Sidan 46 av 73 Första ... 36444546474856 ... Sista
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Då borde det inte vara oljan Posta pics på dubbisarna
    Jarå kan lägga upp bild senare!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Någon som behöver ett JD jetting kit till rm 250, passar dock alla med Keihin gasare. Använt 1 munstycke och en nål i 10 minuter typ.
    5 huvudmunstycken 160-162-165-170-180
    2 lågfarts 42-45
    2 nålar fet-snål

300kr, kostade 700kr för mig.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Prövade filma lite med GoPro'n idag när jag lajja runt lite på grustaget i väsby. Klantig som jag är så glömmer jag skruva åt fästet hårt så de blev dålig vinkel.
    Om ni vill kan jag lägga upp den, men de är inte så underhållande, lite starter fram o tillbaka och några trötta varv på en liten "bana" i slutet.

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Prövade filma lite med GoPro'n idag när jag lajja runt lite på grustaget i väsby. Klantig som jag är så glömmer jag skruva åt fästet hårt så de blev dålig vinkel.
    Om ni vill kan jag lägga upp den, men de är inte så underhållande, lite starter fram o tillbaka och några trötta varv på en liten "bana" i slutet.
    Lägg upp!

Fan, inge vevstaksglapp... Vars fan kommer rasslet ifrån då... Bara att pröva igen

Nya kylare blir det snart också, ggn har våldtagit min hoj
    Yellowfail

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Lägg upp!

Fan, inge vevstaksglapp... Vars fan kommer rasslet ifrån då... Bara att pröva igen

Nya kylare blir det snart också, ggn har våldtagit min hoj
    Äh blir bara så less, vet inte hur jag ska spara i Sony Vegas så inte kvallen blir som mobilkamera
    Kan lägga upp på YT nu då, men med pisskvalle

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Varför så pissig kvalitét? Jag filmar i 720p 60fps men när jag sparar i Sony Vegas blire skitdåligt!

Varför så pissig kvalitét? Jag filmar i 720p 60fps men när jag sparar i Sony Vegas blire skitdåligt!
    http://www.youtube.com/watch?v=Sxy0p34wqZk

Kolla genom den där, leta på tuben

Blir att riva hojen idag igen, tror att en bussning/styrning till KIPSen är sliten
    Yellowfail

Blir att riva hojen idag igen, tror att en bussning/styrning till KIPSen är sliten

Edit: Hojjaevel, Blir att klyva skiten

Kände igen mig plötsligt, jag har fan kört i det där taget för inte så länge sen Prövade du backen?
    Senast redigerat av Hampusen den 2011-12-04 klockan 20:11.
    Yellowfail

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Edit: Hojjaevel, Blir att klyva skiten

Kände igen mig plötsligt, jag har fan kört i det där taget för inte så länge sen Prövade du backen?
    Hahah nej våga fan inte

3 filmer från idag när jag och Oscar (Pimpoped) åkte + en crash från mig

Verkar dött i tråden! Posta era bilder o filmer!

Hahah nej våga fan inte

3 filmer från idag när jag och Oscar (Pimpoped) åkte + en crash från mig

Verkar dött i tråden! Posta era bilder o filmer!
    Fin liten vurpa Den där backen är skitkul, finns lite stensar som man kan hoppa på

Hojen din låter lite burkigt, kanske dags för ljuddämparull?

Lite från samma ställe

Och GGN
    Yellowfail

Fan vad kul det var filip, får göras om !

