Sidan 3 av 4 Första 1234 Sista
  1. #61
    Vad säger ni, EL eller fordon?

    Oj, fel tråd

  2. #62
    Longboard, kröka, måla, bada, äta god mat och sova, låter schönt.

  3. #63
    typ äta skita sova
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #64

  5. #65
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Fan asså, denna tråden är väl högaktuell igen.

    Helgerna kommer antagligen gå åt att träffa ett gäng polare, softa, grilla på stranden, festa osv.
    Men alla andra jävla dagar... Fan asså, har verkligen inget att göra Har inga pengar, inget jobb osv. De flesta polarna jobbar. Vädret suger.

    Grekland typ i Augusti. Ska till någon festival kanske också. Men sen är där ju de övriga dagarna...

    WHAT TO DO?

  6. #66
    Jobba imorn, å sen mer mer mer jobb
    hälgen kanske rally å slapp!
    sen jobb igen ;o
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  7. #67
    Har faktiskt inte ett jävla piss planerat för sommaren, mer än att jag möjligtvis ska till en polares landställe en helg eller så. Kommer antagligen vara pank också då jag inte har hittat nåt jobb. Blir nog en ganska seg sommar för mig tror jag..

  8. #68

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Ska till farsan en vecka nu ungefär (på torsdag), Sen åker jag hem igen och stannar tills den 25e Juni , jag börjar jobba den 27e i 3 veckor , Sen drar jag iväg på husbilssemester och sen väntar jag resten av sommarlovet på att få pengar eftersom att jag antagligen kommer vara luspank tills jag får lönen i Augusti och då blir det bil som får stå och rosta tills 15e Juni 2012 då jag ska ha körkort
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  9. #69
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jag har typ 14 timmars dötid varannan dag , dock ska jag fixa med en bil nu på dagarna , så sjukt tråkigt att switcha mellan facebook , aftonbladet och moppenet när det regnar ute hela dagarna.
    Haha, precis så gör jag, de 3 lätt mest besökta sidorna^^

  10. #70

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av StekArne Visa inlägg
    Haha, precis så gör jag, de 3 lätt mest besökta sidorna^^
    Märks att de där var förra sommaren

    Nu har jag ciao och frihamnen
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  11. #71
    I sommar ska man ju ta det lugnt, åka moppe till folk, träffa tjej osv
    Most stickpeople are black

  12. #72
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    i sommar ska jag bygga hyper.
    chilla, ett tips som kan vara jävligt underhållande är att just hoppa studsmatta när det regnar. tänk inte så mycket på vädret. Gör saker som ni annars gör när det är fint, cykla, springa, bada, en sak som är jävligt roligt, det är att man bygger typ en bod med några polare som man kan ha som chillstuga! sedan drar man bara ut el dit, internet en bit från sitt/polarens hus, där kan man sitta och ha trevligt helt avstört!
    bara fantasin sätter gränser.
    Senast redigerat av hyperperry den 2012-06-07 klockan 23:39.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #73

  14. #74
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Känns som om det är dax att bumpa den här tråden.

    Ska själv ta körkortet i slutet av juni/början av juli så det blir att plugga en hel del teori. Efter det vet jag inte, men det blir nog att festa och köra fylletaxi (det borde väll räknas som ett sommarjobb?).
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #75
    lär bli ett redigt tråkigt sommarlov... som vanligt
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  16. #76

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    blir förhoppningsvis mycket festande, fiskande o körade , sen så händer det roliga saker brevid ochså

  17. #77
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Rulla in med tips nu!!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #78
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Rulla in med tips nu!!
    +1!
    Blir det inget sommarjobb så får man hoppas på bra väder istället, annars blir det lätt att man sitter vid datorn för mycket.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #79

  20. #80
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Arbeta, finns inte mycket som är mer vettigt än det.
    jo, om man hade jobb så...
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  21. #81

  22. #82
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Skaffa vilja, engagemang och självdisciplin så har du kommit en bra bit på vägen.
    Sen så är väll sommarjobb ""svårare" att skaffa då man ofta har stor konkurens om jobben(et)? Har man inte kontakter eller någon speciel kompentens brukar man vara körd. Såvida man inte får jobbet av kommunen eller av någon bekant.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  23. #83

  24. #84
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    +1!
    Blir det inget sommarjobb så får man hoppas på bra väder istället, annars blir det lätt att man sitter vid datorn för mycket.
    Sommarjobb har jag, 2 st. Men 20 dagar tills det börjar
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Arbeta, finns inte mycket som är mer vettigt än det.
    Det kommer, börjar med första om 20 dagar men vill ju inte bara sitta och dega vid datorn då
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #85
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Med den inställningen lär det vara svårt, har du däremot en inställning som liknar "Jag är bättre än alla andra, därför skall jag ha jobbet" så får man helt plötsligt en helt annan utgångspunkt.

    Problemet idag är inte att det inte finns några jobb. Det är att ungdomar är lata, de nöjer sig inte med vad vissa kallar för skitjobb, utan de förväntar sig ett drömjobb med samma lön som sina föräldrar.
    Jag har själv en anställning och har haft det ett bra tag, jag känner att jag vill byta arbete eftersom jag inte känner att jag utvecklas som person längre. Jag har redan varit på två arbetsintervjuer och konkurrerar med människor som har lika lång arbetserfarenhet som jag är gammal. Jag skulle inte ha en minska chans om jag inte hade den inställningen jag har.
    Du har rätt! Givetvis är det så när det gäller okvalificerade jobb såsom donken mm. Men de flesta jobben som varit utannonserade där jag bor har krävt någon form utav merit som är omöjlig för en ungdom att inneha. Då gäller det tex "mångårig erfarenhet", BE-kort osv.

    Har faktiskt haft några i klassen som fått sommarjobb och sagt precis det som du beskriver. Tex: "Man tjänar bara 110 kr i timmen, farsan tjänar ju det fyrdubbla!" osv. Tvivlar inte en sekund på att du inte skulle få det jobbet som du söker. Då du verkar vara en extremt driven person och dessutom en entreprenör.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  26. #86

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Köra lastbil på Schenker åkeri hela sommarlovet.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  27. #87

  28. #88
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Det är det jag menar. Av det du skriver jag en känsla att du skiljer dig (tragiskt nog) från många ungdomar på det viset att du faktiskt har vett innanför pannbenet.

    Det jag reagerar på är när du säger att många jobb kräver meriter. Vad gör du för att bättra på dina meriter? Ta jobbet på McDonalds så har du en. Nu menar jag inte inte dig personligen, utan rent allmänt.
    Ska snart på intervju på McDonalds, håller på att ta körkort osv så förbättringen av meriter är något som jag satsar på.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  29. #89

  30. #90
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Underbart, även om jag inte pratade om dig personligen.

    Det är lätt att gnälla, men också totalt och fullkomligt ointressant. Det intressanta ligger i vad man gör åt det.
    Tyvärr gör man väll det som är lättast.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in