Visa resultat för omröstning: ska vi ha en samlad sporttråd eller var sport för sig?

Antal röster
40. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Var sport för sig

21 52,50%
  • nej samla skiten, jag orkar inte sportfånar.

19 47,50%
Sidan 5 av 12 Första ... 34567 ... Sista
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Där var det klart! HIF vann SM-guldet tack vare en heroisk insats av både HIF och ranegie (MFF).

Det är bara att Gratulera HIF. Jag kan inte förneka att dom har varit bättre än alla andra detta år !

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    De var tvungna att pausa spårvagnen idag pga att massa HIF skulle gå där. Hade varit roligt att skrika typ Hammarby eller något och fått en massa huliganer efter sig. Haha. Shit vad roligt det hade varit :-D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Det är bara att Gratulera HIF. Jag kan inte förneka att dom har varit bättre än alla andra detta år !
    Även om de har haft en hel del tur och så så kan jag faktiskt lite självgott säga att de har varit bland de bästa (säger inte bäst då jag inte sett allt). Mycket tack vare Pär Hansson, han är nog den bästa målvakten i allsvenskan.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    De var tvungna att pausa spårvagnen idag pga att massa HIF skulle gå där. Hade varit roligt att skrika typ Hammarby eller något och fått en massa huliganer efter sig. Haha. Shit vad roligt det hade varit :-D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Tror inte direkt att de hade brytt sig då Hammarby troligtvis spelar i div 1 nästa år
    Hoppas blåvitt tar sig i kragen nästa år, detta året bör man helt klart glömma...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Vad tror ni om superettan och botten på Allsvenskan? Vilka kommer att gå upp/ner? Uppenbart är ju att Halmstad trillar ner. Men vilket annat lag kommer att trilla ner och vilka kommer att få "kvala"? Vilka kommer att gå upp och vilket lag från superettan kommer att få "kvala"? Själv hoppas jag att Trelleborg håller sig kvar i allsvenskan och att de jävla syrianerna trillar ner till korpen eller något. Sen hoppas jag på att ÄFF (ängelholms ff) åker upp, inte för att jag tror att de har någon chans i allsvenskan eller att de kommer att ha bra publik och ha råd men mest för att det är kanske 20 min med tåg mellan Helsingborg och Ängelholm och jag bor mittemellan och det hade blivit en härlig derby-stämning.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Sverige - Danmark idag! Matchen spelas på Parken i Köpenhamn och studion börjar kl 18:45.
    Sveriges elva:
    Johan Wiland – Mikael Lustig, Olof Mellberg, Jonas Olsson, Behrang Safari – Anders Svensson, Kim Källström – Sebastian Larsson, Johan Elmander, Emir Bajrami – Zlatan Ibrahimovic.

Danmarks(troliga): Sörensen – Jacobsen, Agger, Bjälland, S Poulsen – Kvist, Zimling – Rommedahl, Eriksen, Krohn–Dehli – Bendtner.

Vilka tror ni vinner och vad tycker ni om truppen? Tycker själv att det är grymt kul att få se Jonas Olsson från start!
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Sverige - Danmark idag! Matchen spelas på Parken i Köpenhamn och studion börjar kl 18:45.
    Sveriges elva:
    Johan Wiland – Mikael Lustig, Olof Mellberg, Jonas Olsson, Behrang Safari – Anders Svensson, Kim Källström – Sebastian Larsson, Johan Elmander, Emir Bajrami – Zlatan Ibrahimovic.

Danmarks(troliga): Sörensen – Jacobsen, Agger, Bjälland, S Poulsen – Kvist, Zimling – Rommedahl, Eriksen, Krohn–Dehli – Bendtner.

Vilka tror ni vinner och vad tycker ni om truppen? Tycker själv att det är grymt kul att få se Jonas Olsson från start!
    Svårt att säga vilka som vinner då Sverige och Danmark oftast är väldigt jämna. Dock hoppas jag självklart på sverige även om jag enligt många bor i "Danmark"..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Svårt att säga vilka som vinner då Sverige och Danmark oftast är väldigt jämna. Dock hoppas jag självklart på sverige även om jag enligt många bor i "Danmark"..
    Jo de brukar vara väldigt jämnt mellan lagen Tror på 1-1 eller något i den stilen men Danmark är starka när de spelar på Parken.
    Bara du lägger dina snapphanne gener åt sidan så kan du betrakata dig som svensk!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jo de brukar vara väldigt jämnt mellan lagen Tror på 1-1 eller något i den stilen men Danmark är starka när de spelar på Parken.
    Bara du lägger dina snapphanne gener åt sidan så kan du betrakata dig som svensk!
    1-0 till Danmark nu då, Sverige spelar som några jävla sopor! Dock börjar det bli bättre nu.
    Det är lugnt, jag har alltid och kommer alltid att vara stolt Svensk.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    1-0 till Danmark nu då, Sverige spelar som några jävla sopor! Dock börjar det bli bättre nu.
    Det är lugnt, jag har alltid och kommer alltid att vara stolt Svensk.
    Tycker dock att Bajrami borde ha gjort mål där , men det ser bättre ut nu!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tycker dock att Bajrami borde ha gjort mål där , men det ser bättre ut nu!
    Missade anfallet för att jag satt och skrev. Glömde att starta tv'n här inne så hörde bara hur mamma och pappa skrek. De visade ingen repris förens i halvtid och då fick jag bara se precis när bollen skjöts så jag såg i princip bara när den tog i stolpen.
    Men ja, som du sa! Det såg bättre ut.

