Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    gå ut då, sitter du i fängelse eller vad är problemet?
    Hhaha nej. Men har inte haft ngn ork alls idag att göra ngt.. Känns som man har slösat bort en hel dag!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Holmqvist är dagens fail.
    Visst är jag underbar?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Holmqvist är dagens fail.
    +1 Den mest oseriösa modden jag nånsin stött på

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    tycker du att du framstår som en seriös moderator med den inställningen till kritik och med den signatur du har?
    Seriös är jag när det väl gäller Signaturen fick komma till eftersom dem flesta hatar mig
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

valde 'hot sauce' till min subway idag - fyfasen så starkt !
    hatar när det är starkt. stark mat. det smakar ju bara ... ja , starkt ? inte gott då .

dock STOR skillnad på stark / (lagom) kryddad mat . det kan man ju äta alla dagar i veckan !
    "Inställningen är halva grejen"

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Seriös är jag när det väl gäller Signaturen fick komma till eftersom dem flesta hatar mig
    Dom flesta hatar dig för att du är oseriös

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Dom flesta hatar dig för att du är oseriös
    Var inte det tills igår, och endå var jag lika hatad

så att ta till sig av kritik är inget du bryr dig om? och att en moderator har den sortens oseriösa attityd med signatur och hela paketet visar ju bara att det är okej för alla att bete sig på det viset eller? det är helt okej att jag svarar "sug min balle" nästa gång jag får en tillsägelse av dig eller?

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Var inte det tills igår, och endå var jag lika hatad
    Så du tycker att det är seriöst att ta bort inlägg som innehåller kritik mot dig eller som du bara inte gillar?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    så att ta till sig av kritik är inget du bryr dig om? och att en moderator har den sortens oseriösa attityd med signatur och hela paketet visar ju bara att det är okej för alla att bete sig på det viset eller? det är helt okej att jag svarar "sug min balle" nästa gång jag får en tillsägelse av dig eller?
    Jag har tagit emot kritik, och försöker lära mig av det Men det hjälper ju inte direkt att folk reser ragg mot mig och säger att man är sämst/dum i huvudet när man försöker hjälpa till

Btw..helt ärligt skulle jag inte bry mig och du säger ''sug min balle'' du blir bara ännu omognare i mina ögon då

Jag har tagit emot kritik, och försöker lära mig av det Men det hjälper ju inte direkt att folk reser ragg mot mig och säger att man är sämst/dum i huvudet när man försöker hjälpa till

Btw..helt ärligt skulle jag inte bry mig och du säger ''sug min balle'' du blir bara ännu omognare i mina ögon då
    men om du vill ha acceptans från folket på forumet får du ju visa dig ödmjuk och inte bara vara spydig tillbaka med signaturer och spydiga kommentarer. ingen kommer att gilla dig för det.

ok, så jag skulle kunna gå berserk på forumet och dryga mig mot mods utan att det hände något? jag trodde lennart blev bannad för att han gjorde just det? är han permad eller bara långtidsbannad förresten?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Men okej, de låter ju bra då! Jag vart bannad för jag skrev "dumme fan" till Sebbe, men Pontus får skriva "sug min balle" och inte få ban, bra där.
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Men okej, de låter ju bra då! Jag vart bannad för jag skrev "dumme fan" till Sebbe, men Pontus får skriva "sug min balle" och inte få ban, bra där.
    Han tog det som ett personangrepp..och då måste vi gripa in

Han tog åt sig, vilket jag inte gör Tänk innan du snackar söt

men om du vill ha acceptans från folket på forumet får du ju visa dig ödmjuk och inte bara vara spydig tillbaka med signaturer och spydiga kommentarer. ingen kommer att gilla dig för det.

ok, så jag skulle kunna gå berserk på forumet och dryga mig mot mods utan att det hände något? jag trodde lennart blev bannad för att han gjorde just det? är han permad eller bara långtidsbannad förresten?
    I know, ska bättra mig

Ang Lennart så är han bannad i cirka en vecka till Utav pad

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Dustins leveranstider.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Han tog det som ett personangrepp..och då måste vi gripa in

