Sidan 5 av 102 Första ... 345671555 ... Sista

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Måste fan komma igång med träningen igen asså! Va typ 1.5-2 månader sedan sist, måste ta tag i det nu känner jag, tappat som fan! Imorgon blir de fan upp vid 10 och träna på morgonen!
    haha .. Mjo .. tränade typ 3 veckor sen sist .. men man har ingen ork att träna när det är varmt

Måste fan komma igång med träningen igen asså! Va typ 1.5-2 månader sedan sist, måste ta tag i det nu känner jag, tappat som fan! Imorgon blir de fan upp vid 10 och träna på morgonen!
    Tycker det är rätt tråkigt med folk som tvingar sig själva för och träna.
    Försök och ladda en hel dag och sen träna på kvällen så kan det bli kul.
    Istället för och va grymt otaggad på morgonen och dra till gymmet.
    Ingen motivation= inget kul..

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Tycker det är rätt tråkigt med folk som tvingar sig själva för och träna.
    Försök och ladda en hel dag och sen träna på kvällen så kan det bli kul.
    Istället för och va grymt otaggad på morgonen och dra till gymmet.
    Ingen motivation= inget kul..
    Jag håller inte med dig...

När man haft ett uppehåll är man inte sugen på att träna, suget och beroendet har liksom försvunnit. Då måste man mer eller mindre tvinga sig själv till gymmet för att komma igång och bli beroende igen (för er som undrar, det finns en anledning till att man kallar en som tränar mycket för träningsnarkoman. När man tränar frigörs ämnen i kroppen som kroppen blir beroende av, många av dom starkare än heroin på vissa personer, men givetvis inte på något sätt farliga mer än att dom kan göra att man tränar sönder sig). Speciellt jobbigt är det när man vet hur jävulskt mycket man har tappat, och hur jobbigt det kommer bli att återuppta träningen. Been there...
    MRX_Racing @ mnf

Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Jag håller inte med dig...

När man haft ett uppehåll är man inte sugen på att träna, suget och beroendet har liksom försvunnit. Då måste man mer eller mindre tvinga sig själv till gymmet för att komma igång och bli beroende igen (för er som undrar, det finns en anledning till att man kallar en som tränar mycket för träningsnarkoman. När man tränar frigörs ämnen i kroppen som kroppen blir beroende av, många av dom starkare än heroin på vissa personer, men givetvis inte på något sätt farliga mer än att dom kan göra att man tränar sönder sig). Speciellt jobbigt är det när man vet hur jävulskt mycket man har tappat, och hur jobbigt det kommer bli att återuppta träningen. Been there...
    Du menar alltså att endorfiner(bla.) har en starkare beroendeframkallning samt slagkraft än heroin?

Gårdagens träning.
    Lite chins träning
    1x8 kv
    1x10 kv
    1x8 kv + 5 kg
    2x4 kv + 10 kg
    1x3+ 15 kg
    2x4 kv

Sen lite latsdrag med vhandtag lite roddar och sen biceps på det
    Chins är något jag har svårt för. Ibland bara ångar det på och ibland är det så jävla segt.
    Får öva mer teknik

Gårdagens träning.
    Lite chins träning
    1x8 kv
    1x10 kv
    1x8 kv + 5 kg
    2x4 kv + 10 kg
    1x3+ 15 kg
    2x4 kv

Sen lite latsdrag med vhandtag lite roddar och sen biceps på det
    Chins är något jag har svårt för. Ibland bara ångar det på och ibland är det så jävla segt.
    Får öva mer teknik
    Härligt att höra, forsätt med köttet, var ju en hel del set, ifall tekniken hade varit kass, hade du väl antagligen märkt av det, eller så är du grömt van, haha.

Körde förövrigt ett klassiskt bicep/tricep-pass, grymt gött pump. Börjar få fart på mångrepparna, pumpet kommer flygande!

Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Härligt att höra, forsätt med köttet, var ju en hel del set, ifall tekniken hade varit kass, hade du väl antagligen märkt av det, eller så är du grömt van, haha.

Körde förövrigt ett klassiskt bicep/tricep-pass, grymt gött pump. Börjar få fart på mångrepparna, pumpet kommer flygande!
    Mjoo,men chinsen har gått bättre.
    Vill fan kunna mata på som ako!

Definerat ftw. Fan va konsekvent motionerande och styrketräning har börjat ge underbara resultat nu. <3

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    tips på gå upp 10kg?
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    tips på gå upp 10kg?
    När du fått i dig ett överskott på totalt 70 000 kcal ska du enligt teorin ha gått upp 10kg fettmassa.

Detta gör du genom att äta, mycket.

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    hur menar du med mycket? äta 3-4 portioner på samma måltid eller äta flera gånger per dygn?
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    hur menar du med mycket? äta 3-4 portioner på samma måltid eller äta flera gånger per dygn?
    Ät tills du nästan spyr och typ varannan timma.

Mjoo,men chinsen har gått bättre.
    Vill fan kunna mata på som ako!
    Haha, men Ako kör ju inte alltid 100% superstrikt, men ja, det är gott med reps han lirar.

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Definerat ftw. Fan va konsekvent motionerande och styrketräning har börjat ge underbara resultat nu. <3
    Haha, langa upp en bild på din superdefinierade kropp, nudå.

Haha, men Ako kör ju inte alltid 100% superstrikt, men ja, det är gott med reps han lirar.

Tillräckligt strikta för och klara fitnessfive regelerna
    Helt insane och dra 69 dips t.ex.

Bajsa vore najs först.

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Bajsa vore najs först.
    För och få bort en del av kaggen eller?

Nej skämt o sido, lägg upp pixs
    Även på benen du som klagar på att det luktar Disco.

Tillräckligt strikta för och klara fitnessfive regelerna
    Helt insane och dra 69 dips t.ex.
    Jo, klart F5 har regler, men det är 75 sekunder som gäller, så snabb ska man vara, vilket kan leda till en del reps är ostrikta. Men skitsamma, haha..

För att visa er lite Före efterbild så kommer de här, första bilden är väll tagen för 3-4 månader sedan och sen andra är tagen idag, och då har jag inte tränat på dom senaste 2 månaderna heller..
    bild*

Bild*

Så lite skillnad är de väll iaf?
    Hur har du tränat ?
    Senast redigerat av Hoffen den 2010-07-12 klockan 14:27.

För att visa er lite Före efterbild så kommer de här, första bilden är väll tagen för 3-4 månader sedan och sen andra är tagen idag, och då har jag inte tränat på dom senaste 2 månaderna heller..
    Så lite skillnad är de väll iaf?
    Du borde äta mer, mycket mer.

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Hur menar du? Inte tränat på över två månader..
    Du borde äta mer, mycket mer.
    Käkar rätt mycket nu, och äter mer och mer, men somsagt jag vet att jag är underviktig, men har gått upp ca 12-13kg sedan förra året i september, så jag är ju på väg upp iaf

Inga fler som har före och efterbilder?

Hur menar du? Inte tränat på över två månader..
    okkej hur har du fått såna bulor utan att träna ?

När jag väl tränar så tränar jag seriöst och är noga med rätt rörelser osv. Sen så va de typ 4 månader sedan jag tpg första bilden, och två av dom månaderna mellan bilderna tränade jag en hel del Men vill gå upp i vikt en hel del, men de är inte det lättaste, men försöker så gott jag kan
    samma här borde också gå upp i vikt men orkar bara inte .. .

Tjaa!

Jag tränar Handboll ca 5-7 ggr i veckan plus matcher men tycker inte att jag riktigt har den fysik jag borde ha.
    Väger runt 90kilo och är ca 183 men tycker jag har lite för mycket underhudsfett något tips på att få bot på detta?
    En svensk tiger!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in