Tackar danmark för vinsten på tippet ! Hata Zlatan

Sverige är alltid rostiga när dom spelar på Parken Köpenhamn och med en luffare till anfallare klart man inte kan vinna.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Tackar danmark för vinsten på tippet ! Hata Zlatan

Sverige är alltid rostiga när dom spelar på Parken Köpenhamn och med en luffare till anfallare klart man inte kan vinna.
    När inte mer än 2-3 spelare gör sitt jobb under matchen blir man fan inte förvånad.

Nya tag idag killar! Sverige - England idag, avspark runt 20:55-21:00 på Webley. Förväntar mig inte en seger även om det hade varit grymt kul. Utan tror på oavgjort alt en uddamåls vinst för England. Vad tror ni?

vi var nyss 6 st inom släkten som ansökte om EM-biljetter hos svff (4st/per skalle som var max)

Men jag och 3 kompisar köpte i helgen hos UEFA varsinn till alla Sveriges gruppmatcher i kiev + varsin biljett till finalen och de gick på ungefär 24.000/skallen

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    vi var nyss 6 st inom släkten som ansökte om EM-biljetter hos svff (4st/per skalle som var max)

Men jag och 3 kompisar köpte i helgen hos UEFA varsinn till alla Sveriges gruppmatcher i kiev + varsin biljett till finalen och de gick på ungefär 24.000/skallen
    Det låter faktiskt förjävla härligt! Jag hade gärna också dragit dit, dock är det lite väl dyrt för en liten moppepöjk som jag. Får bli att heja på framför tv:n.

24.000/person? Satan så dyrt ! Till alla sveriges gruppfinaler, dem kommer säkert åka ut i 8:dels finalen.

Det låter faktiskt förjävla härligt! Jag hade gärna också dragit dit, dock är det lite väl dyrt för en liten moppepöjk som jag. Får bli att heja på framför tv:n.
    haha jo de kan man också göra
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    24.000/person? Satan så dyrt ! Till alla sveriges gruppfinaler, dem kommer säkert åka ut i 8:dels finalen.
    gruppspelsmatcher

gruppspelsmatcher
    Oj jävlar, ännu dyrare Men kan tänka mig att det kommer bli sjukt kul! Mitt fotbollslag tänkte att vi skulle göra något liknande, men är nog försent nu tyvärr
    Vilka tror du det blir i finalen då?
    Spanien - Tyskland tror jag.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Oj jävlar, ännu dyrare Men kan tänka mig att det kommer bli sjukt kul! Mitt fotbollslag tänkte att vi skulle göra något liknande, men är nog försent nu tyvärr
    Vilka tror du det blir i finalen då?
    Spanien - Tyskland tror jag.
    Räkna inte bort Holland! RVP är i storform nu!

And yes Im a gunner!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Idag startar Superettan och Allsvenskan har redan spelat en omgång. Vilka håller ni på, vilka tror ni vinner Allsvenskan och vilka tror ni går upp till//åker ur Allsvenskan?
    Tror själv på Malmö FF, Helsingborg eller IFK Göteborg (med tanke på deras värvningar) som vinner av Allsvenskan i år. Sen tror jag att Öster och Trelleborg går upp, medan Syrianska och Mjällby åker ur. Vad tror ni?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Idag startar Superettan och Allsvenskan har redan spelat en omgång. Vilka håller ni på, vilka tror ni vinner Allsvenskan och vilka tror ni går upp till//åker ur Allsvenskan?
    Tror själv på Malmö FF, Helsingborg eller IFK Göteborg (med tanke på deras värvningar) som vinner av Allsvenskan i år. Sen tror jag att Öster och Trelleborg går upp, medan Syrianska och Mjällby åker ur. Vad tror ni?
    HIF såg sjukt starka ut mot AIK men det gick rent åt helvete mot Norrköping, eftersom man är en helhjärtad HIF-supporter så skyller jag på plastgräset.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    HIF såg sjukt starka ut mot AIK men det gick rent åt helvete mot Norrköping, eftersom man är en helhjärtad HIF-supporter så skyller jag på plastgräset.
    Tycker själv att det är skammligt att man ens får ha plastgräs som underlag i Allsvenskan. Blir ju en helt annan sport då.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tycker själv att det är skammligt att man ens får ha plastgräs som underlag i Allsvenskan. Blir ju en helt annan sport då.
    Tack, då är vi två!