Han tog åt sig, vilket jag inte gör Tänk innan du snackar söt
    Anledningen till att du vart bannad då Filip, var för att Sebbe sitter och drygar mot folk men går inte till personangrepp. Utan provocerar dig till att bli arg för att sedan gå mot personangrepp du istället. Och då springer Sebbe till Holmqvist så fort han kan, och Holmqvist bannar dig. Just för att Holmqvist springer efter Sebbe alldeles brun om munnen hela tiden.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Anledningen till att du vart bannad då Filip, var för att Sebbe sitter och drygar mot folk men går inte till personangrepp. Utan provocerar dig till att bli arg för att sedan gå mot personangrepp du istället. Och då springer Sebbe till Holmqvist så fort han kan, och Holmqvist bannar dig. Just för att Holmqvist springer efter Sebbe alldeles brun om munnen hela tiden.
    Mja, gör mest som folk säger..tar dem åt sig så liksom måste jag ju göra något..dessutom är inte en dag så farligt?

Mja, gör mest som folk säger..tar dem åt sig så liksom måste jag ju göra något..dessutom är inte en dag så farligt?
    så bara för att filip inte gnällde hos moderatorerna så är det ok att sebbe drygar mot honom, men när filip försvara sig blir han bannad? :S

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Skiter i om det är 1 dag är 1 år, bara för att du känner Sebbe irl så måste du toffla åt honom som moderator.

så bara för att filip inte gnällde hos moderatorerna så är det ok att sebbe drygar mot honom, men när filip försvara sig blir han bannad? :S
    Precis det jag säger, Holmqvist är inte speciellt smart och slickar även arslet på Sebbe.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Vad skrev den Sebbe mot filip? Tittade faktiskt bara på det rapporterade inlägget och inte i tråden

Skiter i om det är 1 dag är 1 år, bara för att du känner Sebbe irl så måste du toffla åt honom som moderator.

Precis det jag säger, Holmqvist är inte speciellt smart och slickar även arslet på Sebbe.
    Jag har träffat Filip irl också Btw var lite i trevligare..annars så får du semester över jullovet

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    '

Jag har träffat Filip irl också Btw var lite i trevligare..annars så får du semester över jullovet
    Jag blir trevlig när du blir en seriös moderator. Vilket förhoppningsvis blir någon gång iallafall!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Jag blir trevlig när du blir en seriös moderator. Vilket förhoppningsvis blir någon gång iallafall!
    Som sagt, ska försöka förbättra mig Men men, det blir ju inte bättre utav att man blir kallad idiot och höra att man är sämst osv, skicka ett pm med vad jag är dålig på osv isåfall

Går faktiskt inte att ta en moderator som använder 200 smileysar i varje inlägg seriöst, oavsett vilket jobb h?n gör.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Som sagt, ska försöka förbättra mig Men men, det blir ju inte bättre utav att man blir kallad idiot och höra att man är sämst osv, skicka ett pm med vad jag är dålig på osv isåfall
    Har jag någonsin sagt att du är en idiot, sämst eller att du är dålig? Jag säger att du är oseriös, och blir därav en dålig moderator. Själv hade jag nog satt någon lite mognare som moderator, men vad vet jag.

Du kan ju börja med att ta bort signaturen, och sen som Chr1lle säger, sluta skriva 120 smilisar i varje inlägg du gör.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Går faktiskt inte att ta en moderator som använder 200 smileysar i varje inlägg seriöst, oavsett vilket jobb h?n gör.
    Använder jag så mycket? Fick det bara till 2 i mitt förra inlägg

Kände du dig träffad?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Kände du dig träffad?
    Jag vet redan att jag missbrukar smileysar i vissa inlägg Så ja, men det blir ju faktiskt lite trevligare med dem

och jag är ju redan hatad utav 50% av forumet, så vem annars skulle det kunna vara?

Reg.datum
    Mar 2011

5 januari är han tillbaka
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

en smileys i varje mening får hela inlägget att se oseriöst ut. man måste inte ha smileys i varje inlägg, använd dem med måtta.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in