Trevligt att kolla lite från GGN, jävlar vad rörigt det var! Du kom in på en bra plats ändå tycker jag !
    Du vet förresten ingen rolig bana som har öppet nu? max 5 mil utanför stockholmsområdet

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fin liten vurpa Den där backen är skitkul, finns lite stensar som man kan hoppa på

Haha tack, får pröva den nästa gång kanske
    Och ja du har rätt! Skitkass ljuddämparull! Har ny hemma som bara ligger o väntar!
    Kul med GGN, är sugen på o dra dit nästa år

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg

Trevligt att kolla lite från GGN, jävlar vad rörigt det var! Du kom in på en bra plats ändå tycker jag !
    Du vet förresten ingen rolig bana som har öppet nu? max 5 mil utanför stockholmsområdet
    Aa de va skitkul!! Hoppas snön väntar lite då så kan vi dra dit nästnästa helg, har inte tid nästa helg :/

Åsätra och Uringe har öppet

Aa de va skitkul!! Hoppas snön väntar lite då så kan vi dra dit nästnästa helg, har inte tid nästa helg :/

Varför inte nästa? :'(
    Jo dem vet jag Kanske får bli att dra till en utav dem då, råtaggad på att köra nu med nyinställd framgaffel!
    Vinlade om styret till så jag hade förut förresten, mycket skönare så! Testade en ny vinkel idag när vi körde för att se ifall det blev bättre för händerna

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jo dem vet jag Kanske får bli att dra till en utav dem då, råtaggad på att köra nu med nyinställd framgaffel!
    Vinlade om styret till så jag hade förut förresten, mycket skönare så! Testade en ny vinkel idag när vi körde för att se ifall det blev bättre för händerna
    Farmor fyller år på lördag och ska ha nå kalas typ, och på söndag skulle vi iväg tror jag
    Jag är sjukt taggad på o köra stora banor igen!
    Haha inte vart det bättre idag iallafall

Kan mycket väl vara framgaffeln som ver fel inställd om du hade problem med underarmar eller händer

Och GGN
    Hehe blev rätt sugen på att testa GGN nu. Kört Enduro en gång och det var snöspår, en helvetes upplevelse Håller mig på banan

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Lite från samma ställe
    Här är bild på mina dubbisar också som du ville att jag skulle lägga upp

UURRRINGE

Haha tack, får pröva den nästa gång kanske
    Och ja du har rätt! Skitkass ljuddämparull! Har ny hemma som bara ligger o väntar!
    Kul med GGN, är sugen på o dra dit nästa år

hehe, kul var det att köra iaf, men att laga hojen efteråt är ingen höjdare, blir så dyrt Däcken var ju fina

Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Hehe blev rätt sugen på att testa GGN nu. Kört Enduro en gång och det var snöspår, en helvetes upplevelse Håller mig på banan
    hehe, hade bara kört i riktigt endurospår en gång tidigare, lite lallåkning vid stugan bara Det var en upplevelse, skitkul! Som en 2 mil lång crossbana utan hopp Var ju tom vallar i vissa kurvor
    Yellowfail

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    UURRRINGE

hehe, kul var det att köra iaf, men att laga hojen efteråt är ingen höjdare, blir så dyrt Däcken var ju fina

hehe, hade bara kört i riktigt endurospår en gång tidigare, lite lallåkning vid stugan bara Det var en upplevelse, skitkul! Som en 2 mil lång crossbana utan hopp Var ju tom vallar i vissa kurvor
    Är riktigt taggad på o dra dit nästa år faktiskt! Hur mycket kostar det ungefär inkl. allt?
    Husbil kan vi ordna

Robin på nya hondan

Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Är riktigt taggad på o dra dit nästa år faktiskt! Hur mycket kostar det ungefär inkl. allt?
    Husbil kan vi ordna
    1000 i anmälningsavgift, nån hundring i licens , 3000 i resa för oss, tre pers med hästsläp, och boende behövs såklart Men det som drog iväg för oss var "allt annat"

Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Och gasa på mer vid vattenpölar och kurver och sånt, det är ju just då det är kul att åka fort, vrid ur skiten ordentligt!
    Härligt med lite riktig motocross i motocross-tråden Inte bara massa skogsåkning på 1an2an...endurofjantar...
    hehe, han har väl kört i typ fem timmar, tycker det ser riktigt bra ut! Enduro är också en sport!
    Yellowfail

Härligt med lite riktig motocross i motocross-tråden Inte bara massa skogsåkning på 1an2an...endurofjantar...
    Ta inte rullen allt för seriöst nu va, ska filma lite nästa gång på banan så ska du få se på motocross
    1000 i anmälningsavgift, nån hundring i licens , 3000 i resa för oss, tre pers med hästsläp, och boende behövs såklart Men det som drog iväg för oss var "allt annat"
    Verkar riktigt kul faktiskt, är lite suger jag med!
    Hur ofta och vart kör du? Brukar du åka på crossläger osv..? Hur ofta tävlar du?

