Sidan 13 av 18 Första ... 31112131415 ... Sista

Ämne: Humortråden!

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Nu räcker det med kattbilder, testa mig inte
    Namn:  funny-dog-pictures-let-the-force-be-with-you.jpg
Visningar: 971
Storlek:  22,7 KB
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Om jonthä blir avstängd blir jag besviken, han supportar dig nu
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Om jonthä blir avstängd blir jag besviken, han supportar dig nu
    OCH det är en hund
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Någon bild då och då, det är acceptabelt. Men inte som detta, det blir spam.
    Och varför är det ett problem? -.-

För att det blir spam!
    det är lika mycket spam som att man bara postar bilder på sin mat i mattråden, som många gör.

För att det blir spam!
    Skadar ju ingen. Eftersom forumet är såpass inaktivt så är det bara kul när det händer nåt.

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Om du inte kan låta dem gå ostraffade, varför bannar du inte Tobbe94 och Gbgräddglass också då?
    Jag är hans personliga kanin, ja.. Holmqvist har otroliga fetischer.
    Ibland tycker jag han går för långt.. då väcks odjuret å då blir det verkligen ''OMVÄND PSYKOLOGI''

men för övrigt så brukar de se ut så här

Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Jag är hans personliga kanin, ja.. Holmqvist har otroliga fetischer.
    Ibland tycker jag han går för långt.. då väcks odjuret å då blir det verkligen ''OMVÄND PSYKOLOGI''

men för övrigt så brukar de se ut så här
    Jag antar att holmqvist gillar dig för att han ser sig själv i dig.

edit: wth, den läskiga kaninen som masserar grisen syns för mig när jag citerar dig men inte i ditt inlägg :S

Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Jag antar att holmqvist gillar dig för att han ser sig själv i dig.

edit: wth, den läskiga kaninen som masserar grisen syns för mig när jag citerar dig men inte i ditt inlägg :S
    Haha, vi är nog inte så mycket mer än 2st som snackar då o då på fejjan osv

Kanske nå fel på din webbläsare, snurre sprätt som masserar är en GIF bild.. ^_^
    Du ser den nog inte om du är inne på mobilen

Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Haha, vi är nog inte så mycket mer än 2st som snackar då o då på fejjan osv

Kanske nå fel på din webbläsare, snurre sprätt som masserar är en GIF bild.. ^_^
    Du ser den nog inte om du är inne på mobilen
    brukar låta så

bilden syns nu, sidan hann väl inte ladda färdigt innan jag tryckte på svara och redigera

Nej, för där diskuteras det om just bilderna. Inte sitter ni och diskuterar om kattbilderna, nej. Det kommer in bild efter bild efter bild. SPAM! Slutdiskuterat med det!

Skadar ju ingen. Eftersom forumet är såpass inaktivt så är det bara kul när det händer nåt.
    Det är emot reglerna.

* §9 Annonsering och spam
    Det är helt förbjudet att posta spam på forumet. Den som postar spam kan bli permanent avstängd, utan varning.

Och du tycker vi ska öka aktiviteten på forumet genom att tillåta spamning? Jag vill nästan stänga av dig för att du tycker så! Helt absurt!

MINSTA lilla kattbild eller annan liknande får 3 dagars avstängning UTAN förvarning!

Oavsett tråd.

Jag har slutat att vara snäll.
    Följ Moppenets största projekttråd här!

Nej, för där diskuteras det om just bilderna. Inte sitter ni och diskuterar om kattbilderna, nej. Det kommer in bild efter bild efter bild. SPAM! Slutdiskuterat med det!

Det är emot reglerna.

Det är helt förbjudet att posta spam på forumet. Den som postar spam kan bli permanent avstängd, utan varning.

Och du tycker vi ska öka aktiviteten på forumet genom att tillåta spamning? Jag vill nästan stänga av dig för att du tycker så! Helt absurt!

MINSTA lilla kattbild eller annan liknande får 3 dagars avstängning UTAN förvarning!

Oavsett tråd.

Haha, ja det är verkligen helt absurt. Posta flera roliga bilder på rad i humortråden är helt oacceptabelt, speciellt när det gäller katter!!!!111

Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Haha, ja det är verkligen helt absurt. Posta flera roliga bilder på rad i humortråden är helt oacceptabelt, speciellt när det gäller katter!!!!111
    Ta hundbilder istället då! VOFF

Dåså pojkar och flick(a?)or, man får inte posta humoristiska bilder innefattande katter i humortråden längre, då går vi över till hundar istället.

Det är emot reglerna.

Oavsett tråd.

Låt de som vill ha kattbilder eller liknande göra det i en egen tråd och låt de hålla på bäst det vill, underhållande för oss andra åtminstone. Ingen idé att stänga av folk för det.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Låt de som vill ha kattbilder eller liknande göra det i en egen tråd och låt de hålla på bäst det vill, underhållande för oss andra åtminstone. Ingen idé att stänga av folk för det.
    Vi har redan försökt göra en tråd men det resulterade i att jag, Lennart och siiimoon blev avstängda i 3 dagar, Svaniis blev permad

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Dåså pojkar och flick(a?)or, man får inte posta humoristiska bilder innefattande katter i humortråden längre, då går vi över till hundar istället.
    Du inser själv hur dumt den idén är.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Jag känner mig tvungen att dela med mig av denna!

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    I'm back motherfuckers
    Men snart är du borta igen.

pic

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Är snäll och ger dig bara en dag. Nästa gång är det en vecka.

//Webbe

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    när de gäller mig eller pontus så blir de flera dar. när dom andra gör de ska de puttinuttas. ges andra chanser osv. ni fattar väl att dom jävlas precis som tex jag gör?

rätt ska va rätt. för detta är ju ett jävla skämt.
    Förlåt, men nu har jag inte sett simon göra mer än att posta någon kattbild. Det var väldigt onödigt av honom och han fick en dag. Jag fick precis reda på att han fick en dag av Holmqvist så nästa gång han håller på blir det två veckor istället.

Du däremot skulle många av modsen säkert vilja permbanna då det blir bråk och ståhej vad du än gör verkar det som. Ta det inte personlig, men du är bråkstaken.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    inge problem vettu. ja vet att ja är bråkstaken. men tycker att de ges väldigt mkt nya chanser nu när ni ska ta i med hårdhandskarna.
    Enda anledningen till att jag var mild ikväll är för att jag är på så galet bra humör. Du hade också fått en dag av mig ikväll utan att tveka.

Men det här var inga roliga kommentarer, tillbaka till topic!

varför de o ja får fråga? vilken regel har ja brutit mot nu då?
    cp du fattar vad han menar

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    varför de o ja får fråga? vilken regel har ja brutit mot nu då?
    OT just nu i alla fall

Mr bean is the shit!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in