Sidan 78 av 82 Första ... 28687677787980 ... Sista
    Har en ny TV. Men när jag inte kollar på boxen så blir bilden suddig om det går för fort. Har bara några enstaka kanaler på boxen.
    Något som vet vad det kan vara?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Spare mee

3. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Behöver man betala något när man skickar med bussgods? Alltså när man lämnar in paketet ?
    Ja frakten såklart

5. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Men jag vill ju att killen som ska få paketet ska stå för frakten.. hur gör man då? Trodde att man skickade det gratis till han men när han ska ta ut det så måste han betala det belopp som jag vill ha + frakten.?
    Du kan ta efterkrav o själv lägga in frakten i de belopp du vill ha , dock så måste du betala frakten på plats , de står för returfrakten om han inte hämtar ut de inom en månad
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

8. Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Har en läxa angående Moderaterna och har fastnat på en fråga, den lyder: Vilka sorts anhängare har moderaterna? Någon som kan hjälpa? Är inte så insatt på det!

Snabba svar uppskattas!
    folk som röstar med plånboken, kort sagt. kolla moderaternas partiprogram och försök lista ut vilka samhällsgrupper som röstar kan tänkas sympatisera med deras politik

Två lektioner imon, WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIN

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Två lektioner imon, WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIN
    Det har jag varje Onsdag!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det har jag varje Onsdag!
    Haha gött Vi brukar faktiskt bara ha 3, men fysiken är inställd och just det passet brukar vara så sjukt segt

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    fysik b är den roligaste kursen på hela gymnasiet!!
    Har bara fysik 1 än så länge. Har inget emot fysik egentligen, men lektionerna är nästan 2tim vilket är sjukt drygt. Börjar med fysik 2 till hösten.

Löjligt, 'nuff said.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

löjligt att han får 5 månaders ungdomsvård, ja jag håller med, han (och hans kompisar) borde bli utvisad på fläcken
    Ja. Till att börja med borde väl hela högen fått något straff, inte bara en av dom? Sen tycker jag att 5 månaders ungdomsvård är bra klent alltså... Ska väl till betydligt mer för att de ska göra någon skillnad..
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Bara av nyfikenhet, är det någon som håller med hyperperry om att vi mods överdriver och är för noggranna med att alla ska följa marknadsmallen i marknadsdelen? Eftersom det här är skitsnackstråden för ni gärna snacka skit om hur jag hanterar detta, sålänge det inte blir överdrivet. Jag säger dock till och varnar inte när ni går för långt.

22. Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Bara av nyfikenhet, är det någon som håller med hyperperry om att vi mods överdriver och är för noggranna med att alla ska följa marknadsmallen i marknadsdelen? Eftersom det här är skitsnackstråden för ni gärna snacka skit om hur jag hanterar detta, sålänge det inte blir överdrivet. Jag säger dock till och varnar inte när ni går för långt.
    varför blev han bannad?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    varför blev han bannad?
    Holmqvist och jag raderade den onödiga OT'n. Men han höll på att käfta emot och säga att vi mods var idioter i princip. Men, svara på frågan?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in