stalker motor på zip?

tycker ni att det är värt att sätta på stalker motor på zip? det är samma fästen och allt

Så här ser min ZIP ut med Stalker gaffel och Stalker motor, as gött med dubblahöjningar också!

Namn:  IMG_0604.jpg
Visningar: 333
Storlek:  103,7 KB
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

Citat Ursprungligen postat av Ciao Doktorn Visa inlägg
    Så här ser min ZIP ut med Stalker gaffel och Stalker motor, as gött med dubblahöjningar också!

Namn:  IMG_0604.jpg
Visningar: 333
Storlek:  103,7 KB

den va ju skit tuff stalker gaffel ska nog på idag bytte till mej en gaffel mot min tolva som jag har liggande

Du kan annars få köpa en stalker gaffel av mig. Har en liggande som jag ej använder, du får även med fälg och däck.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

jag skrev ju att jag bytt till mej en för jag ska endå inte ha tolva på zipen

kompisen har en hel stalker motor med fjäder

Citat Ursprungligen postat av izeman Visa inlägg
    jag skrev ju att jag bytt till mej en för jag ska endå inte ha tolva på zipen
    Jaha oj förlåt haha var grymt trött när jag läste de
    Missade "skall nog på idag" o resten shabla jag upp ännu mer.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    de blir ju grymt. men du bör byta till en bakdämpare gjord för långblocket också. så slipper du använda dubbla höjningar.
    Dem dubbla höjningarna var bara för att den ska bli as hög. Går även att köra utan höjningar!
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

Förlåt att jag lånar tråden lite. Men har hört att stalkerkåpor ska passa på piaggio zip utan någon stor modd? Stämmer det? stalkerkåpor är ju mycket snyggare!

bak passar de så gott som det är bara att borra två hål i ramen för stalker lampa och ett hål i vardera bakkåpa, har gjort de på min zip

bak passar de så gott som det är bara att borra två hål i ramen för stalker lampa och ett hål i vardera bakkåpa, har gjort de på min zip
    Soft, du skulle inte kunna lägga upp en bild på de? blev riktigt sugen på att sätta på stalkerkåpor på min nu vet du om de passar fram också? Så kan man ju slippa den fula lampan på styret!

vet inte om det passar fram har inte kollat.men såhär ser det ut med stalker lampa och kåpor bak

Såg ju riktigt br ut! Tack för bilden. såg ju att du tyvärr har den nya modellen (?) för jag har en likadan som "Ciao Doktorn" :/ Men är inte de samma ram tro?

Citat Ursprungligen postat av Lucass Visa inlägg
    Såg ju riktigt br ut! Tack för bilden. såg ju att du tyvärr har den nya modellen (?) för jag har en likadan som "Ciao Doktorn" :/ Men är inte de samma ram tro?
    jag har den modellen med det är en upp till 96 den modellen eller något

jag har den modellen med det är en upp till 96 den modellen eller något
    Aha okej, så din är den första modellen som kom? Min är en 99-00 tror jag. Tänkte köra gilera stalkerkåpor bak, och en zip sp kåpa fram, den ser ut att vara "bolt on" Tror de kan bli najs

Citat Ursprungligen postat av Lucass Visa inlägg
    Aha okej, så din är den första modellen som kom? Min är en 99-00 tror jag. Tänkte köra gilera stalkerkåpor bak, och en zip sp kåpa fram, den ser ut att vara "bolt on" Tror de kan bli najs
    precis kan ta lite kort och skicka till dej i morgon om du vill?

Kan du gärna få göra! Alltid kul att kunna få hjälp/idéer

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in