjo, men någon hade skrivit att det inte var värt med demon. 257 kr är en förmögenhet ifall spelet inte ens är kul!
    Får väl ta och tanka demon och testa

EDT: började tanka denna, http://www.lfs.net/?page=downloads
    är dock så kass på datorer så kommer inte lyckas extrahera och allt vad fan de heter

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Mjo, men någon hade skrivit att det inte var värt med demon. 257 kr är en förmögenhet ifall spelet inte ens är kul!
    Får väl ta och tanka demon och testa
    klart det är värt, fbm är kanske den roligaste bilen i spelet, kostar inget att prova. sen med tanke på att det i princip är den bästa simulatorn som finns (tillgänglig för svensson), så är 257 kr ganska billigt...

klart det är värt, fbm är kanske den roligaste bilen i spelet, kostar inget att prova. sen med tanke på att det i princip är den bästa simulatorn som finns (tillgänglig för svensson), så är 257 kr ganska billigt...
    Hur trimmar man förresten? Trött på min skitbil, bakaxeln pajjar om man försöker börna på 2an..

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Hur trimmar man förresten? Trött på min skitbil, bakaxeln pajjar om man försöker börna på 2an..
    kopplingen*, som för övrigt går sönder om du gör likadant i verkligheten med...

du kan inte trimma på demo.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in