Sidan 1 av 2 12 Sista

Drömtråden - Berätta om dina drömmar!

hejsan.. har haft riktigt konstiga och obehagliga drömmar några gånger i månaden.

första är att om man ska slåss.. så går det inte. man har ingen kraft alls.. känns sjukt jobbigt

det andra är att det inte går att springa när man blir jagad..

om man drömmer att man är full.. så går det inte stå upp.. men håller man minsta lilla i en vägg eller likande går man som vanligt :S..

Att jag får sladd på en bil som verkligen inte går att häva och det tar fan i mig aldrig slut heller :S..

pratat med kompisar om detta.. och dom har haft liknande drömmar.. hur fan kan det gå till ?.. någon som vet?
    Senast redigerat av Rexxy den 2010-07-26 klockan 23:30.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    brukade ha samma drömmar som dom 2 första
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Du är bara i en svacka. Vänta tills det kommer hallucioner och dylikt när du är helt vaken. Då kan man börja ifrågasätta ifall det är något allvarligt eller bara flipp.

Citerar Viggo Mortensen från The Road "Så länge du drömmer hemska drömmar är att frid och fröjd. När du börjar drömma fina drömmar, det är då du bör börja oroa dig"
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Jag har också drömt ett par gånger att man blir jagad och springer allt vad man kan, men man kommer knappt framåt.

Den där att man blir jagad men benen bär knappt har jag drömt massor av gånger. Har även drömt ibland att man ramlar ner från något högt och det går jättesakta ner och det gör verkligen ont i kroppen. Precis när man ska slå i marken så vaknar man.

brukar oftast glömma vad jag drömt.. . men den där man springer för något har jag drömt .. :/
    och ibland vaknar man mitt i en dröm och vill somna om och veta vad som händer

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Själv blir jag helt awesome när jag drömmer.

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Själv blir jag helt awesome när jag drömmer.
    ta det lungt det är bara en dröm

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    brukar oftast glömma vad jag drömt.. . men den där man springer för något har jag drömt .. :/
    och ibland vaknar man mitt i en dröm och vill somna om och veta vad som händer
    hatar när man har en gryyym dröm o blir väckt
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    har haft samma jävla dröm minst en gång i veckan, kan förklara för den som orkar läsa...

kan va hos nån kompis i drömmen eller vartsomhelst, är ijämt ensam när de kommer nån jävla ande som drar ut all luft i min kropp, drömmer att jag inte kan andas så vaknar upp i panik och försöker få luft men kan inte andas på 5 sekunder när man vaknar, jag blir klarvaken och kan inte somna om för att jag är så jävla rädd.. skitdrygt är de och har haft de såhär ett tag nu

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    brukar också få det att man får damp och ska nita en jävel men så går det inte-.- sjukt frustrerande får värsta damp på det! sen brukar jag drömma sånna sjuka saker typ att här e rymdskepp och massa sånt shit

De coolaste drömmarna är när man drömmer att man antingen pippar en brud, skjuter herion eller liknande, hoppar ur ett flygplan eller svävar i himmeln, sen när du vaknar så kittlar det i kroppen efter adrenalinen man haft när man drömt. Extra fint är det när man vaknar svettig och allt. Har man sen sovit 17-18 timmar i sträck så har man värk i hela kroppen med. Just love it!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    ta det lungt det är bara en dröm
    Blir lite extra awesome än vad jag redan är.

Ingen som har varit med om att man sover och så typ känns det som att man ramlar fast man bara ryker till i kroppen?

Någon som sett Terror on Elm Street?

Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Ingen som har varit med om att man sover och så typ känns det som att man ramlar fast man bara ryker till i kroppen?
    jag har många gånger, hatar det

en sak jag brukade drömma va att jag körde moppe inne i skolan men det gick inte kör den reste bara så den stod på bakhjulet och sen snurrade runt på samma plats, drömde det flera gånger det va sjukt irriterande

jo äckligt som fan e det

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Också känt att man försöker springa men man knappt kommer fram. Känns som man går i slow motion.

det är också äckligt när man ska försöka somna så känns det som om nån typ ropar/viskar efter dig. har hänt mig ibland å det låter verkligen som nån säger mitt namn å tillslut säger jag typ "ja vad är det?" och sen blir det helt jävla knäpptystO.o eller när man drömmer att man slått sig nånstans typ knät eller nått å sen har man ont i knät när man vaknarO.o
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

Har drömt ett par gånger att man ligger helt stilla och inte kan röra på sig, sen vaknar man av typ en "stöt" och så tar det ett par sekunder innan hjärnan hinner fatta att man är vaken och faktiskt kan röra på sig.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Är det inte det som kallas nattskräck?

Något med att man är vid medvetande medan man drömmer, alla muskler i kroppen är låsta och därför kan man inte sparka/slåss/springa i drömmen. Man kommer ofta ihåg drömmen i detalj när man har vaknat (just för att man var vid medvetande).

Jag har drömt såna ett tiotal gånger, pulsen är ~skyhög när man vaknar.
    sjukt jävla störande är de iaf, går fan inte att somna om än hur man gör...
    en sak vi har kvar sen vi levde i träden, sa syrran iaf...

känner igen den att man ska slåss men inte får någon kraft. :/
    sjukt irriterande när man knapt kan få handen frammåt

Citat Ursprungligen postat av david Visa inlägg
    känner igen den att man ska slåss men inte får någon kraft. :/
    sjukt irriterande när man knapt kan få handen frammåt
    +1 ,

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Drömmer ofta om att begå älskog med en vacker kvinna.

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Haha, känner sig som ett CP med tourettes när man vaknar och rycker till!
    cp med tourettes...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in