Få in fiddy i bakluckan på en BMW 523i sedan

Min polare ska köpa en fiddy typ ganska snart och behöver veta om den går in i bakluckan på hans farsas bil.

http://www.blocket.se/stockholm/Mini....htm?ca=11&w=1 Det är den vänstra jag syftar på.

Någon som vet av erfarenhet?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av hummus Visa inlägg
    Min polare ska köpa en fiddy typ ganska snart och behöver veta om den går in i bakluckan på hans farsas bil.

http://www.blocket.se/stockholm/Mini....htm?ca=11&w=1 Det är den vänstra jag syftar på.

Tjena! När min kompis skulle hämta min minicross (lika stor som den lilla på bilden) för reparation hos sig i en mercedes liknanade den här : http://www.blocket.se/jonkoping/Merc....htm?ca=20&w=2 . Så fick vi ställa inn den i baksätet. Så tror inte den går in i hans fars bil men dock kanske i baksätet.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Helt OT men den fiddyn är inte värd att lägga pengar på.

Citat Ursprungligen postat av LÖVTRÄ Visa inlägg
    Helt OT men den fiddyn är inte värd att lägga pengar på.

+1

Något annat som kan vara bra att veta är att det inte ens är någon fiddy.

On topic så har jag fraktat alla hojar jag har haft i bakluckan vid något tillfälle, dock inte den senaste Pitpron. Men en Exxo Alu har gått in till exempel och den han vill köpa är nog inte så mycket större. Dock var det på en Hyundai Santa Fé och den har ju mer utrymme.
    F.d summertime

Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    +1

Något annat som kan vara bra att veta är att det inte ens är någon fiddy.

On topic så har jag fraktat alla hojar jag har haft i bakluckan vid något tillfälle, dock inte den senaste Pitpron. Men en Exxo Alu har gått in till exempel och den han vill köpa är nog inte så mycket större. Dock var det på en Hyundai Santa Fé och den har ju mer utrymme.
    Varför klassifieras den inte som fiddy? Varför är den inte värd att lägga pengar på?

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    ligg med bmw´n famför med bagareluckan öppen och tvärnita när fiddyn ligger bakom i ca 50.

annars går det väll att skruva isär styre och hjul?
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    om dom som köpte min kx125 a fick in den i en bmw 360, så bör fiddin gå in i bilden
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

Varför klassifieras den inte som fiddy? Varför är den inte värd att lägga pengar på?

Det är ingen fiddy för att den har 12"/14" fälgar. Det är en midsize.

Personligen hade jag lagt till en 2k och köpt mig en typ en Pitpro 05/06. Men dock antar jag att han ändå bara ska leka runt med den så det går nog bra.
    F.d summertime

Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Det är ingen fiddy för att den har 12"/14" fälgar. Det är en midsize.

Personligen hade jag lagt till en 2k och köpt mig en typ en Pitpro 05/06. Men dock antar jag att han ändå bara ska leka runt med den så det går nog bra.
    Det är min kompis lillebror som är 12 år, så jag tror nog att den duger.

Aja tack för hjälpen, får se hur det går för honom.

Reg.datum
    May 2010
    ta bara av hjulen och ev. styret så ramlar den ner i luckan. Vet folk som forslat såna här i B (och två bokstäver till) -coupeers bakluckor på det viset. Utan några problem

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in