Sidan 4 av 7 Första ... 23456 ... Sista
    Bättre att flytta fram deadline för att tävlingen ska kunna genomföras istället för att bara skita i det när det var för få bidrag vid ordinarie deadline?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Som du vill, ändrade till 15 dec!
    Haha, det var väl inte riktigt tanken med min post då jag inte kommer delta. Dock är det väl vettigt då fler antagligen kan vara med nu.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    men 4 st räcker ju för helvete

sen att de inte är så många i veteran är väl för att veteran inte är de största inom moppe.

att flytta fram till den 15e är fan absurt och tävlingen ska framgå till nyår?

är de mindre än 4 i varje klass så tas den bort! hinner folket inte knäppa en bild på sitt runk på 1 dag så får dom ju skippa tävlingen?

JAG SER INTE PROBLEMET. ta mej fan skandal..

+1 ! hade sett fram imot idag ! De som nu inte har skickat in sina bilder får skylla sig själva. varför ska vi andra bli påverkade pågrund utav de?
    De som ville vara med visste också troligvist att de skulle ha skickat in bilden tills idag.....

acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    men 4 st räcker ju för helvete

sen att de inte är så många i veteran är väl för att veteran inte är de största inom moppe.

att flytta fram till den 15e är fan absurt och tävlingen ska framgå till nyår?

är de mindre än 4 i varje klass så tas den bort! hinner folket inte knäppa en bild på sitt runk på 1 dag så får dom ju skippa tävlingen?

JAG SER INTE PROBLEMET. ta mej fan skandal..
    Kan inte hålla med mer..
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    +1 ! hade sett fram imot idag ! De som nu inte har skickat in sina bilder får skylla sig själva. varför ska vi andra bli påverkade pågrund utav de?
    De som ville vara med visste också troligvist att de skulle ha skickat in bilden tills idag.....
    +1 jäävla skandal

Skickade in bilder nu, hade inte tänkt att delta men eftersom att bidragsantalet var så lågt gjorde jag det eftersom att jag vet att fler än jag vill att den ska bli av i år.

Om bilderna godtages vet jag inte men men.

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    värt att det ska bli den 15'e ...
    Ne , upp med tävlingen . Om folk inte vill / inte kollat denna tråd och skicka in så är det deras problem .
    Vi som ska va med väntar ?
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

själv så tycker jag att en månad och åtta dagar räcker för att folk ska kunna skicka in 2 bilder

Om inte folk skickat in en bild på sitt runk så ska man väl inte sitta och vänta på att göra det. Gör dem samma sak i skolan eller? "oj magister jag är inte klar med min täckning, kan jag lämna in den om 15 dagar?" Klart fan ni inte kan, deadline är deadline!
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    No offence mot Rexxy nu men släng upp tävlingen imorn så är alla, iaf de flesta glada, som Runner sa, deadline är deadline.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

Larsson_aeroxs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    +1 på theman, men skitsamma nu, blir o vänta 2 veckor te

lol... tycker 4:e blir bättre! men inte 14 dagar?!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    skandal.... ta mej fan otroligt.
    +1 , jävligt o nödigt att flytta fram osv .
    En dead line är dead line som någon över sa förut , bara för att man är mod så kan man göra precis som man vill? Kommer ju bli en kort röstnings tid pga detta och då blir det lika mycket folk som inte skickat in , som inte hinner rösta tex...
    En sann moderat.

Tävlingen är arrangeras ju för att det är roligt, och äran att ha rätt till en titel är väll kul?

Men när endast fyra stycken deltog i tävlingen man kom trea i är det fortfarande lika roligt då?, Är för detta beslut men skulle föreslå 14 dagar längre rösttid också som kompensation.

Reg.datum
    Jun 2011
    men varför skjuta upp 2 veckor?! de är åt helvete för mkt
    lugna dig! jag tror att han är för tjock för att ladda upp bilderna han vet väl inte ens hur man gör

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Bara för att ja är mod? Nej, för att vi styr och ställer i denna tävling.

Jag tycker inte det var onödigt, utan fullt nödvändigt.
    Nödvändigt för att det måste vara 5 veteran mopeder och inte 3-4 ..
    Känns riktigt onödigt då säkert 90% av forumets medlemmar kör cross/sm eller scooter..
    Och varför skjuta upp 2veckor ...

Det jag menar med att man kan göra så bara för att man är mod är för att ingen vågar säga ifrån på skarpen för då kan ni banna m.m .
    Men om man själv skulle ha något liknande och göra en likadan grej skulle forumiterna såklart gå på hårt och säga ifrån.

Du märker ju själv att mer än hälften av de som är sugna på tävlingen säger ifrån och då kanske det är idé att skjuta fram några dagar och kanske jaga några veteran mopeder istället för att vänta 2veckor på att få bidrag..
    En sann moderat.

Citat Ursprungligen postat av ZEBRAN Visa inlägg
    lugna dig! jag tror att han är för tjock för att ladda upp bilderna han vet väl inte ens hur man gör
    Funderat på att prata mer i nattmössan eller ? Som kompensation skulle ni skjuta upp det 1 vecka, då får alla hälften av vad dom vill
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in