Ämne: Crosspall

Reg.datum
    Sep 2011

Crosspall

Tjenare.Köpte en crosspall för ett tag sen . Men har lite problem med den. Jag måste vinkla pallen och moppen för att få ens upp moppen på pallen. Sen så får man lyfta o ha sig för ens ha chansen att få moppen rätt. Vilket tar tid och tålamod och en jävla stor gnutta humör!... Vilket jag inte brukar ha. Så jag undrar hur ni gör det?. Hur får ni upp eran crossar/moppar på pallen?.

Har biltemas offroadpall!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Tjenare.Köpte en crosspall för ett tag sen . Men har lite problem med den. Jag måste vinkla pallen och moppen för att få ens upp moppen på pallen. Sen så får man lyfta o ha sig för ens ha chansen att få moppen rätt. Vilket tar tid och tålamod och en jävla stor gnutta humör!... Vilket jag inte brukar ha. Så jag undrar hur ni gör det?. Hur får ni upp eran crossar/moppar på pallen?.

Har biltemas offroadpall!
    Jag har min tillräckligt hög så jag bara kan sätta den under och trycka upp den.

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Lyfter bak vid svinget och sen vinklar rätt, lol tar typ 10sek..
    Menar du nere vid däcket?.Eller vid dom hålen vid sättet * dom man sätter händerna i *

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Jag har min tillräckligt hög så jag bara kan sätta den under och trycka upp den.
    För mig så är crosspallen typ 2 cm för hög

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Nere vid fälgen
    Okej, Ska ut o pröva snart..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Menar du nere vid däcket?.Eller vid dom hålen vid sättet * dom man sätter händerna i *

För mig så är crosspallen typ 2 cm för hög
    Alltså kan du köpa en bakdämpare av mig så slipper du allt detta då. Blir ungefär 3cm högre

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Alltså kan du köpa en bakdämpare av mig så slipper du allt detta då. Blir ungefär 3cm högre
    Hahah det är lungt . Orkar inte lägga direkt pengar på bakdämpare just nu. Men Rami's sätt funkade . men kom gärna med förslag!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in