Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Får bli en till fail faktiskt. Jag märkte nu att det snöar ute och gjort det sen i eftermiddags.
    snöar inte här men är kallt utav helvete så man fryser ihjäl nästan riktigt irriterande med tanke på att det var typ +10 i en dag för några dagar sen

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    snöar inte här men är kallt utav helvete så man fryser ihjäl nästan riktigt irriterande med tanke på att det var typ +10 i en dag för några dagar sen
    Hur kallt har ni? Säg inte att det är typ -5 för det är fan inte kallt haha

skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    haha bara fatt du bor där uppe där de är 20- på sommarn!
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    ca -5... men det blåser så man håller ju förfan på att dö, att man sen har tajta jeans och inga handskar och cyklar gör ju inte saken bättre. fast det blir ju aldrig kallt i norrland, ni har ju bara torr luft, jag bor precis vid mälaren så det blåser in kall fuktig och jävlig luft som får vilken norrlänning som helst att gråta efter mamma

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    haha bara fatt du bor där uppe där de är 20- på sommarn!
    Nej tyvärr.

ca -5... men det blåser så man håller ju förfan på att dö, att man sen har tajta jeans och inga handskar och cyklar gör ju inte saken bättre. fast det blir ju aldrig kallt i norrland, ni har ju bara torr luft, jag bor precis vid mälaren så det blåser in kall fuktig och jävlig luft som får vilken norrlänning som helst att gråta efter mamma
    Haha, vi har haft -40 så tyst pårej!

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    precis, men ni har ingen fukt så det känns inte
    Kom hit och prova, nästa vinter

Tillåt mig skratta^^

m.larsson på luleås lokala dansbana en lördagkväll för att bju' upp en fjälla från grannbyn:

Ja? Något konstigt med det?

Back to topic:

"I Sverige, som har mycket skog och sjöar och nära till hav, har vi oftast relativt fuktig luft" - SMHI

Var det inte du som sa att vi är omringad av allt det där vill jag minnas? hm, jo! aja ska se film cyaaaaaaaaaa

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ja? Något konstigt med det?

Back to topic:

"I Sverige, som har mycket skog och sjöar och nära till hav, har vi oftast relativt fuktig luft"

Var det inte du som sa att vi är omringad av allt det där vill jag minnas? hm, jo! aja ska se film cyaaaaaaaaaa
    ja

så du tror inte att det är mer fukt när man bor 100 m från mälaren än mitt i inlandet?

ja

så du tror inte att det är mer fukt när man bor 100 m från mälaren än mitt i inlandet?
    Nepp.

Film nu.

Nepp.

Film nu.
    så kan man ju också göra när man förlorar en argumentation jaja. förresten kan du få citera mig där jag skulle ha sagt det där, tills du har gjort det har jag inte sagt det...

så kan man ju också göra när man förlorar en argumentation jaja. förresten kan du få citera mig där jag skulle ha sagt det där, tills du har gjort det har jag inte sagt det...
    Ser dock inte hur jag förlorade den då du knappt svarade på det jag skrev men aja hejdå iaf

Ser dock inte hur jag förlorade den då du knappt svarade på det jag skrev men aja hejdå iaf
    svarade på? du hittar på att jag ska ha sagt något jag inte har sagt så vad vill du att jag ska svara på det?

svarade på? du hittar på att jag ska ha sagt något jag inte har sagt så vad vill du att jag ska svara på det?
    Du får väl leta upp det själv då det var du som skrev det

jag har inte skrivit det, och om du ska använda det som bevis i en argumentation så är det upp till dig att bevisa det (ja det här är en url)...
    Tyvärr tänker jag inte leta upp det då det kan ta ett bra tag, Och jag kan garantera dig att du skrev det.

Nu tänker jag inte skräpa ner tråden mer för den kommer bara bli låst. Du får fortsätta med ditt förnekande på PM så svarar jag efter filmen eller imorrn.

Tyvärr tänker jag inte leta upp det då det kan ta ett bra tag, Och jag kan garantera dig att du skrev det.

Nu tänker jag inte skräpa ner tråden mer för den kommer bara bli låst. Du får fortsätta med ditt förnekande på PM så svarar jag efter filmen eller imorrn.
    jag kan garantera att jag aldrig har skrivit att luftfuktigheten är lika överallt i hela sverige, och om du lyckas bevisa att jag har skrivit det har du mitt fulla förlåtande. ta din tid.

Reg.datum
    Sep 2011
    Snöööööö :/ .. vill ha sommar ..

Köpte crossstöd idag men det verkar som moppen är för låg för att kunna få understödet .. Ska pröva sen igen efter skolan..
    Senast redigerat av mackan663 den 2012-03-08 klockan 08:35.

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    ja

Bor ca 70m från mälaren själv och är ursprungligen norrlänning och kan fan intyga att det blåser sjukt kallt där. Mycket kallare än inne i stan
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Min underkåpa som jag beställde från USA kom till Malmö den 6:e Mars, men beräknad ankomst till mig är den 19;onde Mars, bra där posten!

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Funderar på att gå och skjuta nån granne eller två..
    Hurså?

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Dom fäller varenda träd dom ser, för typ ett år sen så var det ganska mycket skog här omkring, men nu ser jag rakt ut till landsvägen, och ännu en grannes hus..Man märker ganska stor skillnad nu, förr hörde man knappt när bilarna åkte förbi på landsvägen, men nu ser och hör man dom hela tiden.Och för några timmar sen när jag tog en liten testrunda såg jag att dom hade fällt en jäävla massa träd bredvid landvägen där våran och några andra postlådor står, kände helt ärligt talat inte igen mig, sträckan såg väldigt konstig ut.Sen märkte jag att det rann lite bensin när jag skulle slå i en skvätt i chevan för att kunna flytta på den, kollade in under och visst var det ett litet hål i påfyllningsröret, härligt!
    Anmäl idioterna då?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

Reg.datum
    Sep 2011
    Dom fäller varenda träd dom ser, för typ ett år sen så var det ganska mycket skog här omkring, men nu ser jag rakt ut till landsvägen, och ännu en grannes hus..
    Man märker ganska stor skillnad nu, förr hörde man knappt när bilarna åkte förbi på landsvägen, men nu ser och hör man dom hela tiden.

Och för några timmar sen när jag tog en liten testrunda såg jag att dom hade fällt en jäävla massa träd bredvid landvägen där våran och några andra postlådor står, kände helt ärligt talat inte igen mig, sträckan såg väldigt konstig ut.

Sen märkte jag att det rann lite bensin när jag skulle slå i en skvätt i chevan för att kunna flytta på den, kollade in under och visst var det ett litet hål i påfyllningsröret, härligt!
    Har typ hänt här vid mig ochså. Dom högg ner träd som fan bara för några idioter skulle få utsikt .Men träden håller på att växa upp igen så Mohahahaa

Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Anmäl idioterna då?
    Håller med.

Tyvärr så har dom pratat med markägarna som sagt att dom får göra så..
    Menmen, dom stör mig, så jag får väl hitta på något att göra tillbaks.
    Har typ hänt här vid mig ochså. Dom högg ner träd som fan bara för några idioter skulle få utsikt .Men träden håller på att växa upp igen så Mohahahaa
    Det lär inte hända här, kommer det nya tråd åker dom nog på en gång!
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

Tyvärr så har dom pratat med markägarna som sagt att dom får göra så..
    Menmen, dom stör mig, så jag får väl hitta på något att göra tillbaks.

Det lär inte hända här, kommer det nya tråd åker dom nog på en gång!
    samla ihop din katts/ditt skit och vräk i det i deras postlåda

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in