Ämne: f1-tråden
-
2012-03-18, 19:35 #121
Jag kände väl på mig att han skulle gå upp ganska mycket i placeringar, han hade ju kunnat fått en ännu bättre än 7 ifall inte safety car hade dykt upp och förstört lite.
Matlab e-e-e-e-e-e-e-e
-
2012-03-18, 20:05 #122SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2012-03-18, 20:51 #123
maldonado

verkar som att renault har fått till sin bil ordentligt bra, återstår att se vad de kan göra m a p förbättringar under säsongens gång. mclaren ser väldigt starka ut, redbull får nog lägga på ett kol om de ska kunna utmana på riktigt. ferrari... vad håller de på med?
gött att nästa race är redan nästa helg, jag har redan abstinens
-
2012-03-18, 21:29 #124SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2012-03-20, 23:34 #125
-
2012-03-23, 21:17 #126SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2012-04-21, 16:02 #127SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2012-04-22, 15:45 #128
Schyst att Räikkönen blev tvåa idag
Matlab e-e-e-e-e-e-e-e
-
2012-05-13, 16:18 #129SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2012-05-15, 23:56 #130
Biljetter bokade till Hockenheim i sommar, toppen!
Matlab e-e-e-e-e-e-e-e
-
2012-05-19, 21:56 #131SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2012-06-06, 17:59 #132SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
-
2012-06-10, 22:08 #133SFS
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- Örebro
- Inlägg
- 2 230
Svara med citat

Ferarri är ute och cyklar som vanligt, massa lär flyga innan säsongs halvan är körd. Verkligen kul att renault har fått fart på grejerna! Även att Toro Rosso fått brumm på grejerna är kul att se, längtar verkligen att se den intern fighten iår.
