Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Silver ring med 18k guld dekor + 3 diamanter borde väl gå hem?
    Absolut! Kostar?

F.ö så gjorde min flickvän slut idag, fattar fortfarande inte varför... Men får hoppas att hon ger mig en till chans, älskar henne fortfarande..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    F.ö så gjorde min flickvän slut idag, fattar fortfarande inte varför... Men får hoppas att hon ger mig en till chans, älskar henne fortfarande..
    hårt grabben, <3

ont: mitt ex har börjat raggat på mej igen, men hon har kille?
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    hårt grabben, <3

Svanen? :o

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Svanen? :o
    din tjej ? OOO ne skoja <3
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Snart 3 månader med min brud.
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    din tjej ? OOO ne skoja <3
    Men asså, millan :o

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    hårt grabben, <3

Ohja, skapligt..

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Silver ring med 18k guld dekor + 3 diamanter borde väl gå hem?
    Känns som att erat förhållande är fruktansvärt ytligt. Du köper en massa saker=hon är nöjd. Jag kan ha fel.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Känns som att erat förhållande är fruktansvärt ytligt. Du köper en massa saker=hon är nöjd. Jag kan ha fel.

Så är det nog inte? Inte den uppfattning jag fått iaf, men du skrev ju iofs att du kunde ha fel..

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010

Nog för att jag tror att det är mer än så men allt jag någonsin hör från Hast är att han skriver att han köpt det och det till tjejen, betalat en resa till LA för tjejen och skjutsat tjejen hit och dit.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Jag måste tyvärr hålla med lite där..
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Absolut! Kostar?

För mycket, men hade 30% rabatt så

Fan va segt mannen.

Köper inte alls så mycket som man kanske tror. Dock så skriver jag oftast inte här ifall det inte händer något speciellt, typ USA och nu en fin ring då.
    Men ytligt är det då inte, hon är nöjd även om jag inte köper saker, men det ligger i min personlighet, vet inte varför riktigt men lägger hellre pengarna på henne än mig att ge henne något som får henne att le är viktigare än att ge mig själv något

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nog för att jag tror att det är mer än så men allt jag någonsin hör från Hast är att han skriver att han köpt det och det till tjejen, betalat en resa till LA för tjejen och skjutsat tjejen hit och dit.
    Yes som sagt så är det mer än så.
    Jag skjutsar Ellen 3ggr i veckan till hästen, ibland 2ggr per vecka och det är ca 10mils resa fram och tillbaka, men när hon ska träffa kompisar och så då får hon ta bussen

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Jag måste tyvärr hålla med lite där..
    Läs över

Sen har väl ni inte glömt bort att det snart är julafton? köpte ringen lite som 9månaders present + julklapp

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Nu är det så att jag gjorde slut med mitt ex för typ lite mer än en vecka sedan
    och på något vänster så lyckades jag hitta lite roliga saker på fejjan att hon gillar och
    kommenterar samma kille som hon sa till mig när vi var tillsammans att hon bara var kompis med,
    men nu sitter och skriver hjärtan och skit med.
    Tycker ni det är ett helt okej grej att börja "leta" en annan efter så kort tid?

Jag börjar faktiskt gilla detta citat om honorna: "Blood suckin' succubuses.

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    och på något vänster så lyckades jag hitta lite roliga saker på fejjan att hon gillar och
    kommenterar samma kille som hon sa till mig när vi var tillsammans att hon bara var kompis med,
    Tycker ni det är ett helt okej grej att börja "leta" en annan efter så kort tid?

Nej, det tycker jag inte. Minst en månad skulle jag säga, jag känner till ex en brud som har haft 3-4 (svårt att hålla räkning på dom alla) killar på typ 1,5-2 månader.. Hon behöver hjälp, och det har typ varit 1 veckas förhållanden också. Och alla klagar på henne lika mycket varje gång, hehe, rätt kul att sitta och läsa vad hon och alla andra skriver...

Reg.datum
    Mar 2008
    Tänkte på en sak.. Får du någonting tillbaka? Menar inte natura osv nu, om hon köper något till dig?

