1. #1

    hgs(85cc cross rör) till barikit 80cc

    hej, undrar om de är värt att försöka få på ett hsg rör som suttit på en honda 85cc, undrar hur de kommer gå med effekten och fall de går att porta till en barikit 80cc så den skulle gå att köra med de?

    skulle de gå tillräckligt bra för äns vara lönt? jag får röret av en kompis, så känns ovärt att han ska ge ig de fall de ändå bara kommer gå skit
    Senast redigerat av david96 den 2012-12-10 klockan 14:25.

  2. #2
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Såklart det lär funka, men det är ju de om Barikiten klarar av att komma upp i varven..

    Ny Tändning och Portad Barikit 80cc, Bör ju funka, Testa?

  3. #3
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av david96 Visa inlägg
    hej, undrar om de är värt att försöka få på ett hsg rör som suttit på en honda 85cc, undrar hur de kommer gå med effekten och fall de går att porta till en barikit 80cc så den skulle gå att köra med de?

    skulle de gå tillräckligt bra för äns vara lönt? jag får röret av en kompis, så känns ovärt att han ska ge ig de fall de ändå bara kommer gå skit
    mjo det lär nog gå att få det och gå rätt bra. prata med emil123 och se om han kan hjälpa dig, han har hållt på mycket med crosscylindrar och vet nog hur den ska portas för att det ska fungera bra ihop.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in