Ämne: Dagens Fail!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jag blir ju förbannad på han och hans äckliga tuggummi.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Har alltid undrat vad en 48 årig kvinnga gör på tsr med det är la som Danneee säger..
    Hatar fan henne så jävla jobbig är hon och vafan hon klagar över att medlemmarna ska bete sig mer moget osv hela tiden

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Snö...Fml som man säger
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Snö...Fml som man säger

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ställer bara till med problem, kallt, blött, försenade bussar och tåg, halkigt.. ush för snö!

Säkert skitkul för en som bor i skogen med en snöskoter, men tyvär så bor man ju i Stockholm och kan tyvär inte ha sånt
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Ställer bara till med problem, kallt, blött, försenade bussar och tåg, halkigt.. ush för snö!

Säkert skitkul för en som bor i skogen med en snöskoter, men tyvär så bor man ju i Stockholm och kan tyvär inte ha sånt
    haha!

Men herregud, jag bor mitt i Luleå, inte skogen ;D Men aa, vi har ju närmare till skog här uppe.
    Och har ingen skoter Vill ha dock

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    haha du borde väl gilla denna mera :
    Varför i helvete skulle jag gilla den videon? Jävla dumskalle.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    haha!

Men herregud, jag bor mitt i Luleå, inte skogen ;D Men aa, vi har ju närmare till skog här uppe.
    Och har ingen skoter Vill ha dock
    Så varför är du glad över snö om du inte har en skoter?

Så varför är du glad över snö om du inte har en skoter?
    Jag gillar bara snö

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Varför i helvete skulle jag gilla den videon? Jävla dumskalle.
    Moget med personangrepp..

Ont: Holmqvist tror att ordet "tattig" är rasistiskt.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    haha
    Precis lika rasistiskt som ordet *****, dock bryr jag mig om något av det Sa det bara till han haha

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Moget med personangrepp..

Ont: Holmqvist tror att ordet "tattig" är rasistiskt.
    Moget att du tycker det är konstigt att vara homosexuell.

Reg.datum
    May 2010
    Moget att du tycker det är konstigt att vara homosexuell.
    Eller ?:

"Han säger att han inte förstår varför han blir mobbad , läste nånstans att han är homosexuell så det är inte så konstigt , inte för att jag rättfärdigar det men tycker det är lite "konstigt"."

Jag skrev att det är konstigt att han inte fattar varför han blir mobbad ...
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Eller ?:

"Han säger att han inte förstår varför han blir mobbad , läste nånstans att han är homosexuell så det är inte så konstigt , inte för att jag rättfärdigar det men tycker det är lite "konstigt"."

Jag skrev att det är konstigt att han inte fattar varför han blir mobbad ...
    Varför tycker du att det är konstigt att han inte förstår det? Borde man inte få vara precis vem man vill utan att man ska få skit från andra?
    Om du menar på det sättet att man inte blir accepterad som homosexuell i dagens samhälle så förstår jag dig, men då har jag missuppfattat dig innan.

Reg.datum
    May 2010
    Varför tycker du att det är konstigt att han inte förstår det? Borde man inte få vara precis vem man vill utan att man ska få skit från andra?
    Om du menar på det sättet att man inte blir accepterad som homosexuell i dagens samhälle så förstår jag dig, men då har jag missuppfattat dig innan.
    1. Man borde få vara det men lyckat när man är 14* år och alla dömer varandra.
    2. Det jag menar ..

Precis lika rasistiskt som ordet *****, dock bryr jag mig om något av det Sa det bara till han haha
    ordet ***** är inte rasistiskt, men om lägger till jävel eller apa efter kan du nog klassa det rasistiskt. blattarna på min förra skola kallade varandra för *****, om dom skulle gå någonstans så kunde en säga "kom nu negrer, nu går vi" osv.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    1. Man borde få vara det men lyckat när man är 14* år och alla dömer varandra.
    2. Det jag menar ..
    Spelar ingen roll hur gammal han är tycker jag, han får väl vara precis som han vill. Dock har han laddat upp någon videon nu där han säger att han mår bra osv.

Fick 1500 i böter på posten idag för en olovlig körning jag begick för 2 år sen

Ska till sjukhuset tidigt imorgon...

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Kan dom göra så?
    Tydligen har dem ju 3 år på sig så ja

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Att du ens grinar över en sån sak, visst är de drygt att de kan vara lång väntetid och segt att upp tidigt, men man ska fan vara tacksam över den sjukvård vi har, oerhört duktiga människor!
    Fast nu var det ju inte någon lång väntetid jag tyckte var fail, hatar att vara på sjukhus då det bara är väldigt obehaglig känsla där. Svimmade i fredags för första gången i mitt liv och ska nu in och kolla det, personen som jag pratade med när jag skulle boka läkarbesök sa att jag skulle ta mig till akuten så fort som möjligt för att kolla det.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Obvious attentionwhore!
    Och du är obvious retard.

Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Fast nu var det ju inte någon lång väntetid jag tyckte var fail, hatar att vara på sjukhus då det bara är väldigt obehaglig känsla där. Svimmade i fredags för första gången i mitt liv och ska nu in och kolla det, personen som jag pratade med när jag skulle boka läkarbesök sa att jag skulle ta mig till akuten så fort som möjligt för att kolla det.
    ofta du får åka till sjukhus för att du svimmade? haha

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in