s6 eller yasuni?

tjena!
    jag har ett s6 PR rör på min aerox just nu och jag tycker den går rätt bra men funderar på att byta ut mig till ett yasuni z , är det värt det? är det bättre effekt i yasunit? nån som har nån erfarenhet om yasunit låter lite eller mycket?

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    det är inte värt det. Köp en större förgasare om du vill ha lite mer effekt.
    har en 17,5 förgasare med öppet filter, ganska bra bottendrag men vill veta om det systemet låter mindre för nu låter PR:en förjävligt :/ har testat att byta dämpar ull också men blev inge bättre

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    har en 17,5 förgasare med öppet filter, ganska bra bottendrag men vill veta om det systemet låter mindre för nu låter PR:en förjävligt :/ har testat att byta dämpar ull också men blev inge bättre
    ta bort öppna filtret och på med original luftburken så låter den ej så mycket

N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Yasuni Z röret låter ganska mycket, iallafall mitt rör. Har också provat att dämpa om ljuddämparen men vart ingen skillnad. Vet dock inte om det låter mer eller mindre än PR röret

Citat Ursprungligen postat av dallzii Visa inlägg
    ta bort öppna filtret och på med original luftburken så låter den ej så mycket
    mm funderar på att göra det men får man samma effekt då som öppet filter ger?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in