Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tror att han menar: Att om man slår ihjäl någon så ska straffet bli fängelse. Men det värsta som finns är våldtäcktsmen och de borde dömas till döden!
    +1 någon som fattar...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha! jo men vad gör man när det inte finns någon skjuts hem, något måste man ju hitta på
    Jo blev väll lite för mycket att dricka också:/
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Jo blev väll lite för mycket att dricka också:/
    jasså, själv är jag galet depp för att jag inte gjort något de senaste helgerna.. vill ut
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    jasså, själv är jag galet depp för att jag inte gjort något de senaste helgerna.. vill ut
    Samma här, har knappt vart ute sen det blev så satans kallt ute

Ont: Dagens fail är vädret..satans regn
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Samma här, har knappt vart ute sen det blev så satans kallt ute

Ont: Dagens fail är vädret..satans regn
    ja, igår tänkte jag, nä idag ska jag fan gå iväg till den där festen istället för att sitta inne, det var en brud jag känner som hade fest ganska nära mig, men nej det blev ju självklart inte så.. verkar bli lika ikväll, och inga polare som bor i närheten heller då typ alla mina polare från smedjebacken har flyttat..

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    ja, igår tänkte jag, nä idag ska jag fan gå iväg till den där festen istället för att sitta inne, det var en brud jag känner som hade fest ganska nära mig, men nej det blev ju självklart inte så.. verkar bli lika ikväll, och inga polare som bor i närheten heller då typ alla mina polare från smedjebacken har flyttat..
    Tråkigt, mjo nästan så att jag dissar polarna när dem ringer..för vädret är så satans tråkigt Längtar tills bil Då kan jag vara ute på vintern också
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Haha ja de började med att jag hade en låda för mig själv och sen när jag vakna så hade jag 4st kvar, och sen drack jag på min adhd tablett också, vilket gör mig mer lätt påverkad

Du får väll dra i gång en fest då
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    +1 någon som fattar...
    Jag förstod, jag höll bara inte med dig.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Tråkigt, mjo nästan så att jag dissar polarna när dem ringer..för vädret är så satans tråkigt Längtar tills bil Då kan jag vara ute på vintern också
    jo.. fick ju nästan klart 140n och slängde fram R fälgarna som jag skulle ut och leka med ikväll tänkte jag, sedan när jag skulle montera de nya bromsoken så märker jag att jag inte har nå bultar som passade.. synd som fan, annars hade man ju kunnat ut å glida
    Haha ja de började med att jag hade en låda för mig själv och sen när jag vakna så hade jag 4st kvar, och sen drack jag på min adhd tablett också, vilket gör mig mer lätt påverkad

Du får väll dra i gång en fest då
    haha låter som om du har haft det roligare än mig
    nej jag tänker inte ha nå fester hemma hos mig, alldeles för rädd att någon jävel ska pajja nåt

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    jo.. fick ju nästan klart 140n och slängde fram R fälgarna som jag skulle ut och leka med ikväll tänkte jag, sedan när jag skulle montera de nya bromsoken så märker jag att jag inte har nå bultar som passade.. synd som fan, annars hade man ju kunnat ut å glida

nej jag tänker inte ha nå fester hemma hos mig, alldeles för rädd att någon jävel ska pajja nåt
    Skulle faktiskt vara skönt med en traktor Lite tråkigt att pengarna inte räcker till bara Då hade ju vintern vart guld

Lite lätt avundsjuk på dig

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Skulle faktiskt vara skönt med en traktor Lite tråkigt att pengarna inte räcker till bara Då hade ju vintern vart guld
    jo det är förjävla gött, helt galet underbar värme i 140s också nej dom är ju förjävla dyra av någon dum anledning.. jo jag längtar grovt efter snön nu

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    jo det är förjävla gött, helt galet underbar värme i 140s också nej dom är ju förjävla dyra av någon dum anledning.. jo jag längtar grovt efter snön nu
    Jo dem är ju så förbannat jävla dyra! Ånej! Snö vill jag inte ha, ställer bara till problem så länge man inte har bil/traktor

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Jo dem är ju så förbannat jävla dyra! Ånej! Snö vill jag inte ha, ställer bara till problem så länge man inte har bil/traktor
    haha jo, jag gav 19 lax för en 40 år gammal bil :o hellre snö än detta vädret, jo det är sant. Egentligen väldigt jobbigt med snö, halkan och allt vad vintern medför, men denna vintern kan nog bli kul