HIF spelade för övrigt bra igår mot Elfsborg, det var massvis med tveksamma domslut (enligt mig som HIF-supporter) men jag kunde tyvärr inte se några repriser då jag var på plats. Vad tycker ni (antar att det bara blir du Tobbe då tråden är stendöd) om Malmös flopp mot Häcken?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Tack, då är vi två!

HIF spelade för övrigt bra igår mot Elfsborg, det var massvis med tveksamma domslut (enligt mig som HIF-supporter) men jag kunde tyvärr inte se några repriser då jag var på plats. Vad tycker ni (antar att det bara blir du Tobbe då tråden är stendöd) om Malmös flopp mot Häcken?
    Tror Malmö är för överskattade av media sen det gick så "bra" för dem i Europa. I matchen mot häcken verkade de in ha någon inställning alls och jag fattar varför deras fans krävde pengarna tillbaka. Troratt Malmö får det svårt i år om de inte visar mer hjärta för spelet.
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2012-04-09 klockan 14:26.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tror Malmö är för överskattade av media sen det gick så "bra" för dem i Europa. I matchen mot häcken verkade de in ha någon inställning alls och jag fattar varför deras fans krävde pengarna tillbaka. Troratt Malmö får det svårt i år om de inte visar mer hjärta för spelet.
    Jo jag antar det, men de har en väldigt stark trupp sett till spelarna dock. Mot häcken visade de dock inte någonting av det utan allting verkade gå åt helvete rent ut sagt. Malmö köper in en massa spelare som de sen inte riktigt får in i truppen tyvärr. När de får det med årets inköp så kommer de att börja vinna matcher tror jag.

Förresten, vad hejar du på för lag i Allsvenskan och ev. ute i Europa?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Jo jag antar det, men de har en väldigt stark trupp sett till spelarna dock. Mot häcken visade de dock inte någonting av det utan allting verkade gå åt helvete rent ut sagt. Malmö köper in en massa spelare som de sen inte riktigt får in i truppen tyvärr. När de får det med årets inköp så kommer de att börja vinna matcher tror jag.

Förresten, vad hejar du på för lag i Allsvenskan och ev. ute i Europa?
    IFK Göteborg i Allsvenskan, Östers IF i Superettan (farsan är en hängiven supporter till dem). I England är det Arsenal som ligger närmast hjärtat, i Spanien är det Real Madrid, i Italien är det AC Milan och i Tyskland är det Bayern München. Vilka lag håller du på?

Förresten är det någon mer än jag som tycker att domarna verkligen suger i år? Först visar man ut fel spelare i Stockholm och idag skämmer Martin Hansson ut sig rejält..

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    IFK Göteborg i Allsvenskan, Östers IF i Superettan (farsan är en hängiven supporter till dem). I England är det Arsenal som ligger närmast hjärtat, i Spanien är det Real Madrid, i Italien är det AC Milan och i Tyskland är det Bayern München. Vilka lag håller du på?

Förresten är det någon mer än jag som tycker att domarna verkligen suger i år? Först visar man ut fel spelare i Stockholm och idag skämmer Martin Hansson ut sig rejält..
    Helsingborg i allsvenskan, ingen direkt i Superettan men Ängelholm är väl närmast där (bor mellan Helsingborg och Ängelholm). I England är det väl Man Utd och i Spanien Real Madrid (båda för att Beckham var min stora idol när jag var liten). I Italien blir det väl Milan (p.g.a. Zlatan, skiter egentligen i vilket) och i Tyskland är det utan tvekan Bayern München. Sen bara för att sticka ut så kör jag på CSKA i Ryssland för att jag älskar att spela dem på fifa, två snabba "turbon*gr*r" på topp som löper ifrån allting.

Domarna är riktigt värdelösa än så länge! Jag tyckte att det var dåligt dömt vid djurgården men sen kom Göteborgsmatchen och den tog nog priset. Det var ju uppenbart inte straff, även om jag smått hejade på Norrköping för att de är värdelösa och inte kan hota HIF på något sätt så måste jag säga att det var synd om IFK, sämsta domarinsatsen på länge.

Härlig vinst för AIK nu !

Citat Ursprungligen postat av Littlebennyboi Visa inlägg
    Härlig vinst för AIK nu !
    Så jävla härligt med 3 poäng!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in