Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Drygt är de väl att man inte får ner effekten i backen, men fattig student vad fan ska man göra? Med lacken har jag lagt ner 35lök på bilen sen Augusti :o
    35 k? Det med pengar och bilar är fan svårt när man går i gymnasiet. Det har varit en del som frågat mig om jag skulle vilja byta min bil + pengar mot en V70N T5 AWD Aut, sen var det en som ville byta mot en S60 AWD ( givetvis med pengar från min sida), men vad ska man göra när man saknar pengar?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hyperbosse Visa inlägg
    k...
    det är såna som dig som skapar hat på internet
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Är du Lennarts "vikarie"?
    Nej fan i helvete, aldrig i livet.

Reg.datum
    Nov 2010
    Japp, åt helvete för mkt men nu har man en fin enligt mig iaf förstabil! Skoja inte, fyfan alltså! Men vad fan ta ett lån gör vad fan som helst hahahah? Spelar fan ingen roll om de är awd på volvo eller inte, de är ändå som du kör med framhjulsdrivet.. Spelade lite forza idag, köpte en c30 (äcklig horungebil) konventerade till Awd och se på fan, fullt trimmad stå på friläget lappa i 1an och de spinner enbart på framhjulen hahaha
    Ställ in så det driver mer bak då?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Japp, åt helvete för mkt men nu har man en fin enligt mig iaf förstabil! Skoja inte, fyfan alltså! Men vad fan ta ett lån gör vad fan som helst hahahah? Spelar fan ingen roll om de är awd på volvo eller inte, de är ändå som du kör med framhjulsdrivet.. Spelade lite forza idag, köpte en c30 (äcklig horungebil) konventerade till Awd och se på fan, fullt trimmad stå på friläget lappa i 1an och de spinner enbart på framhjulen hahaha
    Man ska passa sig för att låna! Mjo det är sant då den är "automatiskt inkopplingsbar".
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Reg.datum
    Nov 2010
    Ja har gjort de, men ville bara berätta att de är kul som fan att de som ligger bakom spelet har gjort så de är som irl.. Fan åka ställ med 4wd på forza är inte kul, bara att "kasta" upp han och gasa man behöver itne ens styra haha! :o Bakhjulsdrift är lite roligare imo!
    Varför göra det svårare än vad det är?
    Vi får fan ta o lira nångång så ska jag klassa ut dig

Reg.datum
    Nov 2010
    Vette fan vad du mena med de första? :o
    Kkör dessvärre inte online höhö..
    Varför ska man köra RWD som är svårare än AWD.
    Bättre o göra det så lätt som möjligt för sig
    Börja med det då

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ja har gjort de, men ville bara berätta att de är kul som fan att de som ligger bakom spelet har gjort så de är som irl.. Fan åka ställ med 4wd på forza är inte kul, bara att "kasta" upp han och gasa man behöver itne ens styra haha! :o Bakhjulsdrift är lite roligare imo!

Ja jag var ironisk, men från dina päron eller nått? aa
    Farsan och jag ska ev göra en "deal" nästa år om han tar en tjänstebil. Annars så sa han att han kunde vara med och "sponsra" en 330 E46 mot att jag kör en av mina syskon till fotbollsträningar a la 1-2gånger i veckan.
    God natt btw!

Reg.datum
    Nov 2010
    Mer utmaning? Sant..
    Jo, men har de första 360 som kom, och farsan flashade/chippade skiten då.. Och har för mig att man inte kan spela online då?
    Roligare o försöka ta top 10 på leaderbords
    Det går, men risken är att du kan bli bannad från live då.

Näe fan, godnatt!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Haha, min polare har spårat ur ganska bra ikväll. Han la precis upp ett klipp på facebook där han står stupfull framför badrumsspegeln och dansar med en banan viftades i handen
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011

I
    rriterande att min "riktiga" krasch inte blev filmad där jag drog in i en lyktstolpe på tomten och slog i höften i stolpen och knät i en sten men aja lite filmat blev det dock inge bra

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Behöver tips vad man kan köpa till två polare 17, 18 år. Kan vara liknande saker!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Någon mer som är extremt taggade på Bingolottos uppesittarkväll?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    när är de!!!!!!!!!!!!!!!!???????

Edit: Vafan, skulle vara caps..
    Imorgon!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Någon mer som är extremt taggade på Bingolottos uppesittarkväll?
    Jaaaaaa
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg

I
    rriterande att min "riktiga" krasch inte blev filmad där jag drog in i en lyktstolpe på tomten och slog i höften i stolpen och knät i en sten men aja lite filmat blev det dock inge bra
    äh, vafan. det där va ju inget ute och körde jag med förut, leker speedway i kurvorna
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jaaaaaa
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Yeeey!
    http://www.tv4.se/1.763751/2008/12/1...ppesittarkvall

Inte för att man lär vinna något i år heller men spänningen när man ligger en ruta ifrån en ny Volvo går inte att beskriva!

1 dag kvar till hjulafton! Cheers boys!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Julafton=Min födelsedag so cooool

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    äh, vafan. det där va ju inget ute och körde jag med förut, leker speedway i kurvorna
    Jag vet själv att det inte var nått att hurra över för det där var första gången jag kör på snö så ville känna av underlaget först som sagt så när jag började få upp farten också så slutade det med att dra rakt in i en jävla lyktstolpe men jag får väl fixa en video så jag kan försvara mig själv sen

http://www.tv4.se/1.763751/2008/12/1...ppesittarkvall

Inte för att man lär vinna något i år heller men spänningen när man ligger en ruta ifrån en ny Volvo går inte att beskriva!
    Jag brukar ställa mig på parkeringsrutorna oavsett vad de står för bil bredvid.
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag vet själv att det inte var nått att hurra över för det där var första gången jag kör på snö så ville känna av underlaget först som sagt så när jag började få upp farten också så slutade det med att dra rakt in i en jävla lyktstolpe men jag får väl fixa en video så jag kan försvara mig själv sen
    good, langa en ca 10-15meters drift med vivan förut idag dock slutade den med att jag krascha men ..
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Julafton=Min födelsedag so cooool

Uploaded with ImageShack.us
    Eller?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in