Yamaha Aerox Dör på fullgas

Tjenixen, min yamaha aerox 03 ram och 2011 års delar, 19mm stage 6 black edition fögge, 70cylle top performance, mhr membran mm... den startar på första kicken och kan gasa lite men när man väl gasar fullt så dör den helt. Kan vara något enkelt fel jag vet men är helt förvirrad just nu, Tack för snabba svar. Mvh Ninjasnäckanjr

CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    För litet huvudmunstycke, byt upp ca 5-10 storlekar till att börja med. Kan hända att du behöver ännu större tillochmed, beroende på hur kasst den verkligen går
    Har inget TK men är ett fucko ändå

Fick hjälp av polare men har på 94 elr 96 på nu om jag inte minns fel, testade 90 då fick den för lite... så behöver 92 storlek, tror det även kan vara fel på vakuumklockan eftersom den droppar några droppar ibland från kylarkåpan.

CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Citat Ursprungligen postat av ninjasnäckanjr Visa inlägg
    Fick hjälp av polare men har på 94 elr 96 på nu om jag inte minns fel, testade 90 då fick den för lite... så behöver 92 storlek, tror det även kan vara fel på vakuumklockan eftersom den droppar några droppar ibland från kylarkåpan.
    Du behöver större. Testa 100+

Hade 108 på innan... har testat alla 100+ :/

CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Om du har 94/96 och den dör vid full gas, hur betedde den sig med 90 då? Och hur betedde den sig med 108?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in