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    haha jo, jag gav 19 lax för en 40 år gammal bil :o hellre snö än detta vädret, jo det är sant. Egentligen väldigt jobbigt med snö, halkan och allt vad vintern medför, men denna vintern kan nog bli kul
    Haha lite sjukt är det endå Nej ush ingen snö tack! Skotta osv..halka och slå sig frysa osv. På på julafton/nyår får det gärna vara snö i en vecka Jo för dig är snö skitkul men inte för mig ju!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Haha lite sjukt är det endå Nej ush ingen snö tack! Skotta osv..halka och slå sig frysa osv. På på julafton/nyår får det gärna vara snö i en vecka Jo för dig är snö skitkul men inte för mig ju!
    haha jo! haha jag ska njuta för fulla muggar när snön kommer

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Att dem överhuvudtaget skriver afrikansk pojk förvånar mig precis som om det skulle spela någon roll.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14028191.ab 5 min ifrån mig fyfan va det luktar ,känns som hela jävla stället bara brinner hela tiden för 2 år sen satte nån eld på fasaden mittemot på en dubbelt såstor byggnad ... , fan den där skroten kunde man fixa billiga bil delar på
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Namn:  2a944_1322949811.jpg
Visningar: 672
Storlek:  51,8 KB

...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Namn:  2a944_1322949811.jpg
Visningar: 672
Storlek:  51,8 KB

...
    Haha!

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

njae så kul var de inte

aa jo, jag säger samma sak:/

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    njae så kul var de inte

aa jo, jag säger samma sak:/
    haha, antagligen roligare än att endast sitta vid denna förbannade datorn jo..

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    haha, antagligen roligare än att endast sitta vid denna förbannade datorn jo..

Jo de är iof sant

Fail är att de var några utlänningar som försökte dra av mig från mopeden när jag kom i en tunnel...

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hur kan man uppnå 560 kilo? Förstår verkligen inte det. Helt sjukt..

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Haha!
    Det här är fan värre än segway till och med.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det är sant! Vill inte skicka ut ALLA, men tycker att de som inte sköter sig skall ut direkt. Dock är det inte invandrarnas fel att det ser ut så som det gör utan det kan man gott tacka de högst kompetenta politikerna som styr för.

Nog med ot nu.
    det är invandrarnas fel. varför våldtar, misshandlar och rånar inte alla fattiga svenskar mot invandrare? vad tvingar invandrarna att våldta, misshandla och råna? de gör det för att det är det enda de förstår, där de kommer ifrån är det kutym helt enkelt. i sydafrika medger var fjärde man att han våldtar, sen kan man räkna med att det finns ett mörkertal på det.
    lösningen är helt enkelt att de stannar där det är okej att bete sig på de mest bestialiska sätt.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är invandrarnas fel. varför våldtar, misshandlar och rånar inte alla fattiga svenskar mot invandrare? vad tvingar invandrarna att våldta, misshandla och råna? de gör det för att det är det enda de förstår, där de kommer ifrån är det kutym helt enkelt. i sydafrika medger var fjärde man att han våldtar, sen kan man räkna med att det finns ett mörkertal på det.
    lösningen är helt enkelt att de stannar där det är okej att bete sig på de mest bestialiska sätt.
    Syftade på att det inte är invandrarnas "fel" att de får stanna när de begår sånna brott. Utan att det är politikerna som vill ge dem 10000 chanser. Men du har rätt, invandringen och mångkulturen med alla dess "fördelar" har gått för långt.

Dagens fail är vädret.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Bläääääää

Måste ut i det underbara vädret och tvätta min + min polares moppe som jag lånat i.. 4 månader?
    Och sedan MÖJLIGEN återlämna den..

Och sen på min så ska jag försöka fixa kopplingsarmen (skruven är helt bögrundad) och pilla på förgasaren, på 3an så får den ingen soppa

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Hahahaha. Detta kallas Hitler-propaganda. Av det du hela tiden försöker säga är en bråkdel av alla blattar i sverige som begår dessa brott.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Hahahaha. Detta kallas Hitler-propaganda. Av det du hela tiden försöker säga är en bråkdel av alla blattar i sverige som begår dessa brott.

fast den bråkdelen är per capita mycket större än bland svenskar, och som sagt; varför våldtar, misshandlar och rånar inte fattiga svenskar systematiskt invandrare på samma sätt som invandrare gör mot svenskar?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in