moppe Köra med choke ett tag tills jag har munstycke?

Tja, jag har en yamaha slider -10 och jag satte på ett leovince zx rör idag, men har inte bytt munstycke, gåre bra att köra med full choke i typ en vecka tills jag har fått hem munstycken? den bööööar inte eller något, men om jag kör utan choke så tare typ 2-3 sekunder innan den drar iväg annars gåre fint (bööar lite smått)

Passar dellorto munstycken på min tk(teikei) förgasare?

Ledsen om jag postar här men behöver svar fort och ingen svarade i förgasar tråden

Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Går och går, klart det går men fan inge bra för motorn.. INTE att rekomendera! Ställ in ordentligt från början eller låt det vara...
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

When the sun goes down, the streets goes up..

Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    Går och går, klart det går men fan inge bra för motorn.. INTE att rekomendera! Ställ in ordentligt från början eller låt det vara...
    Haha okej, har redan kört typ 3-4 mil men vafan, iallafall.. Vilka munstycken passar till min teikei förgasare? Har googlat men får väl inget vidare svar.

Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Inge bra att forsätta med det, kan leda till att den skär ihop. Ingen anning, inte hört talas om en sådan förgasare ens.

Inge bra att forsätta med det, kan leda till att den skär ihop. Ingen anning, inte hört talas om en sådan förgasare ens.
    Hm okej, men den blöddrar ju ingenting och går bra förutom när jag inte står stilla och ska iväg, eller när jag inte har några varv

Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av twizzter Visa inlägg
    Hm okej, men den blöddrar ju ingenting och går bra förutom när jag inte står stilla och ska iväg, eller när jag inte har några varv
    Den kan bete sig rent men det är jag övertygad om att den inte är. Kolla ditt tändstift, lär vara vitt, iaf ljust.
    Det sliter på motorn. Punkt slut.

Den kan bete sig rent men det är jag övertygad om att den inte är. Kolla ditt tändstift, lär vara vitt, iaf ljust.
    Det sliter på motorn. Punkt slut.
    Aa, lite svårt att se på en slider då det är satans trångt men ska titta färgen imorgon, har iaf beställt munstycken nu

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in