Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Betting och Oddstråden - Diskutera/visa dina och andras spel

Då trådarna om Alkoholhaltiga drycker och raketer/fyrverkeri fått vara kvar, samtidigt som det verkar finnas en del intresserade medlemmar som är 18+år, så tycker jag att det är dags för en sån här tråd.

VIKTIGT: Vi är väl medvetna om att man måste vara minst 18 år för att få spela!

Här kan ni ge förslag på bra matcher, bra odds osv. Ni kan visa er Lången, berätta om vinster, berätta om bra/dåliga spelbolag. Detta oavsett sport! Skött detta snyggt så vi får ha kvar tråden och än en gång vill jag betona åldersgränsen på 18 år!

Här är min trippel. En väldigt feg men säker sådann.

Nr.

1

Barcelona 1,25 x pengarna (vinst)

Granada v Barcelona
    (Resultat efter fulltid)

16/02/2013

2

Real Madrid 1,18 x pengarna (levande)

Real Madrid v Rayo Vallecano
    (Resultat efter fulltid)

3

PSG 1,44 x pengarna (levande)

Sochaux v PSG
    (Resultat efter fulltid)

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag vet inte hur de andra moderatorerna ställer sig till detta men jag kan ändå kommentera sålänge. Om inte Rexxy kommer in och blir förbannad så är det nog lugnt. Eller hur Rexxy?

OnT: Det var en rejält feg en! Du tror inte att Real Madrid bänkar några stjärnor mot Rayo i och med att det är dags för returen mot United snart? Tror ändå att de vinner självklart men har du haft det i åtanke?

Det "osäkra" kortet i det du bettade är väl PSG egentligen, de är lite till och från tycker jag tyvärr. Ena matchen kan de dominera medan de i nästa kan fallera totalt, dock leder de ligan så det bör gå bra!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag vet inte hur de andra moderatorerna ställer sig till detta men jag kan ändå kommentera sålänge. Om inte Rexxy kommer in och blir förbannad så är det nog lugnt. Eller hur Rexxy?

OnT: Det var en rejält feg en! Du tror inte att Real Madrid bänkar några stjärnor mot Rayo i och med att det är dags för returen mot United snart? Tror ändå att de vinner självklart men har du haft det i åtanke?

Det "osäkra" kortet i det du bettade är väl PSG egentligen, de är lite till och från tycker jag tyvärr. Ena matchen kan de dominera medan de i nästa kan fallera totalt, dock leder de ligan så det bör gå bra!
    I så fall måste de två andra trådarna låsas med, right?

Kör en säker nu så man kan köra en lite osäkrare nu på tisdag då det är CL!

PSG drog in 1k till mig, och kan man slå Valencia med en domare som är av samma kvalité som fransmannen som dömde Helsingborg, så är den nog rätt säker. Vill helst betta matcher jag kan se live med.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    I så fall måste de två andra trådarna låsas med, right?

Kör en säker nu så man kan köra en lite osäkrare nu på tisdag då det är CL!

PSG drog in 1k till mig, och kan man slå Valencia med en domare som är av samma kvalité som fransmannen som dömde Helsingborg, så är den nog rätt säker. Vill helst betta matcher jag kan se live med.
    Kanske det, om någon klagar så får vi helt enkelt ha en diskussion i Mods Only om det, det fixar jag!

Sant, vilka håller du på i CL då?

Damn, det är imponerande ioförsig. Fan, påminn mig inte om Hannover-matchen. Den var inte go alltså. Jag har inte riktigt börjat tippa än, får nog fundera på att öppna ett konto snart. Har bara haft lite internt med polarna men tyvärr inte mycket pengar där inte!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Kanske det, om någon klagar så får vi helt enkelt ha en diskussion i Mods Only om det, det fixar jag!

Sant, vilka håller du på i CL då?

Damn, det är imponerande ioförsig. Fan, påminn mig inte om Hannover-matchen. Den var inte go alltså. Jag har inte riktigt börjat tippa än, får nog fundera på att öppna ett konto snart. Har bara haft lite internt med polarna men tyvärr inte mycket pengar där inte!
    Låter bra, då de trådarna också riktar sig till samma målgrupp.

Håller på Arsenal, men efter dagens insats i FA-cupen tror jag mer på Barcelona.

Glömmer aldrig den matchen, två utvisade för en situation...

Kör själv på BET365 då de har bättre odds än Svenska Spel. Har tidigare mest kört liveodds men har tröttnat på de små vinsterna (10-30 kr/match).

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Låter bra, då de trådarna också riktar sig till samma målgrupp.

Håller på Arsenal, men efter dagens insats i FA-cupen tror jag mer på Barcelona.

Glömmer aldrig den matchen, två utvisade för en situation...

Kör själv på BET365 då de har bättre odds än Svenska Spel. Har tidigare mest kört liveodds men har tröttnat på de små vinsterna (10-30 kr/match).
    Det bör inte vara några problem, jag menar, alkoholtråden klarade ju sig!

Arsenal åkte ut igen läste jag ja, vafan har hänt med dem? Jag tror starkt på Bayern München, de gjorde bra ifrån sig förra året och i år leder de ligan överlägset och spelar väldigt bra!

Det var det sjukaste faktiskt, har aldrig varit med om någonting så dåligt. Sen att Atta blev avstängd i två matcher istället för en som han egentligen bara skulle ha blivit. Skandal. Varför inte bara erkänna att de gjort fel, skulle varit skandal ändå, men det blev bara bisarrt nu.

Får väl kolla på BET365 då, längesen man ens kollade in på sidorna. Nu sköter polaren bettingen om man ska satsa någonting. Ger honom en tjuga i näven så fixar han det. Orkar inte själv, men jag som är så organiserad får väl fixa det snart!
    Senast redigerat av webbe den 2013-02-17 klockan 01:57.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Det bör inte vara några problem, jag menar, alkoholtråden klarade ju sig!

Arsenal åkte ut igen läste jag ja, vafan har hänt med dem? Jag tror starkt på Bayern München, de gjorde bra ifrån sig förra året och i år leder de ligan överlägset och spelar väldigt bra!

Det var det sjukaste faktiskt, har aldrig varit med om någonting så dåligt. Sen att Atta blev avstängd i två matcher istället för en som han egentligen bara skulle ha blivit. Skandal. Varför inte bara erkänna att de gjort fel, skulle varit skandal ändå, men det blev bara bisarrt nu.

Får väl kolla på BET365 då, längesen man ens kollade in på sidorna. Nu sköter polaren bettingen om man ska satsa någonting. Ger honom en tjuga i näven så fixar han det. Orkar inte själv, men jag som är så organiserad får väl fixa det snart!
    BET365 har en riktigt go startbonus.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in