Tror hon gör det endast för att göra dig avis, att hon har "hittat" någon ny. Och antar att du går på det, vilket jag med hade gjort. Jag TROR iallafall att det är så, det vanligaste.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Tror hon gör det endast för att göra dig avis, att hon har "hittat" någon ny. Och antar att du går på det, vilket jag med hade gjort. Jag TROR iallafall att det är så, det vanligaste.
    Jag blir inte avis ett enda dugg, men det enda är att det retar mig att hon verkar glömt mig så jävla fort.
    Jag är så jävla less på allt skit snack brudar drar till med om att man är den enda osv,
    man är den enda tills dom hittar något som är mer spännande och inte duger längre.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010

Jag ska nog inte säga något på den punkten då jag blev tillsammans med min nya tjej innan jag slutfört min relation helt. Vi gjorde slut men satt fortfarande och pratade fram och tillbaka då hon vill ha tillbaka mig. Jag ville dock vara med min "nya brud". Jag blev tillsammans med en ny tjej 1 vecka efter att jag och mitt ex som varit tillsammans i nästan 2,5 år gjort slut.

Feeling like a fucking asshole? YES.
    Regreting it? No.

Jag blir inte avis ett enda dugg, men det enda är att det retar mig att hon verkar glömt mig så jävla fort.
    Jag är så jävla less på allt skit snack brudar drar till med om att man är den enda osv,
    man är den enda tills dom hittar något som är mer spännande och inte duger längre.
    folk utan snopp hugger en bara i ryggen, simple as that.

då har du gått rätt i hennes fälla, hon raggar ju på killar bara för att du ska bli sur på det och känna dig dålig. hon är antagligen sur på dig för att du gjorde slut. ett slags attentionwhoreri kan man kalla det.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag ska nog inte säga något på den punkten då jag blev tillsammans med min nya tjej innan jag slutfört min relation helt. Vi gjorde slut men satt fortfarande och pratade fram och tillbaka då hon vill ha tillbaka mig. Jag ville dock vara med min "nya brud". Jag blev tillsammans med en ny tjej 1 vecka efter att jag och mitt ex som varit tillsammans i nästan 2,5 år gjort slut.

Feeling like a fucking asshole? YES.
    Regreting it? No.
    Finns väll vissa undantag.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    folk utan snopp hugger en bara i ryggen, simple as that.
    Kan nog ligga något i det du säger

Alltså är du avis innerst inne.. Men aah jag förstår! Ja det snacket är lamt, höll på oseriöst med en brud för ett tag sen. ( som det inte klickade med alls) kände att hon inte var något att ha. Hon sa massa saker att mig glömmer man inte i första taget osv, jag var speciell o skit. Nu var det dock jag som sket i henne, men 2 veckor senare ser jag att hon har förhållande på facebook, så det är lite kul sånt snack!
    Avis anser jag att man vill ha skiten tillbaka, men det är det sista jag skulle vilja.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    då har du gått rätt i hennes fälla, hon raggar ju på killar bara för att du ska bli sur på det och känna dig dålig. hon är antagligen sur på dig för att du gjorde slut. ett slags attentionwhoreri kan man kalla det.
    Attentionwhore, där har vi namnet på det jag stört mig på under hela förhållandet vi hade.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Finns väll vissa undantag.
    Klart att det finns undantag, dock var jag inte ett av dom. Jag var ett svin och det kan jag erkänna. Jag hade bara inte modet till att göra det på något annat sätt.

Hörru Arvidszon, det är ju inte någon obligatorisk ångertid när ett förhållande tar slut
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

En söt tjej åkte precis hem efter att ha spenderat ett par timmar med mig i soffan

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Hörru Arvidszon, det är ju inte någon obligatorisk ångertid när ett förhållande tar slut
    Näe men hörru runner, tycker du att det är helt rätt att efter så kort tid börja, eller?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Tänkte på en sak.. Får du någonting tillbaka? Menar inte natura osv nu, om hon köper något till dig?
    Jag får alltid minst lika mycket tillbaka, hon tänkte ge mig ett sånt där upplevelse paket, porsche/Ferrari/Lamborghini för en dag, dock så tillät jag inte det.

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    6 månader med flickvännen idag!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    6 månader med flickvännen idag!
    Grattis!

Jag får alltid minst lika mycket tillbaka, hon tänkte ge mig ett sånt där upplevelse paket, porsche/Ferrari/Lamborghini för en dag, dock så tillät jag inte det.
    Vad är det för nått?

Varför tillät du inte det?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg
    Vad är det för nått?

Varför tillät du inte det?
    Man får en upplevelse för en dag.

För mycket pengar tyckte jag

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen