Det enda är den borde heta beta motorn då dom konstruerade den och att ktm köpte den och gjorde lite andra cylindrar till 65cc och hade dom på knattecrossarna

dom är extremt starka men så snabba är dom inte tror jag
    Ja blir aldrig riktigt vuxen jag!!

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av mrdeath666 Visa inlägg
    dom är extremt starka men så snabba är dom inte tror jag
    Bestäm dig, du talar emot dig själv...

Beta började tillverka dom motorerna på mopparna, sedan använde KTM samma motor på deras 65 cc crossar. Det är olika vevar, cylindrar, rör, ja allt! Dom motorerna är underbara så länge dom går, reservdelar är svindyra.
    Don´t make excuses, make horsepower!

Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg

Beta började tillverka dom motorerna på mopparna, sedan använde KTM samma motor på deras 65 cc crossar. Det är olika vevar, cylindrar, rör, ja allt! Dom motorerna är underbara så länge dom går, reservdelar är svindyra.
    +1.
    En kompis tändsystem gick åt helvete, det kostade 4 tusen.

Sen går dom bättre än fler mopeder, drar dom flesta urpluggade.

Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg

hur kan ja säjja imot mig själv ? när jag säjjer att dem är starka men som är inte så snabba?
    Ja blir aldrig riktigt vuxen jag!!

Citat Ursprungligen postat av mrdeath666 Visa inlägg
    hur kan ja säjja imot mig själv ? när jag säjjer att dem är starka men som är inte så snabba?
    Är en motor stark så orkar den dra upp hojjen i högre hastigheter ifall drevningen är anpassad för det.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in