Sidan 7 av 102 Första ... 567891757 ... Sista
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Situps med benen i kors i och så ska benen vara i 90 grader kör jag på..
    Absolut det bästa, våran gympa lärare är typ Elittränare så han har visat oss en massa. Man behöver inte ha de i kors bara det är i 90grader, då räcker 50 om man gör rätt
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Jag vill inte träna mer än 2 gånger i veckan eller ta proteindrinkar för jag vill inte bli biff, bara få 6-pack.
    Senast redigerat av Deluxe den 2010-07-21 klockan 15:14.

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Jag vill inte träna mer än 2 gånger i veckan eller ta proteindrinkar för jag vill inte bli biff, bara få 6-pack.
    Deffa och träna endast magen?

Vad är deffa?
    jag drack proteindrink förut, men blev fet.

Tips på övningar?

Haha, bra Daniel, så det ska låta.

Får väl bjuda på några kassa bilder, lite svullen efter käket, men inget ni lider av:

Ser ut som du lägger mest tid på dina armar

[/QUOTE]

Vad är deffa?
    jag drack proteindrink förut, men blev fet.

Tips på övningar?
    Börja med att läsa Deffguiden.

Vill du ha ett sexpack eller vill du vara så benig så att rutorna syns ändå? Isf är de bara att sluta äta. Ät som en myra skit som en elefant!

Skämt och sido, varför inte träna hela kroppen ? :S Man blir inte fet av proteinpulver. Det du blev fet av var att du åt som vanligt och la proteinpulver till det. Då får du större kcal in än ut = du går upp i vikt Börja träna hela kroppen, ändra maten och läs på lite så ska du se att du kan få ett sexpack med

Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg

Ser ut som du lägger mest tid på dina armar

[/QUOTE]

Klart jag gör det, tränar dom 5 dagar i veckan..

Citat Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg

Vill du ha ett sexpack eller vill du vara så benig så att rutorna syns ändå? Isf är de bara att sluta äta. Ät som en myra skit som en elefant!

Skämt och sido, varför inte träna hela kroppen ? :S Man blir inte fet av proteinpulver. Det du blev fet av var att du åt som vanligt och la proteinpulver till det. Då får du större kcal in än ut = du går upp i vikt Börja träna hela kroppen, ändra maten och läs på lite så ska du se att du kan få ett sexpack med
    Han trollar

Klart jag gör det, tränar dom 5 dagar i veckan..[/QUOTE]

inte bra... bänkar du och så?

Öhh, jag drack en proteindrink efter träningen och gick upp fort som fan , så det är den det är fel på. Star nutrition my ass.
    Det är fult med muskler, jag vill ha 6 pack bara.

Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Han trollar
    Vad menar du?

Fastback, jag som är Danieel på kollo för fan!

Vad menar du?

Länka din journal pöööjk

Sån't larv har jag inte

Hahhaha, fan just de. De va så du hette ja! Deluxe Men det roliga är ju att de finns sånna nötter Typ 10 sånna trådar på kolo varje dag

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Sedan skall man gör det rätt också, det bästa sittupsen är 90grader med benen. Sedan tror jag inte att du klarar 350 på raken ...........
    Har aldrig sagt att jag gör det heller

Hahhaha, fan just de. De va så du hette ja! Deluxe Men det roliga är ju att de finns sånna nötter Typ 10 sånna trådar på kolo varje dag
    Det var ju fan du som jag träffade irl!
    Du stog ju vid vårt tält vid ABG.
    hahah ,ja det bara blir fler och fler skittrådar.

Känns som du bara kommer förstöra dina magmuskler om du gör så....
    Varför det?
    Det är ju inte direkt så att jag bantar och tränar...

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Ruboo Visa inlägg
    Varför det?
    Muskelgruppen du tränar skall vila i minst 48 h mellan passen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Klart jag gör det, tränar dom 5 dagar i veckan..
    inte bra... bänkar du och så?[/QUOTE]

Självklart inte, tränar bara armar...

Härligt när inte ironin når fram. I vilket fall, tränar armarna(generellt, eftersom man får auto-nedbrytning vid andra muskelgrupper) högst en gång i veckan.
    Någon som har hört talas om genetik och "sånt larv"?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Ruboo Visa inlägg
    Varför det?
    Vet inte om du läste det jag skrev förut, men jag kan sammanfatta det: Lägg ner med situpsen, det ger inget.

Reg.datum
    May 2010
    jag sitter i en jäkla sits nu med min vänsterarm och funderar på hur man skall kunna träna upp dess rörelseförmåga fullt ut igen och få en mer normal funktion i armen, och förhoppningsvis slippa den jävla värken som kommer från och till. Rörelseförmågan är begränsad i rörelsen när man för upp armen längst huvudet uppåt och tar liksom i drygt 15-20 grader inna den friska högerarmen, vad skall jag ta till för träning att återfå normal armfunktion?

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    jag sitter i en jäkla sits nu med min vänsterarm och funderar på hur man skall kunna träna upp dess rörelseförmåga fullt ut igen och få en mer normal funktion i armen, och förhoppningsvis slippa den jävla värken som kommer från och till. Rörelseförmågan är begränsad i rörelsen när man för upp armen längst huvudet uppåt och tar liksom i drygt 15-20 grader inna den friska högerarmen, vad skall jag ta till för träning att återfå normal armfunktion?
    Jag tror faktiskt att du borde vända dig till en sjukgymnast istället för ett moppeforum. Vi vet ju inte ens vad som är fel.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Jag tror faktiskt att du borde vända dig till en sjukgymnast istället för ett moppeforum. Vi vet ju inte ens vad som är fel.
    Jag har vart där, men nu frågar jag om styrketräningsmoment som kan hjälpa att på upp muskelstabiliteten i området.

hahahaha du lär inte bli i närheten av 6-pack eller ens biff om du bara tränar 2 gånger i veckan,

sen ska man inte dricka protein drink om man inte behöver mera protein

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Anndreeaas Visa inlägg
    hahahaha du lär inte bli i närheten av 6-pack eller ens biff om du bara tränar 2 gånger i veckan,

Han trollar. Deluxe är stark och kunnig.

Och varför skulle man inte kunna få sexpack av att träna 2 dagar i veckan? Krävs bara att man bränner lite fett.
    Man kan växa av att träna 2 gånger i veckan också, 2-split med långa hårda pass med mycket basövningar så. Inte för att det är optimalt men det går ju.

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Han trollar. Deluxe är stark och kunnig.

Och varför skulle man inte kunna få sexpack av att träna 2 dagar i veckan? Krävs bara att man bränner lite fett.
    Man kan växa av att träna 2 gånger i veckan också, 2-split med långa hårda pass med mycket basövningar så. Inte för att det är optimalt men det går ju.
    Det kan mycket väl vara "optimalt", beror på individen.

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Vet inte om du läste det jag skrev förut, men jag kan sammanfatta det: Lägg ner med situpsen, det ger inget.
    Men hur kommer det sig då att jag redan blev mycket mer muskelös?

jag blev biff förut men la av nu, tränar endast mage.
    Du ser ju , man blir fet av proteindrink.

Serious talk now:
    Varför skulle man inte kunna få 6pack om man tränar två gånger i veckan?
    Jag hade det innan ens jag börja träna..
    Och vad menar du med "behöver mer protein"?
    Vadå vad är tillräckligt då?

Du snackar en massa skit

Hur ska man veta om man behöver mera protein ? och hur mycket tycker du egentligen man måste träna i veckan för att bli biff med 6 pack ?

3 gånger om dan ?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in