2004

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Var väl okej underhållning i några minuter, förresten du startar väl på 2an? Hade gärna postat filmer men har tyvärr ingen gopro och inte kört på ett tag häller för de delen men någon vackert dag ska nog jag bjuda på något! Btw, din suzuki lät väldigt plågad

Edit : Och gasa på mer vid vattenpölar och kurver och sånt, det är ju just då det är kul att åka fort, vrid ur skiten ordentligt!
    Som hampus sa så har jag nog bara åkt c:a 6-7 timmar totalt, och banan är så liten också så man får typ plåga den på ettan och 2an I vår kommer mer film från riktiga banor, körde inge seriöst nu heller
    Och nej jag startar på 1an, den orkade inte 2an konstigt nog Hur menar du med plågad föresten?

Vi körde ju inte ens seriöst

Ta inte rullen allt för seriöst nu va, ska filma lite nästa gång på banan så ska du få se på motocross

Hur ofta och vart kör du? Brukar du åka på crossläger osv..? Hur ofta tävlar du?
    +1

EDIT: Hampusen: Det vart fan dyrt!

Brukar åka runt till stockholmsbanorna, mest blir det på arlanda, järva, vik och uringe Så ofta det går, padres jobb involverar mycket resande så det blir lite olika Crossläger? :S lite kurser har jag gått ggn vart första tävlingen VArt brukar du hålla till?

Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    2004
    Braaap braaaaap

Hur menar du med plågad föresten?
    Hampusen: Det vart fan dyrt!
    Påsenötterlätet, packa om! Tar ju tio minuter Mjoo, själva tävlingen är inte så farligt dyr, utan mest resan och boendet.. Men kul är det

Min bebis sitter så fint i garaget
    Yellowfail

kan väll bidra men ngr bilder

Uploaded with ImageShack.us

min honda cr250r

Uploaded with ImageShack.us

kompisens ktm sx380
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Brukar åka runt till stockholmsbanorna, mest blir det på arlanda, järva, vik och uringe Så ofta det går, padres jobb involverar mycket resande så det blir lite olika Crossläger? :S lite kurser har jag gått ggn vart första tävlingen VArt brukar du hålla till?

Braaap braaaaap

Påsenötterlätet, packa om! Tar ju tio minuter Mjoo, själva tävlingen är inte så farligt dyr, utan mest resan och boendet.. Men kul är det

Japp ska fixa det i helgen! Ska även passa på o svetsa igen lite hål och lacka om röret
    Nästa vår får du säga till så kan du, jag och Pimpoped sticka iväg o köra någonstans!

ah okej Arlanda är riktigt skojj faktiskt, kul med sandbana Jag kör mest på täby och arlanda, vikbanan ibland! Eller, har väl bara kört en 5 ggr på denna hojj men ändå!
    Crossläger, man sticker iväg med klubben till någon bana långt bort och har med ett par elitåkare som går igenom lite tekniker osv!
    Var på ett för 2 år sen med 85an, andra gången jag körde den Vi åkte iväg till Hofors (Roligaste banan jag någonsin har kört!) med mina 2 kusiner, en på yz85 och en på kx125 Så skulle vi vart där i 2 dagar och kört och gå gått igenom massa tekniker osv.. tyvärr kraschade kusinen med 85an efter ca 4 timmar när alla skulle tävla, och blev påkörd satt benet gick av Så där slutade den resan! RIktigt kul var det iaf
    Upp med lite fler bilder!

Japp ska fixa det i helgen! Ska även passa på o svetsa igen lite hål och lacka om röret
    Nästa vår får du säga till så kan du, jag och Pimpoped sticka iväg o köra någonstans!
    Ja det tycker jag verkligen!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in